Vertrouwd en betrouwbaar

Ik heb een band opgebouwd met de vrouwen die er werken.dDaar ben ik blij mee. Ik vind de uitstraling van de ruimte uiterst onpersoonlijk geworden en de muziek vervelend.

Zie onder

Vriendelijk,geen klachten, goed dus.

Goede zorgvuldige behandeling

Prima tevreden

Fijn om via mail herinnerd te worden aan afspraken. In de wachtruimte voldoende plek en leesvoer, voor wanneer je even moet wachten. Vriendelijke medewerkers/tandartsen. Goede uitleg over wat er wordt gedaan en daarnaast kreeg ik praktische tips (daar kan ik wat mee).

Klantvriendelijk en geen nummer

Ondanks planning van de afspraken, niet het gevoel snel deze klant afhandelen en door. Luisterend oor en bespreken van planning toekomst. Dus positief.

Prettig en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd goed en vriendelijk geholpen

Prettig

Hele fijne afspraak bij de mondhygiëniste. Aardig en belangstellend. Zorgvuldig en voorzichtig in de behandeling. Afspraak was op maandag. De communicatie met de dames van de receptie is ook altijd prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aktie genomen op mijn probleem en prima geholpen

Ik had zeurende kiespijn en er was een stukje kies afgebroken. Het bleek om een losse oude vulling te gaan, die keurig is vervangen. Ik ben blij met de bereidheid mij nog dezelfde dag te helpen, goede service dus !

vriendelijk en goed geholpen

Zo als gewoonlijk bij Kraan, vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sehr nette und einfühlsame Ärztin.

Goeie ondersteuning

vriendelijke tandarts

Tandarts Maria is heel vriendelijk, ze stelt je gerust. De stagiaire had een afspraak met ons gepland die ze niet genoteerd had waardoor er een dag later na gebeld moest worden. Kan gebeuren, misschien meer begeleiding voor het welzijn en proces van de stagiaire.

Prima geholpen

Zeer professioneel geholpen.

Zeer positief!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Neemt de tijd en is duidelijk in uitleg

Zie bovenstaande en arts is bekwaam en rustig

Kundig, begrip, aardig

Mond perfect gereinigd, daarna controle, allemaal goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en goed geadiviseerd

Zie boven

Goede communicatie

Ik was al een hele tijd niet bij de tandarts geweest dus ik wist eigenlijk niet goed wat ik moest verwachten. Dat meegenomen, was alles helemaal top. Heldere communicatie en antwoorden op alle vragen. Zowel bij de tandarts als de mondhygiëniste. Ook continue communicatie over wat ze precies uitvoeren terwijl ze van alles in je mond steken. Wordt gewaardeerd.

Geweldige zorg

Maria gaat enorm goed om met angst patiënten. Ze werkt rustig en weet mij altijd op mijn gemak te stellen. Dat waardeer ik enorm in haar.

Voldoende

Weer iemand nieuw voor ons, kent ons niet, stelt zich niet voor. Ik zeg: geen beugel (heeft ortho zelfs afgeraden). Worden fotos gemaakt voor een eventuele beugel…… wordt weer niet geluisterd.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk

Vriendelijk en bekwaam

Super goed

De tandarts is super aardig en neemt de tijd Ze heeft alles goed uitgelegd

goed geholpen

prima gedaan waar ik voor kwam

Niks te klagen

Ik vond het contact fijn het maakte me minder bang voor de rest niks te klagen alles verliep goed

Tramhaven 1 8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde