Correct

Behandeling mondhygiënist in januari matig Reparatie verstandskies heeft geleid tot verwijderen kies. Plaatsen implantaten in onderkaak fantastisch.

Prettige vriendelijke behandeling.!

Voel mij altijd op mijn gemak in uw behandelingsstoel.

altijd een goed ervaring

wachttijden zijn beperkt . overleg over agenda wijziging is netjes .

hele goede ervaring

In alle rust behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werkelijk een hoogtepunt in dit voorjaar !

Halfjaarlijkse contrôle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals vanouds. Een prettige en professionele behandeling

Zie boven.

is heel goed en vertrouwd bij Henk Kraan

Persoonlijke benadering is goed.

Vriendelijk en kundig

Professioneel

Fijne behandeling.

Het voelt vertrouwd.

Eerste kennismaking

Eerste ervaringen goed.

Fijne ervaring

Altijd een erg fijne praktijk. Enige was de drukte en wachttijd met pijn, maar heel logisch als een tandarts op vakantie is. Uiteindelijk heel fijn geholpen!

Professioneel en betrokken

Wederom prima geholpen

Zie bovenstaand

Prima controle. prima gesprek

Hele fijne praktijk

Hele fijne tandartsenpraktijk waar ze de patiënt nog echt op zijn/haar gemakt stellen. Onze kinderen zijn absoluut niet bang voor de tandarts!

Deskundige behandeling

De behandeling door de preventie-assistente was perfect. Er werd ruim tijd besteed aan adviezen. Mijn vragen werden deskundig beantwoord.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en begripvolle tandarts.

Eerste bezoek aan een nieuwe tandarts. Voor mij spannend want ik ben bang. In het verleden geen prettige ervaring. Maar dit voelde oké, vriendelijk, begripvol. Geruststellend. Erg fijn.

Zeer prettig

Mooie vlotte afhandeling.

Ik kwam binnen, een minuut later werd ik opgeroepen en 10 minuten later stond ik weer buiten. Sneller kan bijna niet, geweldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke benadering voor mij als nieuwe klant.

Vriendelijke receptioniste en persoonlijke benadering door tandarts.

Gedegen en kwaliteit

Goed geholpen. Het reinigen van mijn gebit was een enigzins pijnlijke ervaring. Maar er moest een inhaalslag gemaakt worden na wisseling tandarts. Cynthia was proffesioneel en begripvol,

Fijne tandarts

Bekwame tandarts die goed in de omgang is.

Vriendelijj

Vriendelijk

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk te woord gestaan, zowel door de baliemedewerkster als door de tandarts zelf. Behandeling volgens afspraak, geen oponthoud gehad.

Bredyk 6 8601 ZD Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.