Perfect snel geholpen

Parkeren is een ramp

Comfortabel en vlot

Ik kon snel een afspraak maken, werd optijd geholpen en de werknemers waren vriendelijk. Ik voelde mij erg op mijn gemak.

Alles klopt

Het bevalt me er goed, al is het niet mijn hobby.

Deskundig

Wij ervaren bij Henderike een hele deskundige en fijne tandarts. Ze is professioneel maar ook geïnteresseerd in ons leven. Dat brengt het weer wat persoonlijk dus wat minder spanningen.

Uitstekende behandeling

Vriendelijk. Deskundig vlotte behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat er geen parkeerruimte is!

Behandeling prima

Vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mooi op tijd, belangstellend praatje vooraf en vakkundig geholpen!

Heel fijn!

Heel fijn en rustig

Ik ben heel bang en daar word altijd rekening mee gehouden. Er is veel rust en aandacht voor mij en mijn gebit. Ik voel me op mijn gemak als ik me gehoord en gezien voel wat de tandarts een stuk veiliger maakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Had last van mijn kies kon meteen terecht

heel goed

vriendelijk en zeer bekwaam , goede behandeling , ook van de assistent

Prima behandeling

Afspraken kwamen eerst niet door. Is nu opgelost.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en professionele benadering en behandeling.

Ik ben tevreden

Ik ben goed geholpen en ben te vreden

Prima!

Nieuwe tandarts, nieuwe ervaring. Helemaal tevreden. Nemen tijd voor je, ook een prima uitleg van de werkzaamheden.

Totaalpakket is goed

Communicatie gaat prima, van afspraak maken t/m behandeling alles in overleg.

uitstekend

Vriendelijke en volgens mij deskundige tandarts.

Nvt

Ge.moedelijke sfeer

Goed en deskundig geholpen. Rustig uitgelegd wat het euvel was en hoe op te lossen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en persoonlijke behadeling

Zeer vriendelijk en kundig persoonneel

Veilig

Altijd prettig!

Tandarts bezoek leuke ervaring

Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby. De kinderen vinden het ook spannend. Maar door hoe de tandarts met ze om gaat vinden ze het heel leuk. Hij geeft ze persoonlijke aandacht. Door persoonlijke vragen te stellen. En door bijvoorbeeld nog te feliciteren met een verjaardag. Neemt daar de tijd voor. Daarnaast ben ik ook erg tevreden over de behandeling. Mijn tanden zijn weer witter. Ben ik blij mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk ontvangst aan balie in bij behandeling

gemoedelijke sfeer en uitstekende behandeling

Willemstraat 1 8601 GH Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Willemstraat

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde