Tevreden

Goede ervaring. Altijd gezellig bij Herman.

Héél goed,tevreden!

Ik heb nog geen 1,5 uur in de stoel gezeten,voor alleen het boven gebit,helemaal geen pijn NIETS gevoeld,als zeg ik het zelftanden zijn heel geweldig,mooie kleur,mooi recht! Dank je wel Herman en assistente. Mvg Jolanda,tot ziens voor het onder gebit!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze is erg aardig en voorzichtig. Ik vind t verschrikkelijk om in de stoel te zitten maar omdat ze t zo rustig aanpakt bij me blijf ik wel terug komen. Het enige nadeel vindt ik is dat de afspraak bijna nooit optijd begint ik moet vaak 15 min of langer wachten. Misschien dat hier een keer naar gekeken moet worden en meer tijd per afspraak ingepland worden

Goed en snel

Ik kwam voor een bezoek aan de mondhygiëniste. De aanbevelingen van de vorige keer resulteerden in een vlotte behandeling. Nog wat kleine tips die me gaan helpen tandsteen zoveel mogelijk te voorkomen!

Altijd top

Altijd vriendelijk / erg professioneel/ heel hygiënische partijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super, goede uitleg wat hun gaan doen voordat ze iets gaan doen en vriendelijk

De ervaring is goed

De behandeling was top.

Zeer vriendelijk meisje

Goede behandeling

Correct en prettige behandeling.

Zoals altijd tevreden

Snel geholpen en van de pijn af.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig contact en pijnloze behandeling

De mondhygiëniste Mariëlle was ter vervanging van een zieke collega. Het contact was heel prettig. Omdat Mariëlle een leuk gesprek voerde tijdens de behandeling, werd ik afgeleid en voelde daardoor niks van de behandeling.

Vriendelijk en professioneel.

Er is even, na 2 vullingen, de tijd genomen om een probleem aan m’n gebit op te lossen. Top.

Tevreden

Heel tevreden.

is weer goed gegaan

ga zo door

Netjes en correct behandeld

Prettig ondanks mijn angst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn ervaring was heel goed

Goed geholpen en goed advies gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was bij de mondhygiëniste Geerte voor tandsteen verwijderen. Ook zat het spalkje wat een paar weken geleden door de tandarts is geplaatst los. Zij heeft dit uitstekend gerepareerd, beter dan de tandarts.

Wordt altijd uitstekend geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben tevreden over mijn behandeling

Netjes en vriendelijk te woord gestaan. En goed behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Redelijke vind de tandarts niet fijn , die ons geholpen heeft

normaal had ik Herman, daar ben ik al bij sinds hij als tandarts begon met werken. Weet dat hij nu met andere dingen bezig is , krijg nu iedere keer iemand anders vind dat niet fijn. deze persoon is niet echt vriendelijk en stelt je niet gerust en ontzettend langzaam jammer. Ook vind ik de wachttijden heel lang mijn afspraken waren 3 keer verzet waardoor er weer 3 kwart jaar langer duurde voordat ik op controle kon. De receptie dame was super vriendelijk .

Goede communicatie

Omdat ik doof bent Kon ik met mondhygienste Mariëlle duidelijk liplezen wat ze zei enz

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Attente dienstverlening van begin tot eind

Het hele proces van afspraak plannen tot uitvoering gaat gesmeerd op een vriendelijke en vakkundige wijze.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en kundig geholpen en vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk

Zowel Herman als de assistentes zijn altijd vriendelijk.

Vriendelijk/geduldig/precies

Tandarts Ed is altijd vriendelijk luistert goed /geduldig en precies in zijn werk.

Concordialaan 10

4874 NZ Etten-Leur

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!