Goede behandeling

Gewoon goed, niets op aan te merken.

positieve ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heldere vragen en duidelijke antwoorden

Prima geholpen

Profesioneel geholpen. Goede informatie, advies en snelle afhandeling.

Op tijd en goed.

Tandarts Hendrickx is een geweldige tandarts. Ben al heel lang bij hem en hoop dat ik er nog vele jaren kan blijven.

Netjes geholpen

Heeft geen oordeel nodig is gewoon goed

Niets aan toe te voegen

Goed behandeld

Goed geholpen op afgesproken tijd. Uitvoerige gebitsreiniging was niet (erg) onaangenaam. Nieuwe tandarts is deskundig en vriendelijk.

super tevreden,

Ik kom al jaren uit Nijmegen naar jullie praktijk, omdat ik zeer correct (na een zeer slechte behandeling van mijn vorige tandarts) door jullie behandeld ben. Ik ben zeer tevreden over Tandarts Abrahams en Orson Altenstad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een hele goede ervaring met tandarts Orson

Voorheen was het rond mijn mond bont en blauw, en kon ik mij een week niet vertonen, nu bij tandarts Orson helemaal niets, zelfs niet een klein beetje blauw, zo blij mee

Deskundig

Vriendelijk

Deskundig en aangenaam behandeld

Deskundig en aangenaam behandeld!

Goed en snel geholpen.

Na afspraak gemaakt te hebben ben ik snel en kundig geholpen.

Nieuwe tandarts!!

In het kort: niets dan lof over de uitstekende behandeling met een goed en mooi resultaat. Bedankt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Fijn en snel

Ik werd vriendelijk en tijdig geholpen en was ook zo klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

op tijd en kundig gebit gereinigd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk en altijd goede service

Zie titel

Vriendelijk geholpen

alles prima verlopen

alles prima verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Loopt altijd soepel om aan te melden.

Snel en kundig

Had een spoedvraag welke netjes is opgelost

Vriendelijk en begripvol

Begripvol voor mijn angst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd verzekerd van goede zorg

Ik ben erg tevreden over mijn tandarts. Hij is kundig en overlegt goed over mogelijkheden. Van behandeling..

Fijn geholpen

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.