uitstekende tandartspraktijk

snel goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jos is een hele fijn tandarts!

Jos geeft goede duidelijke uitleg en is heel goed met kinderen die bang zijn voor de tandarts

vakwerk en snel .

Altijd op tijd en er wordt snel en professioneel gewerkt. Resultaat altijd uitstekend.

Vakkundige behandeling

Prettige klantbenadering

Prettig

Goed naar mijn klacht geluisterd, prima geholpen.

Super goede service

Super goede service en ze hebben zelfs mijn vriendin die doodsbang is een super positieve ervaring gegeven.

goede en rustige begeleiding

Mijn angst is helaas niet minder geworden maar het is prima zoals het gegaan is. Vriendelijke en professionele begeleiding en mooie nieuwe brug aan mijn voortanden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet zoals ik gewend ben

Ik had (weer) een andere tandarts en ik vond haar niet zo prettig in de omgang. Ze heeft iets meegegeven tegen een ontsteking en dat was het. Echt sociaal was ze niet.

Precies volgens afspraak

Ik kom op tijd en dan wil ik ook op tijd geholpen worden nou deze keer werd er op tijd gewerkt en netjes behandeld

Lieve behandelaren

Ze stellen je altijd op je gemak en geven deskundig advies.

Proffesioneel

Zeer kundige medewerkers en uitstekende communicatie in het algemeen.

Uitstekende verzorging

Voor elke controle is er ruimte en prima vriendelijk contact. Tandarts e.a. zijn al jaren TOP.

Fijne mondhygiëniste en tandarts

Ik maak altijd een combi en ga eerst naar de mondhygiëniste (Sandra) en dan naar de tandarts (Michael). Ik heb een zwer goede ervaring met beiden. Ze zijn kundig, eerlijk en empatisch. Ik woon inmiddels bijna 1 uur rijden van het mtc vandaan, maar ben voor hen bij mtc gebleven.

Deskundig, attent, op tijd

Idem

Vriendelijk en behulpzaam

Ga zo door

PRIMA

GOEDE SERVICE EN PRIMA BEHANDELING

mondhygienisten goed,inplantoloog slecht.

Mijn ervaring met de inplantoloog slecht omdat hij mij duidelijk het gevoel gaf dat deze meneer de dienst uitmaakten en dat hij besliste of ik een nieuw gebit kreeg of niet. (mijn gebit is kuis versleten de tand technicus zij leterlek "als jij geen nieuw gebit krijg eet ik mijn schoen op). Ik heb een klacht ingediend over de inplantoloog maar ik heb hier geen reactie op gekregen. De mondhygienisten daar integen was aardig en vriendelijk. En gaf mij goede tips.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Heel leuk, prettig behandeld

Afspraak was op tijd. Leuk en aangenaam ontvangen voor de behandeling en ook nog de nodige adviezen meegekregen bij de deskundige behandeling. Ik was dik tevreden.

Prettig

MH naam alle tijd om het goed te doe . Fijne ervaring.

Was heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne tandartspraktijk met kundige medewerkers.

zie hierboven

Goede ervaring!

Fijn ontvangst en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima herstel van een administratieve fout.

Mijn telefonische afspraak bij de afd. mondhygiene bleek onbekend te zijn. Erg vervelend omdat ik 50 minuten later bij de tandarts werd verwacht. Toevallig kwam een dame van de betreffende afdeling langs bij de balie. Zij heeft toen bliksemsnel gereageerd en heeft mij binnen de tijd uitstekend behandeld. Heel mooi opgelost waarvoor mijn hartelijke dank. Improvisatie van de bovenste plank!

Klantgericht

Zeer deskundig geholpen door Dr. Jos Biesheuvel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling en direct gedaan.

Onverwacht moest er een verstandskies uit naar aanleiding van een kiespijn klacht. Dit is op vakkundige wijze direct gedaan. Heel fijn dat ik niet apart een afspraak hiervoor hoefde te maken.

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!