Altijd goede service met een (witte) glimlach

Plezierig, voor zover een tandarts dat kan zijn natuurlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ervaring klant gericht met kennis van zaken!

Prima ervaring duidelijke communicatie!

Prima zorgverlening

Accuraat, vriendelijk efficiënt

Goede kwaliteit Tandartszorg

Klantvriendelijk en goed geholpen

Prima behandeling

Blij!!!

Herman heeft mij weer een stralende lach gegeven dmv facings. Herman is altijd gezellig, en zijn deskundigheid heeft bepaald wat bij mij past. Het resultaat: fantastisch! Dank je wel

Weer fantastisch geholpen door Joëlla

Altijd volledige aandacht voor de cliënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede professionele hulp en service ook bij vragen

Aan de afspraken wordt je vroegtijdig herinnerd. Er wordt ruim voldoende tijd genomen voor de behandeling door vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ervaring zoals altijd wanneer ik bij tandarts Ed op bezoek ben

al vele jaren ga ik naar Blinq tandartsen. Daar ben ik onder behandeling bij Ed aan de Concordialaan. Hij behandelt mij zeer vakkundig, netjes, aardig en vraagt altijd naar mijn persoonlijke situatie. Dat waardeer ik enorm.

fijn geholpen

Rustige tandarts en lieve mondhygiëniste

Fijn geholpen

Vriendelijk en rustgevend

Geweldig gewoon Top.!!

Zie bovenstaande…!!!!

Goed geholpen.

Ga al jaaaren naar Blinq. Bij een goede tandarts ga je niet gauw weg, dus na mijn verhuizing naar Etten-Leur in 1987 heb ik nog jarenlang mijn tandarts in Limburg aangehouden. Tot hij met pensioen ging en ik hier een tandarts zocht. Blinq geeft me de verzorging en aandacht zoals ik dat gewend was en daar ben ik blij mee. Ik ga zeker niet weg bij Blinq.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer fijn geholpen , blij mee.

Ik vind het fijn dat er gedacht wordt in oplossingen wat betreft mijn gebit.

Proffesioneel, sfeervol en oud

Proffesioneel personeel, gezellige inkom en ruimte. Alleen als je op de details let een beetje oud en opgelapt pand.

Pijn

Twee dag lang matige pijn aan kiezen en tandvlees voor control???

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Professioneel en goed

Ik zit al een aantal jaar bij Blinq Tandartsen en ervaar bij deze praktijk een hoge kwaliteit. Het zijn medewerkers die een hoog niveau van professionaliteit uitstralen en klantvriendelijk zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Assistente legt alles goed uit en verteld wat ze gaat doen

Assistente stelt je gerust

Ontspannen,stressloos

Ik voel me ontspannen,zonder stress

Goede tandverzorging

Joella behandeld mijn gebit met zorg Altijd keurig op tijd Ben super tevreden over haar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor het eerst slechte ervaring.

Bij Herman hadden we bijna nooit iets komen we bij een andere en hebben we allebei veel gaatjes en mij zoon zn verstandskiezen moet uit voorzorg eruit. Terwijl Herman zei een keer tegen mij dat er geen tanden worden getrokken uit voorzorg , je moet er last van hebben dan gaan ze eruit. Receptionist kreeg mij niet tussen gepland en zou contact opnemen met me, ze heb een keer geprobeerd te bellen.

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!