Heel fijn geholpen en bijzonder aardige medewerkers(allemaal)

Ik ben heel blij met het resultaat en vond het contact met iedereen bij jullie(implantoloog, tandarts, assistenten etc.) heel erg prettig en sympathiek..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede professionele behandeling

Zeer vriendelijk ontvangen door de receptionisten en de behandeling is vakkundig uitgevoerd. Er wordt goed vertelt wat er tijdens de behandeling gaat gebeuren en je wordt op je gemak gesteld. Tandartsbezoek blijft altijd spannend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Persoonlijke aandacht en heel kundig!

Persoonlijke aandacht en heel kundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fantastische kliniek

De kliniek heeft mij uitstekend geholpen en er voor gezorgd dat ik weer prettig kan eten. Wat een vriendelijke mensen, van de receptie tot de assistentes. Echt top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weerdestein 117 1083 GH Amsterdam

Over De Kliniek voor Parodontologie Amsterdam

Zou u graag mooiere tanden willen? Heeft u last van bloedend tandvlees? Mist u een tand of kies? Of wilt u weer een frisse adem? KvPA heeft al veel cliënten met dergelijke problemen geholpen en ook u kunnen wij helpen. Neem gerust contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat u binnenkort weer voluit lacht.