Heel goed!

Je wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen hierdoor geen angst meer Erg tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed ook voor kinderen

Goede aardige tandarts, goed voor en met kinderen. Goede en aardige assistenten.

Normaal

Netjes geholpen. 10 minuten later aan de beurt dan gepland

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goede en vriendelijke hulp!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en nemen de tijd voor de behandeling die je nodig hebt.

gaat wel

niets

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Het is goed gegaan

Zeer tevreden!

We zijn over ‘t algemeen erg tevreden over de service van Blinq tandartsen; zowel over onze huidige mondhygieniste als over Sam (tandarts van mijn man) als over Marleen (mijn tandarts).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

geweldig geholpen door de tandarts

goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg betrokken en zeer kundig. Zowel Sam als zijn assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

behandeld met een goed gevoel

netjes op tijd en vriendelijk behandeld

heel goed geholpen

Vriendelijke mensen

Snelle service,

Prima tandartsenpraktijk

Ontvangst in een prachtige woonkamer. Alles zeer schoon. Vriendelijke ontvangst precies op tijd door mondhygiëniste, met perfect eindresultaat. Wat mij betreft: het kan niet beter.

Zeer deskundig geholpen

Het was een lange zit van bijna twee en een half uur maar ik heb het niet als vervelend ervaren. Alles wat Sam ging doen werd uitvoerig besproken . En nadien nog uitleg gehad wat er nog mogelijk was in de toekomst. Zelfs ook nog een koffiepauze genomen om de lange zit te verzachten . Dikke duim voor Blinq en Sam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Christen is n uitstekende mondhygiëniste

Top !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt naar patiënt geluisterd

Ondanks er afspraak stond voor bepaalde behandeling maar ik mijn twijfels had is deze aangepast in overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer bang voor de tandarts maar Sam en Herman hebben mij goed geholpen om er over heen te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij blinq goed geholpen , bij tand laboratorium ging t mis

Bij blinq ben ik goed geholpen , reparatie van een klemmetje werd door tand laboratorium in Etten leur gedaan , mijn gebit zou een dag later klaar zijn en ik zou gebeld worden als t klaar lag . Ik heb een dag later om half vijf zelf gebeld omdat ik niks hoorde en ‘s avonds een kerstdiner had op school , er was niemand aanwezig om de telefoon aan te nemen , dag later ging ik t ophalen en toen kreeg ik te horen dat iedereen op tijd naar huis was een dag eerder , omdat ze een kerstborrel hadden …. Ik heb gezegd dat ik een kerstdiner zonder ondergebit daardoor had , maar dat kwam niet echt aan denk ik , ik vind t niet echt kunnen !

Ik voelde me welkom

Fijne sfeer. Ontspannen

Gewoon goed!

Goed en klantvriendelijk.

Leuke ontvangst door Claudia en goed behandeld door Pierre

Heel goed ,een heel vriendelijke ontvangst door Claudia.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Naar de tandarts gaan is nu heel laagdrempelig. Ze behandelt me met voorzichtigheid en is vriendelijk.

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.