Goede communicatie

Ik was al een hele tijd niet bij de tandarts geweest dus ik wist eigenlijk niet goed wat ik moest verwachten. Dat meegenomen, was alles helemaal top. Heldere communicatie en antwoorden op alle vragen. Zowel bij de tandarts als de mondhygiëniste. Ook continue communicatie over wat ze precies uitvoeren terwijl ze van alles in je mond steken. Wordt gewaardeerd.

Geweldige zorg

Maria gaat enorm goed om met angst patiënten. Ze werkt rustig en weet mij altijd op mijn gemak te stellen. Dat waardeer ik enorm in haar.

Voldoende

Weer iemand nieuw voor ons, kent ons niet, stelt zich niet voor. Ik zeg: geen beugel (heeft ortho zelfs afgeraden). Worden fotos gemaakt voor een eventuele beugel…… wordt weer niet geluisterd.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk

Vriendelijk en bekwaam

Super goed

De tandarts is super aardig en neemt de tijd Ze heeft alles goed uitgelegd

goed geholpen

prima gedaan waar ik voor kwam

Niks te klagen

Ik vond het contact fijn het maakte me minder bang voor de rest niks te klagen alles verliep goed

?

Zeer slecht!

Wou graag een afspraak maken voor mijn half jaarlijkse controle en daarbij aangegeven dat ik last heb van mijn kies en bang ben dat ik een gaat heb. Dus of ze daar ook naar zouden willen kijken. Kon pas na 6 weken terecht, vervolgens bijna aan de beurt afspraak zonder overleg een week verplaatst. Had al vrij gevraagd dus dag voor niks vrij gevraagd van werk en alles op alles gezet om die volgende afspraak wel vrij te krijgen en er te kunnen zijn. Had om 8:00 een afspraak en tandartsen kwamen pas na 8:00 binnen. Afspraak begon dus ook pas 8:10. Als de tandartsen er nog niet eens zijn om 8:00 waarom maken jullie dan afspraken om 8;00? Vervolgens erg snelle controle, niet het idee dat dit grondig gebeurde. Gevraagd of ze naar mijn kies zou willen kijken waar ik veel last van heb. Kan hier niet tussen flossen, poetsen of op kauwen dus neem aan dat dat niet goed is. Ze zag niks zei ze, dus gaf nogmaals aan dat ik er wel echt last van heb, en waar dat dan van kon komen. Was volgens haar niks aan de hand want ze zag niks. Drukte de stoel omhoog en zei tot over een half jaar. Nou ik denk niet tot over een half jaar! Heb me per direct ingeschreven bij een andere tandarts in lemmer en daar een afspraak gemaakt. Verwacht ook niet dat ik voor deze afspraak moet gaan betalen! Aangezien ik niet geholpen ben.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vooraf goede uitleg wat er ging gebeuren.

De behandelingen gingen goed niets op aan te merken.

Gewoon oke

Gewoon voldoende

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele behandeling, vriendelijke tandarts en goede uitleg tijdens de behandeling.

Erg tevreden over Maria Lukacs als tandarts.

Aandacht

Vriendelijk en men nam de tijd om een indruk te krijgen van de status van mijn gebit. M.b.t. wie mij heeft behandeld, dat weet ik niet meer. Ze heeft zich wel voorgesteld. Ik denk Maria???

Fijn

Fijn en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontspannende sfeer rustig en een goede uitleg van wat er gebeuren gaat. Heel prettig.

Alleen maar complimenten!!!

Uitstekend advies! Nog betere uitvoering. Kortom zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeld en de controle van de zieke tandarts gedaan.

Vakkundig en empathisch

Ondanks mijn tandartstrauma een positief resultaat. Geholpen door Margot, zij is geduldig, vakkundig en empatisch. Het zal nooit leuk worden maar ik geef n dikke 10

goed.

de behandeling was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Efficiënt, kundig en aardig bejegend

Top ! Niks op aan te merken

Erg tevreden

Ik ga altijd samen met mijn 3 dochters naar mevr Al Saadi en Rolanda en dit bevalt heel erg goed. Ze zijn geduldig en kundig en erg aardig. Jongste dochter moest weer een foto en dit lukte iedere keer niet omdat ze ervan moet kokhalzen, maar Rolanda blijft geduldig en het is gelukt.

redelijk

gaat niet altijd zoals ik zou willen

Goeie en rustige zorg

De manier waarop ik eerst ontvangen was rustig en dat vond ik heel fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, vriendelijk en correct. Alles is naar wens.

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde