Als “ vreemde” patiënt snel en goed geholpen

Eigen tandarts in regio Rotterdam. Hier in het Noorden ging een kroon loszitten op implantaat. Ondanks de drukte toch een plekje gevonden om mij te helpen. Snel en goed.

Uitstekend geholpen!

Vriendelijk personeel, ervaren medewerkers, goed advies en voorlichting! Zeer tevreden!

Het kan niet beter

Zie de regel hierboven! Hoewel u het druk hebt, was er snel een afspraak mogelijk om dat het een spoedgeval betrof.

Vriendelijk

Vriendelijke ontvangst en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is zeer slecht. Ik heb meer pijn na de wortelkanaal behandeling.

Ik kan helemaal niet eten en drinken. Het is dus niet opgeloost. Ik voel me heel moe over tanden probleem. Waarom is het zo moeilijk om een oplossing te vinden?Ik vetrouw op jullie niet meer. Ik heb heel teleurgesteld over jullie tandarts. Ik heb namelijk heel veel pijn en ik ben heel verdrietit. Ik heb hetzelfde probleem sinds vorige jaar. Niemand vindt een goede oplossing.Ik weet niet zeker wie laatste tandarts van mijn is.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiënist Ze nam de tijd voor je. Bij vragen lag ze het uit Nam me serieus Tandarts. Vriendelijke man en nam ook de tijd

Heel vriendelijk en meedenkend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Controle met een kleine behandeling in een keer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lekker snel aan de beurt.

Prettig personeel en een luisterend oor.

Snel en adequate behandeling

Prettig en professioneel

vriendelijke behandelingen

tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk mondhygiënist, altijd dik tevreden.

toegankelijke praktijk

toegankelijk, vriendelijk, schone praktijk, professioneel

Prima.

Vriendelijk en goed behandeld.

Goede tandarts!

kundig, vriendelijk

Werd op tijd behandeld . Verder ging alles goed

correcte behandeling en bejegening

erg tevreden over bianca

Adequaat en professioneel

Ik kom keurig voor de halfjaarlijkse controle en sta dan meestal binnen een paar minuten weer buiten. Ze werken snel en efficiënt. Als er iets ingewikkelders moeten doen als een kroon werken ze zorgvuldig en met kennis van zaken. Je moet soms wel lang wachten voor je terecht kunt (ook bij preventie assistent), tenzij er (denk ik) bloedspoed is. Dat heb ik gelukkig nog niet gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne deskundige en vriendelijke tandarts!

Goede tandarts!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had veel pijn door een ontsteking achter de kies en werd meteen geholpen. Daarna ging de pijn al snel weg.

top

Prettige, ontspannen ervaring

De mogelijkheid om toch te kunnen ontspannen in een voor mij spannende ervarinf

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.