Onpersoonlijk

Bij binnenkomst inchecken via een zuil is effectief en efficiënt, is geen probleem voor me. Maar om dan volledig genegeerd te worden door de dame achter de balie is niet gastvrij en zelfs onfatsoenlijk. Ook de assistente en tandarts stellen zich niet voor. Qua behandeling (controle) geen bijzonderheden.

Goed en snel

Snel aan de beurt , goede kwaliteid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ter zake kundig en efficiënt geholpen

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd snel geholpen door een vriendelijke assistente en daarna een vriendelijke tandarts ! Leggen alles wat ze doen duidelijk uit!! Ik weet alleen niet de namen van deze personen … ik heb dus bij namen zo maar wat ingevuld anders kreeg ik hrm niet verstuurd

Vriendelijk en correct.

Ik ben door Marleen Reijnders deskundig, vriendelijk en correct behandeld. Ook nam ze rustig de tijd om de diverse behandel-opties aan mij uit te leggen.

prima geholpen

Dossier goed bekeken dus van alle zaken op de hoogte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor de eerste keer was het goed

Goed ontvangen

Vriendelijk en deskundig geholpen

Fijn en op een klantvriendelijke manier deskundig geholpen

Goede service en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn behandeld en op tijd.

Vriendelijk en fijne mensen.

Aardig

Voordat ze keek in me mond begon ze al over de tandenstokers. vond dat vervelend om dat iedere half jaar aan te horen. Een paar jaar geleden was dat nog niet. Na het tandsteen weghalen ongeveer gelukkig maar 5 minuten kwam de tandarts langs voor controle alles goed. De assistent heeft naderhand me tanden niet meer schoongemaakt. Toen vroeg ik nog ben ik nu al klaar. Dit was de eerste keer dat ik niet zo tevreden was in al die jaren dat ik er kom.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Goed.

Mijn ervaring is goed .

Vriendelijk begripvol en kundig

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn ervaring is goed alleen ik vindt het niet prettig dat de tandarts 2 personen tegelijk helpt en ik moet wachten op hem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig begripvolle tandarts, zo vriendelijk en zorgvuldig.

Goede behandeling

Goede, kundige behandeling

Goed behandeld

Fijne tandarts en vriendelijke uitleg en ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed geholpen op een vriendelijke en deskundige manier door tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen wachttijd gehad Vriendelijk en duidelijke uitleg gehad van de tandarts en assistente De tandarts was een jonge man ,weet zijn naam niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en meedenkend betreft behandeling

Geen klachten

Ik ben goed geholpen.

Ik ben goed geholpen en de mondhygiéniste was vriendelijk.

Ben goed geholpen

Mondhygiëniste heeft secuur en goed gewerkt,draagd bij aan de houdbaarheid van mijn ouder gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, netjes en goed geholpen

Netjes en vriendelijk geholpen, geen wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben op tijd geholpen. Er is mij duidelijk verteld wat ze gingen doen. Heel tevreden.

Over BlinQ Beiaard

In onze moderne tandartspraktijk werken we samen met een team van enthousiaste collega's die dagelijks voor je klaar staan om je de beste tandheelkundige zorg te bieden. BlinQ Tandartsengroep heeft dezelfde wijze en heeft dezelfde ideeën over wat goede tandheelkunde is. Door de hoge kwaliteit, persoonlijke benadering en ontspannen sfeer komen wij samen met jou tot de mooiste en beste resultaten.