Goede behandeling

Klantvriendelijk en goede vakkennis

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben heel goed geholpen. Marleen leg als goed uit.

Heel tevreden!

Heel goed en begripvol behandeld

Uitstekende tandarts!

Sinds ik bij Blinq ben heb ik geen stress meer als ik naar de tandarts moet. Sam legt alles goed uit, vraagt ook of je zelf ergens mee zit qua gebit en werkt zorgvuldig!

Duidelijk in behandeling.

Fijne tandarts en mondhygiëniste...

Fijne vertrouwde tandarts/mondhygiënist

Fijne omgeving leuke mensen.

Missie nog niet geslaagd

Nieuwe gebitje. Past niet. Dus niet klaar nog.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed ontvangst , ook goed behandeld

Goede ervaring

Mocht snel tussendoor komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en vriendelijke behandeling

Alles verliep vlot.

Ik ben netjes.en vlot behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed bijna een uur in de stoel gelegen

Het duurde bij elkaar bijna een uur maar ondanks mijn angst voor de tandarts het beroep en niet de persoon blij dat ik gegaan ben

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en goed uit leggen wat ze gaan doen

Prima praktijk

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig personeel.

Altijd goed

Ben zo blij met jullie ,en tandarts Sam

Uitstekend!

Ik ben al jaren klant en ik ben zeer tevreden over mijn tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn dat er de tijd wordt genomen.

We hadden een man als tandarts. En zo fijn dat hij de tijd neemt om de kinderen te vertellen wat hij precies gaat doen. En ondersteuning geven Wat de mogelijkheden zijn mbt tanden poetsen. Voor onze zoon is het een lastig goed zijn tanden poetsen. En wist niet dat het voor kinderen ook zou kunnen een mondhygiënist die om de 3 maanden even helpt met zijn gebit optimaal te krijgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

een aanrader in de mondzorg

men geeft een goede uitleg met wat de behandeling in gaat houden en houden je tijdens de behandeling op de hoogte wat men aan het doen zijn

Fijne tandarts.

Praktijk met aandacht voor patiënten. Is misschien ook wel welke tandarts je hebt. Ik ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend behandeld voor plaatsing kroon

Sam is een vriendelijke tandarts die voor hij iets gaat doen alles goed uitlegt. Zeer tevreden over mijn geplaatste kroon/

Netjes afgehandeld

Snel goed geholpen

Zaterdag een afgebroken snijtanden. Kon maandag gelijk komen en werd snel en vakkundig geholpen.

Uitstekend geholpen

Vriendelijk

Goeden ervaring

Gewoon super

Je wordt er vriendelijk ontvangen door de behandelaars en geholpen

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.