Het was weer als vanouds Lachen met zijn allen dus iedereen die dag Spuit erin Lekker genieten in die stoel En met een vulling erbij vertrekken Natuurlijk zie ik er elke keer tegenop ( net als iedereen) Maar ik merk wel dat ik er steeds minder moeite mee heb. Team kraanheelkunde Ga zo door

Prim

Zulke lieve mensen. Ze weten wat ze doen en luisteren goed naar de wensen en behoeften.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne professionele en persoonsgerichte hulp.

Fijne professionele en persoonsgerichte hulp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer vlot, vriendelijk en deskundig behandelt, top team!

Over het algemeen prima

29 december heb ik mn kies afgebroken daarop belde ik jullie maar kreeg viicemail. Die gaf aan spoedtandarts bellen. Daar zeiden ze geen plek te hebben dat ik moest wachten of t zou gaan ontsteken??? Vreemd… ook zeiden se dat ik de website van jullie moest checken of jullie open waren en wanneer weer in t nieuwe jaar. De website gaf aan? Tot 12 uur open dan tot 13 uur dicht daarna weer open? Maar niet te bereiken….. ik baalde hier flink van. Onduidelijke communicatie dus….

Goed geholpen

Werd keurig behandeld jaarlijkse controle, even nog gewezen dat er tussen twee kiezen veel ruimte zit, dus opblijven letten met schoonmaken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, deskundig en zonder poespas.

-Goede uitleg van de bevindingen -Tandarts liet de keuze voor bepaalde behandeling bij de klant. -Vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na ruim 20 jaar zeer tevreden klant.

Geen angst bij binnenkomst, door geruststelling van de persoon achter de balie. Mondhygiënist geeft uitleg van de behandeling. Helaas steeds andere tandarts voor de jaarlijkse controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig en deskundig team.

Receptioniste Japke, zeer behulpzaam bij het opvragen en verstrekken van info.

vriendelijke ontspannen sfeer

Als een fijn en prettig bezoek zowel door de assistente als tandarts erg vriendelijk ontvangen en behandeld.

super goed behandeld

super goed behandeld

Helder en doeltreffend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en uitstekend geholpen minn acute probleem op te lo@rn

Keurige behandeling

Goede behandeling gehad

Duidelijk en informatief

Goede uitleg wat ze gaan doen

Aandachtig en luisterend

Er werd goed geluisterd naar mijn klacht en er werd adequaat gehandeld. Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeld, vriendelijk en goed uitgelegd waar het probleem was en verwezen naar de kaakchirurg

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Vriendelijk geholpen

isgoed

Goede tantarts

Goed geholpen

Ik word altijd vriendelijk geholpen,en er heerst rust,en dat is fijn als patient!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, kundig. Goede uitleg en fijn behandeld.

Vriendelijk en goede behandeling

zie boven

Deskundige tandarts.

Deskundige tandarts, goed overleg over je gebit en erg vriendelijk tegen je als klant.

Gemoedelijk

Prima geholpen

Boven verwachting goed.

Een rustige en fijne behandeling. Ondanks dat er veel moet gebeuren viel het enorm mee. Mijn angst voor de tandarts is verdwenen.

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.