Goed en vriendelijk

Heel goede ervaring, geen opdringende dingen wat ik moet doen,maar goede raad. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had een afgebroken vulling , en ik kon dezelfde dag nog komen. Heel fijn !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig en oog voor de patiënt

Zeer goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Margo vind ik een kundig vakvrouw

Dat staat hierboven

Alles goed geregeld

Alles is goed geregeld met vriendelijk personeel

Prima tandzorg.

Lieve behulpzame medewerkers.

Goed vriendelijk en professioneel

Zoals boven beschreven ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze praktijk. Zowel bij de front-office als in de behandelkamer.

Fijn

Op tijd, snel, professioneel en gezellig.

prima bezoek

Vriendelijke en deskundige behandeling.

Vriendelijk personeel

Alleen jammer, dat er geen herinnering gestuurd wordt, van de afspraak. Waardoor ik wel op afspraak ben gekomen en mijn partner niet. Die wist niet dat hij gelijker tijd met mij een afspraak had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon gelijk de middag nog terecht top

Prettige ervaring

De afspraak bij tandarts Margot Postma verliep erg prettig. Zij is rustig en deskundig en legt alles goed en duidelijk uit. De behandeling verliep soepel en snel. De ontvangst bij de balie was hartelijk en een vervolgafspraak was snel gemaakt. Voor mensen die angst hebben om naar de tandarts te gaan zou ik deze praktijk en deze tandarts zeker aanraden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts en assistenten en prima tandzorg

Hoewel een tandartsbezoek nooit favoriet is zijn we heel blij met de goede en vlotte zorg.

Dames erg vriendelijk

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Vertrouwd en betrouwbaar

Ik heb een band opgebouwd met de vrouwen die er werken.dDaar ben ik blij mee. Ik vind de uitstraling van de ruimte uiterst onpersoonlijk geworden en de muziek vervelend.

Zie onder

Vriendelijk,geen klachten, goed dus.

Goede zorgvuldige behandeling

Prima tevreden

Fijn om via mail herinnerd te worden aan afspraken. In de wachtruimte voldoende plek en leesvoer, voor wanneer je even moet wachten. Vriendelijke medewerkers/tandartsen. Goede uitleg over wat er wordt gedaan en daarnaast kreeg ik praktische tips (daar kan ik wat mee).

Klantvriendelijk en geen nummer

Ondanks planning van de afspraken, niet het gevoel snel deze klant afhandelen en door. Luisterend oor en bespreken van planning toekomst. Dus positief.

Prettig en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd goed en vriendelijk geholpen

Prettig

Hele fijne afspraak bij de mondhygiëniste. Aardig en belangstellend. Zorgvuldig en voorzichtig in de behandeling. Afspraak was op maandag. De communicatie met de dames van de receptie is ook altijd prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aktie genomen op mijn probleem en prima geholpen

Ik had zeurende kiespijn en er was een stukje kies afgebroken. Het bleek om een losse oude vulling te gaan, die keurig is vervangen. Ik ben blij met de bereidheid mij nog dezelfde dag te helpen, goede service dus !

vriendelijk en goed geholpen

Zo als gewoonlijk bij Kraan, vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sehr nette und einfühlsame Ärztin.

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde