Goede tandarts

Goede begeleiding en behandeling

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige, persoonlijke behandeling in prettige omgeving.

Rustige, persoonlijke behandeling in prettige omgeving.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Goed geholpen

Vriendelijk geholpen en

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Mijn ervaring is goed.

Wordt altijd netjes behandeld.

Zeer goed geholpen

Goede uitleg, vriendelijk personeel Tijd en aandacht voor patiënten

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Positief

Goed en snel geholpen.

Goed en vriendelijk personeel Goede behandeling Goede uitleg

Goede tandarts

Een goede praktijk fijne tandarts

Deskundig, goede uitleg, vriendelijk

Deskundig, goede uitleg over de behandeling

Netjes en vriendelijk geholpen

Netjes en vriendelijk geholpen. Tandarts is voor mij zowiezo geen leuke ervaring dus is het prettig als dat op een ontspannen manier kan worden gedaan.

heel goed

top zo moet het blijven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werden heel gastvrij ontvangen.

Was een goede ervaring. Tandarts Marleen nam alle tijd om alles goed door te nemen met ons. Was heel rustig en dit voelt heel fijn. Ook de assistente deed de behandeling heel rustig en goed.

goede ervaring

Goede ontvangst en een prima behandeling

Goede zorg Aandacht Hygiënisch

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles was in orde volgens afspraak.

Prima. Ik ben goed ontvangen en behandeld. Geen klachten.

Prima geholpen

Ik ben heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurige praktijk, uitgebreide intake, naar tevredenheid behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Sam is een zeer goede tandarts, Ook Claudia aan de balie en de tandartsassistente zijn altijd super vriendelijk en meewerkend om problemen op te lossen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die de behandeling fijn uitlegt

Fijn tandarts die de behandeling fijn uitlegt

Goed.

Is belangstellend, is betrokken en geeft goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en duidelijke uitleg situatie

Tandarts afspraken zijn niet mijn favoriete afspraken, maar bij Sam en collega in de stoel valt het wel weer mee.

Goede behandeling

Klantvriendelijk en goede vakkennis

Heel goed

Ben heel goed geholpen. Marleen leg als goed uit.

Heel tevreden!

Heel goed en begripvol behandeld

Bedrijfsgegevens

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

076-7504986

[email protected]

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.