Fijne tandarts, denk mee

Omdat in huis corona heerste, kon ik pas laat ( na mijn zelftest) annuleren. Gelukkig zonder kosten. Ik had dit natuurlijk wel vooraf gemeld bij MTC. Dank daarvoor.

Hele fijne tandarts

Mijn kids en ik gaan al jaren hier naar toe! Fijne mensen ze stellen je gerust als je angst hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die me op mijn gemak stelt

Fijne praktijk waar me op mijn gemak voel en zeker geen nummer ben.

Adequate behandeling

Was mijn eerste bezoek vond het nogal gehaast verlopen. Hup foto maken, hup in de stoel en controle, hup de wachtkamer in met een vragenlijst! Had allemaal wel wat persoonlijker gemogen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed en vakkundig geholpen

Erg klantvriendelijk.

Rustig en attent

De behandeling was erg rustig en prettig werd ook rekening gehouden met pijn in het gezicht

Heel goed

heel vriendelijk , goede behandeling en uitleg

Превосходно!!!

Супер хорошее отнашения к пациентам...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed en vriendelijk ontvangen en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling en informatie ruim voldoende.

Voor de behandeling worden wij goed geïnformeerd over het traject en de financiële kosten. Afspraken worden keuring aangehouden en en enkele dagen voor de behandeling krijgen wij keurig een herinnering gestuurd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en professioneel, geen gedoe

Fijn, ik was al een tijd niet geweest maar daar deden ze niet moeilijk over, gewoon vriendelijk en professioneel.

1Love!

1love!

Werd goed behandeld

Werd goed behandeld en kreeg duidelijke adviezen praktijk

Vriendelijk afgewimpeld

Ik ben verzekerd tot en met 30 november 2022 want daarna ga ik emigreren. Ik moest naar kaakchirurg maar daar is geen plek ik moest elke dag bellen af dat er iemand uitgvallen was Is helaas niet het geval, ik kon toen terugbellen naar de tandarts misschien dat zij voor mij een afspraak konden maken dus ik bel na een week en dan word je afgewimpeld omdat ik uitgeschreven ben. Maar dat is pas per 1 december ik kreeg tel.nr van tandheelkunde ook die zitten vol Dus dat wordt een dienstdoende tandarts bellen voor spoed maar alleen de tandarts kan met spoed bellen is niet erg behulpzaam voor je klant en ook niet klantvriendelijk

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Super praktijk!!

Gerustgesteld gevoel

Het was een heel relax gevoel. Mevrouw El jabouri geef je echt een goed gevoel. Ze kijk en luister naar jou en geeft goed advies. Top!

Vriendelijk en professioneel

Altijd vriendelijk

snel en efficient

vriendelijk, efficient en deskundig.

Fijne tandarts!

Enorm prettige tandarts. Proactief advies en bekwame behandeling. Telefonisch echter regelmatig niet goed te bereiken (bandje: er is momenteel niemand om de telefoon aan te nemen). Di

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, kwaliteit, vriendelijk personeel.

Komen de afgesproken tijd goed na. Geen lange wachttijden.

Wordt netjes geholpen

Wordt netjes geholpen

zeer tevreden

tandarts houd zeer goed rekening met mijn angst voor tandarts. super !

Weer netjes geholpen

Ik ben zeer netjes tewoord gestaan en geholpen. Ook de uitleg was netjes

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Tilburg

Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) Tilburg aan de Mozartlaan beschikt over 3 moderne behandelkamers. Alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde zijn hier verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken.