is altijd goed en super vriendelijk

in een word goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze nemen de tijd voor je

heelgoed

ben heel tevreden met blinq

Heel fijn geholpen

Alleen maar tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Begrip en medeleven voor situatie (i.v.m.mijn ziekte vorig jaar)

Er is goed naar me geluisterd. Toen ik tegen de mondhygeniste zei dat het geluid van de schoonmaakboor pijn deed aan mijn oren door tinnitus heeft ze de achterste kiezen handmatig gedaan. Echt heel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik had een spoedje kon gelijk zelfde morgen terecht , top geholpen

top geholpen en mooi op de afgesproken tijd

Waardeloos

Afspraken worden niet nagekomen behandeling was tip top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een prima ervaring gehad (mondhygiëniste) maar ik vind de privacy onvoldoende. Ik heb letterlijk alle gesprekken van de tandarts met een andere patiënt kunnen volgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen door de mond hygiëniste

Fijn en goed geholpen door de mond hygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijne tandarts. Sam van Galen is voor mij de fijnste tandarts die ik heb gehad ooit. Hij is eerlijk. Wil niet perse dingen doen als t niet nodig is. Hij geeft je ook een rustig gevoel. De assistente Claudia was ook erg attent, voorzichtig en eerlijk. Echt onwijs fijne controle geweest.

Goed en vriendelijk

Goede en vriendelijke tandarts (Sam) en assistente (Claudia).

Prima mensen

Hele goeie praktijk vriendelijke mensen en heel proper ben heel tevreden

prettige omgang

snel en vriendelijke geholpen. Niets mis mee.

Lief en zorgzaam personeel

Leuke ontvangst

Zeer goed en vriendelijk

Goede ontvangst en alles ziet er goed en schoon uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kirsten is n prima mondhygiëniste ze overlegt alles prima

Uitstekend!

Ik ben al jaren klant en tot heden uitstekend!

Goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

controle gehad, hele aardige tandarts

hele aardige tandarts die alles rustig uitlegt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben op prettige manier geholpen en werd op afgesproken tijd geholpen.

Topteam

Fijne rustige tandarts alsook assistenten Leggen alles duidelijk uit Receptioniste is ook altijd behulpzaam om weer een juiste datum en tijdstip te vinden die bij m'n werkzaamheden past.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een leuk en gezellig team die veel begrip hebben en met je meedenken.

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.