Altijd prima behandeld.

Het is wel een drukke praktijk maar ervaar geen tot weinig uitloop van de tijd dat je moet wachten. Parkeren in de nabijheid van de praktijk, minuutje wandelen. Vriendelijk en rustig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De rust die er heerst, de vakkundigheid,, het sociale praatje en de eerlijkheid. Prima contact.

Een prettige ervaring

Geruststellend en rekening houdend met mijn ansgst voor het tandartsbezoek

helemaal super!!

prima behandeling en prima op tijd

Verdeeld

Over het algemeen is mijn ervaring oke . Ik ben voor na controle geweest omdat ik mijn 6 laatste tanden heb laten trekken . Daarbij last gekregen van botsplinters en onsteking . Botsplinters zijn gedeeltelijk verwijderd en mijn tandvlees op mijn onderkaak is uitgeknepen vanwegen de ontsteking. Voor de volgende keer zou het echt heel erg fijn zijn als er aangegeven word wanneer het tandvlees uitgeknepen word . Dit heeft namelijk behoorlijk veel pijn gedaan , op deze pijn heb ik mij niet kunnen voorbereiden gezien het niet verteld werd dat deze handeling zou plaatsvinden .

Alles ging goed

Super praktijk

Artsen zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Fijne communicatie met de klant. Stellen zich allemaal voor met hun voornaam, ontspannen sfeer. Ik voel me hier echt gezien als klant. Complimenten voor jullie, Ger, Hendrika en Beyza en de rest!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en snel ingepland.

Er was een stuk tand afgebroken. Ik kon de volgende dag meteen komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Adequaat, schematisch en nauwgezet (en beetje streng)

Goede en prettige communicatie voor tijdens en na de behandeling.

prima praktijk

Prettige sfeer Goede communicatie

Professioneel

Professioneel en meedenkend.

accuraat

x

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, snel maar grondig en vakkundig

Zie boven

Altijd fijn en prettig

Dank voor het advies over de elektrische tandenborstel. Heel fijn om dat even te bespreken

Heel tevreden over Baukje

Zoals altijd prima!

Zoals altijd prima! Meer heb ik er niet aan toe te voegen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Pik word altijd plezierig geholpen.

Mijn enige nadeel is, dat ik wel lang moet wachtenvoor ik een afspraak in kan plannen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na het breken van mijn voortand kon ik nog terecht voor mijn werk om het te herstellen. Hier was ik heel blij mee. Ik ben door de tandarts vriendelijk geholpen.

Goede en fijne tandarts

Goede behandeling vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed schoongemaakt, echt haar tijd genomen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb alleen maar goede ervaringen bij tandartsen van kraan

Ik heb alleen maar goede ervaringen bij tandartsen van Kraan.

Vlot, vriendelijk en vakkundig

Een heel prettige behandeling in een mooi pand.

Altijd top en snel

Vriendelijke receptionisten en tandartsen. Ze maken er niet een thee kransje van maar gewoon een paar vragen en dan aan t werk zodat je gewoon snel klaar bent.

Kan niet beter

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde