Prima geholpen

Fijn dat er gelijk, tandsteen en schoongemaakt word

Goed geregeld

Tevreden over tandarts en mondhygiënist,

Slecht

Mijn brug moest verwijderd worden en opnieuw vastgeplakt. Na 1 uur hameren was hij er nog niet uit en was de tijd op. Nu kan ik pas na 4 weken terecht en kunnen we opnieuw beginnen. Dit was op zich al geen prettige behandeling met de nodige verdovingen en 0 resultaat

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Voldoende

Nvt

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Prettige sfeer

Door de fijne sfeer wordt een tandarts bezoek minder vervelend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb de behandeling ervaren als heel goed. Jammer dat het zo uitliep. Maar dat is samenloop van omstandigheden.

Prettig

Correcte behandeling

heel goed

heel goed

Gewoon zeer goed geholpen

Vulling gerepareerd en zeer netjes afgewerkt en tijd genomen hiervoor

adequaat, steeds goede uitleg

Adequate en efficiënte behandeling. Steeds goede uitleg over de verschillende handelingen. Pragmatisch, oog voor situatie en belang van de klant.

Vriendelijk vakkundig

Vriendelijk en professioneel!

De tandarts stelt mij altijd eerst even gerust. Legt uit wat er wordt gedaan.

Hele fijne praktijk

Ik ben al jaren zeer tevreden over de praktijk. Ik ben een vrij angstige patiënt maar de professionele tandartsen en assistentes gaan hier zo goed mee om, dat ik me steeds meer realiseer dat die angst nergens voor nodig is. Top!

Hele fijne tandarts!

Ik ben zelf bang voor de tandarts, maar ze gaan hier heel rustig te werk leggen stap voor stap uit wat ze gaan doen en stellen je gerust! Zeker een aanrader voor als je hetzelfde probleem als mij hebt.

Goede behandeling

Prima geholpen

Prima ervaring

Prima contact prettig personeel en kundige medewerker

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt fijn mee gedacht voor ieder zijn of haar situatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tanden blijft een probleem bij het krijgen en bij het eruit halen.

zoals boven

Goede behandeling

Goede ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en tevreden over de behandingen ⁶

Heel fijn.

Goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Rustige en vriendelijke behandeling. Voelde me erg op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt vriendelijk te woord gestaan, ze zijn rustig en denken met je mee. Je klachten worden verholpen.

Snel en goed geholpen

Personeel heel vriendelijk denken mee en goed geholpen !!!!

Vlot, kundig en beleefd.

Op afgesproken tijd behandeld. Arts had zich voorbereid. Aangepaste behandeling welke naar waarschijnlijkheid zorgvuldig was. Mogelijke toekomstige complicaties besproken. De reiniging direct uitgevoerd zodat geen 2e afspraak nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het gevoel dat ik dezelfde dag kon komen met kiespijn, grandioos

Er werd naar mij geluisterd en een oplossing gezocht. Wat een verademing. Ik ben oud maar nog steeds bang van de tandarts en dat was nu achteraf niet nodig geweest.

Kaaij 14 4691 EE Tholen

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.