Filters

8

prima

Correct, netjes behandeld alleen altijd 5 min. te laat beginnen die wel in rekening wordt gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

..

..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Professioneel en rustig

Sinds ik bij tandarts M. Al Saadi cliënt ben, zie ik er minder tegenop om de tandarts te bezoeken. Ze is rustig, communiceert fijn en heeft tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zo blij met deze tandarts

Vriendelijk. Behulpzaam. Zeggen wat er gedaan gaat worden. Neemt veel van mijn angst weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Geruststellend

Nog even en ik ben niet meer panisch voor een tandartsenbezoek. Ze luisteren en kijken zo goed naar hun patient/ client. Echt fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed en deskundig behandeld

Goed behandeld met uitleg bij foto's. Jammer en erg vervelend dat een vervolg behandeling van een aangetaste kies, waarvan ik last heb, pas over 6 weken op 30 mei kan plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend

Heel fijn en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Ontspannen behandeling.

Duidelijke uitleg wat goed is en wat verbeterd kan worden i.v.m. het poetsen en tandenstokers gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

prima

je wordt goed opgevangen ik ben zelf altijd vrij nerveus maar je wordt goed opgevangen . heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Tegenvallend

De tweede keer, achter elkaar, dat ondanks half jaarlijkse afspraak voor tandarts en mondhygeniste er geen tandarts was, Geen idee wat haar naam is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Keurig

Het was een buitenlandse maar vakkundig. Assistent was half tolk. Dat was wel goed. Alleen jammer dat ze geen extractie deed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima geholpen en alles goed uitgelegd

Ik heb het als goed ervaren. Alles werd duidelijk uitgelegd Ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne mondhygiëniste

Zegt altijd waar ze mee bezig is en is een bijzonder fijn persoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vakkundige ja ja tandarts

Vooraf n duidelijk uitleg gekregen over de behandeling je voelt op je gemak Offerte van de kosten van de wortelkanaalbehandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

2 vullingen zonder verdoving, prima

Prima behandeling zonder pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

zeer slecht

Volgens mij was deze dame net klaar met studie. Tijdens het schoonmaken stikte ik bijna door het teveel gebruikte water. Tijdens het polijsten weer teveel water en ik kreeg korreltjes in mijn ogen. De vlg dag was 1 oog ontstoken. Mijn ondergebit zag er goed uit en er moest een klein beetje tandsteen verwijderd worden. Tot mijn grote verbazing krijg ik een factuur van 107 euro. Alleen voor ondergebitje? (bovengebit is een prothese) Onder protest zal ik de rekening betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onvriendelijke telefoniste

Op vrijdag ochtend 8:00 pijn in mijn mond, kreeg de uitleg dat er op vrijdag geen tandartsen zijn. Maandag 8:00 kon ik terecht en de kies heeft een nieuwe vulling gekregen. Vulling was wat te groot waardoor kiezen niet op elkaar konden, bel de volgende dag of het even bijgeslepen kon worden. Kon eigenlijk alleen om 8:45 en was geen andere mogelijkheid, aangegeven dat mij dit echt niet lukt maar tussen 11:00-14:00 wel. Met tegenzin gaf ze aan dat ik maar langs moest komen om 11:00 en dan zien we het wel. Kwam onaardig over en als je belt voelt het alsof je niet welkom bent en vervelend bent dat je belt. Misschien heeft mevrouw het te druk of vindt ze het werk niet leuk meer. Tandartsen zijn heel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Een zeer stugge receptioniste

Ben maandag geweest met kiespijn door tandarts die nog geen ned. kon(geen probleem): waarschijnlijk zenuwbehandeling doorverwezen naar Sneek, deze acht dit onwaarschijnlijk en vult een gaatje, blijf pijn behouden moet vervolgens dus eerst Weer naar Lemmer ( voor een evt. Verwijzing naar Sneek), dan kan de Assistente het niet opbrengen om mij nu binnen 2 werkdagen in contact te brengen met een Nederlands sprekende tandarts ( nee het kon alleen met de “niet ned.sprekende tandarts-als het binnen die 2 dagen moest) Het is nu zondag en ik zit nu 7 dagen met kiespijn….

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Altijd goed

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prima

Drie vullingen gedaan en de prothese past ook nog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed en vriendelijk

Heel goede ervaring, geen opdringende dingen wat ik moet doen,maar goede raad. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

0514 565 603

[email protected]

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.