Kwam voor controle.

Controle naar genoegen uitgevoerd

Heel goed.

Je wordt netjes geholpen en goede uitleg .

Geen betere.

Kundig en zeer vriendelijk geholpen.

Tandarts is zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na jaren van ongemak en ellende, sinds eind 2019, heb ik nu eindelijk geen pijn meer tijdens het ete

Deze jongeman heeft mij uiteindelijk na een rebasing, met nog een kleine correctie kunnen helpen, zodat ik nu echt zonder pijn een broodkorst of een krokant koekje kan eten. Ik weet niet zeker hoe deze jongeman heette. Hij had een Belgische tongval.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Goed, vriendelijk.

Goed.

Vriendelijk, en weet wat ze doet.

Professioneel en vriendelijk

Controle heel zorgvuldig

Vriendelijkheid

Goed geholpen en vriendelijk, behandeling was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed georganiseerd en op onderdelen op elkaar afgestemd

N.v.t.

Tevreden

Goede ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk aan de telefoon en tandarts ben zeer tevreden met jullie Hennie

heel goed

ze heeft mij goed geholpen

N.v.t.

Vakbeesten

De ervaring is goed je word vriendelijk te woord gestaan door de baliemedewerksters en de tandartsen nemen de tijd als er iets onduidelijk is of iets niet goed is.

Geweldige tandarts

2 gaatjes laten vullen bij tandarts Day zonder verdoving zonder enige pijn. Goede uitleg en goed behandelplan!

top

netjes beleefd geholpen

Goede uitleg

Ik ben goed op mijn gemak gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen en aardige tandarts en assistente

Goede reparatie

Jammer dat op vrijdagmiddag half vier geen reparaties meer worden uitgevoerd. Maandag pas aan de beurt. Zou gebeld worden als reparatie klaar was. Na twee en een half uur zelf maar gebeld om te vragen of de reparatie gedaan was. Ja dus. Reparatie zelf naar tevredenheid uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot en correct geen klachten.

Goed geholpen.

Goed geholpen en een goed advies

Goed geholpen en een goed advies

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.