Vriendelijk en deskundig

Eerste kennismaking. Vriendelijk en deskundig advies.Prettig consult.

Vriendelijk en vakkundig.

En heel goede behandeling gehad, snel en pijnloos.

Het blijft zweten

Kalme tandarts

Duidelijk en kalme tandarts. Ze zegt wat ze doet.

Wietske is een topper!

Altijd goed werk icm wat gezellig praat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling prima, tekort mondhygiënisten. Moest telang wachten!

Zie boven.

Deskundig en vriendelijk

Wat ik hierboven al schreef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind dat mijn mondhygiënist me altijd op mijn gemak stelt

Ik vind dat mijn mondhygiënist me altijd op mijn gemak stelt. Ze voert haar werkzaamheden goed uit.

Prima gegaan

Vriendelijke behandeling

Er werd duidelijk verteld wat ze ging doen

Heel kundig

Mijn mondhygiënische is heel kundig, zorgvuldig en plezierig in de omgang. Kortom: ik ben blij met haar! Ook medewerker aan de balie was vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Preventieassistente Anneke is super goed! Kom twee keer per jaar bij haar en ze is altijd heel netjes, kundig en aardig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gert is een super fijne tandarts, vriendelijke, duidelijk, en stelt me heel erg op me gemak. Ik raakte een beetje in paniek als ik naar de tandarts moest maar Gert heeft dat helemaal weg genomen, ik ga nog steeds niet huppelend naar hem toe maar het zweet breekt me ook niet meer uit en vertrouw hem.

Fijne praktijk

Fijn en met goeie tips

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hendrike is een heel fijne tandarts

tandarts Henrike Landman is plezierig, duidelijk in wat ze doet, en vakkundig. Ik hoef ook nooit te wachten

Heel prettig en positief

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Er werd ook vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat ze ging doen.

Goed!

Er brak een vulling uit mijn kies en ik kon dezelfde dag nog terecht. Super!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen, geen uitloop. Lieve dame

Zie hierboven

Eerlijk en goed advies

Behandeling nodig, duidelijk kostenplaatje vooraf. Denkt mee qua verzekeren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd heeft Wietske mij weer prima geholpen.

Prima ervaring.

Prima ervaring.

Altijd prima behandeld.

Het is wel een drukke praktijk maar ervaar geen tot weinig uitloop van de tijd dat je moet wachten. Parkeren in de nabijheid van de praktijk, minuutje wandelen. Vriendelijk en rustig personeel.

Willemstraat 1 8601 GH Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde