Snel goed geholpen

Zaterdag een afgebroken snijtanden. Kon maandag gelijk komen en werd snel en vakkundig geholpen.

Uitstekend geholpen

Vriendelijk

Goeden ervaring

Gewoon super

Je wordt er vriendelijk ontvangen door de behandelaars en geholpen

Snel en goed geholpen.

In het weekend is een stuk van een kies afgebroken. Ik kon heel snel terecht in de praktijk en de reconstructie van de kies was met een half uurtje voor elkaar. Marleen Reinders heeft mij voor, tijdens en na haar werkzaamheden goed geïnformeerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als nieuwe patiënt ben ik op een prettige manier geholpen bij de mondhygiënistte. Heb hier dus een goed gevoel aan over gehouden.

perfect

Sam is een goede tandarts en probeer er altijd nog om er van te maken.

Goede behandeling

Ik ben erg tevreden over het behandelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer goed en fijn geholpen.

Fijne mensen. Altijd een praatje je maken. Ze leggen alles goed uit.

Netjes en vakkundig!

Ben erg tevreden

Heel goed!

Je wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen hierdoor geen angst meer Erg tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed ook voor kinderen

Goede aardige tandarts, goed voor en met kinderen. Goede en aardige assistenten.

Normaal

Netjes geholpen. 10 minuten later aan de beurt dan gepland

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goede en vriendelijke hulp!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en nemen de tijd voor de behandeling die je nodig hebt.

gaat wel

niets

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Het is goed gegaan

Zeer tevreden!

We zijn over ‘t algemeen erg tevreden over de service van Blinq tandartsen; zowel over onze huidige mondhygieniste als over Sam (tandarts van mijn man) als over Marleen (mijn tandarts).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

geweldig geholpen door de tandarts

goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg betrokken en zeer kundig. Zowel Sam als zijn assistente.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

behandeld met een goed gevoel

netjes op tijd en vriendelijk behandeld

heel goed geholpen

Vijverstraat 8 4711 EV Sint Willebrord

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.