Goed advies

Goed advies voor reinigen van het gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele lieve tandarts heb ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ervaar het als een dikke prima.

Ze weten wat ze doen en zijn erg duidelijk omtrent wat de behandeling in houd plus de rustige werkwijze heeft een goede invloed gehad. Ik ga graag naar mijn tandarts en haar assistent gewoon een top team.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super Ben even de naam van de tandarts vergeten

Perfect attent en snel

Ben uitstekend geholpen, eerder dan gedacht in een vrijgekomen tijdslot. Bij mijn pijnklachten ben ik op dezelfde dag van melding geholpen. Daar ben ik zeer blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel goed, ging mooi vlot

prettig

heel prettig

geduldig , luisteren goed !

slechte ervaring hersteld

margot heefteen vulling van maria hersteld ( viel er binnen een week uit) margot prima werk maria nee margot ja

prima uitleg!

Rustig en deskundig!

Nette behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben een enorme angst patiënt maar wordt enorm rustig en kalm geholpen door Maria. Ik ben echt blij met haar als tandarts. Ze helpt me op een rustige manier door de behandeling heen. En ze neemt altijd de tijd.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijke tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijkheid Tandarts top, maar te druk

Het is niet mogelijk om binnen afzienbare tijd (max 4 weken). Een afspraak te plannen. Altijd is het vanaf 6 weken wachttijd pas. Coulance is er niet bij bijzondere beroepen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Toptandarts

Tandarts is geruststellend en open over de behandeling en levert vakwerk samen met haar assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben altijd bang, ze zijn heel geruststellend, vlot behandeld, zo klaar!

Heel fijn

Gauw terecht kunnen en snel, deskundig en prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, half jaarlijkse controle en mondhygiëniste gecombineerd in 1 afspraak.

Fijne tandarts plus assistente

Zoals velen ben óók ik geen fan van de tandarts, maar mevrouw Al Saadi heeft mijn tandarts-ervaring een positieve draai gegeven! Wat een fijne tandarts en kundig! Persoonlijk vind ik het erg jammer dat mevrouw Al Saadi gaat verhuizen. Mvg P. Kootstra

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg en uitleg tijdens behandeling.prima! Het is wel opvallend hoe vaak afspraken verzet worden, dat vind ik wel jammer. Ook omdat ik er steeds rekening mee hou mbt werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

fijne plek, prima service.

fijn dat er in alle rust gewerkt word.

Afspraak tijd

Afspraak was om 10 voor 2 en begon niet op tijd. Het was voor een gezin van 4. Deze werden niet achter elkaar geholpen. Twee leden met dus een afspraak om 2 uur waren pas om 14:25 aan de beurt. Tandarts was in andere kamer met iemand anders bezig. We willen gewoon als gezin achter elkaar geholpen worden en niet gesplitst en ook op tijd.

Kundig

Goed geholpen, goed geluisterd naar mijn klacht

Goede prettige sfeer,

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde