Goede tandartsen! Ze doen altijd hun best .

Als ik klachten heb,doen ze altijd hun best dan regelen ze ook al is het druk dat ik toch kan komen zo fijn !

Ongezellige tandartsgroep

ik mis het persoonlijk contact wat ik met Herman wel had. De persoon aan de receptie mag wat vriendelijker en kundiger met de agenda. Heb nu afspraken die een kwartier verschillen met wat oorspronkelijk was afgesproken.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel een afspraak bij hoge nood!

Er was een stukje kies afgebroken en gelukkig kon ik dezelfde dag nog terecht bij mijn eigen tandarts! Zo fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voelde me veilig en in goede handen

Geduldig vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele professionele en vriendelijke tandarts en medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd vriendelijk ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alleen jammer dat ik aan de balie te horen kreeg dat mijn tandarts weggaat en niet persoonlijk

Duidelijkheid

Mededenkend

Kijk een tandarts die je belt voor nood en er is binnen afzienbare tijd altijd een plekkie. Sterker nog, wanneer er iemand uitvalt, word je gebeld en kun je nog eerder dan gepland. Verder goede uitleg. Er wordt geluisterd naar de klant.

Fijne locatie

Normaal ga ik altijd naar de andere locatie, die aan de Concordialaan. Het personeel van deze locatie is ook erg fijn. Ze doen hun werk goed. Wel ben ik geschrokken toen er ineens een nieuwe techniek werd gebruikt (zandstralen i.p.v. polijsten). Ik hoop dat deze techniek gedekt wordt door mijn zorgverzekering, want ik kwam er pas achter dat dit anders was toen ze al bezig waren. Op de andere locatie overlegt tandarts Suzanne altijd alles met de patiënten. Dat miste ik hier vanuit de tandarts terwijl de assistente het wel deed, verder prettige ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en toch ook gezellig.

Gemoedelijke sfeer

Erg vriendelijk personeel zowel tandarts als mondhygieniste Erg jammer dat dokter Oldezki stopt bij Blinq groepspraktijk in de Beiaard

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Drukke praktijk waar je lang moet wachten

Vriendelijke behandelaars die hun werk goed doen. Maar door de drukte voel ik me meerdere keren buiten de behandelkamer als patiënt niet gezien.

Zeer goed!

Er was een stukje vulling van mijn kies en dat heeft Robert snel gerepareerd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte, vriendelijke en adequate behandeling

Bij binnenkomst werd ik begroet door één van de receptionisten. Dat vond ik prettig. Aanmelding via de zuil is eenvoudig. Ik was te vroeg en werd bijna direct geholpen. De assistente was vriendelijk, de tandarts eveneens. De tandarts legde uit wat hij ging doen. De behandeling verliep vlot en pijnloos. Ik kon met mijn linkerhand aangeven als ik pijn had, maar dat was niet nodig. De assistente en de tandarts werkten met weinig woorden uitstekend samen. Ik had meteen vertrouwen in hen, hoewel ik hen nog niet eerder had ontmoet. Bij het weggaan werd ik weer begroet door de receptioniste die me groette bij binnenkomst. Ik ging naar huis met een blij en tevreden gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg van wat er gebeurd

Rustig en alle tijd genomen. Prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

uitstekend .Vriendelijke ontvangst en afscheid.

vriendelijke ontvangst. goede begeleiding en uitvoering van behandelingen.

Chaotisch

Bij het controle pakte de tandarts het slag met water, vervolgens kwam er water in mijn oog harde straal. De tandarts vroeg of het goed ging door het schrik zei ik nee. In plaats dat zij haar excuses bood zei ze ik heb niks gedaan. Hierop reageerde ik boos met de vraag waar het water anders vandaan kwam. Ook had ik van te voren aangegeven dat ik gaatje heb die graag wilde behandelen. Tijdens de afspraak bleek dat ik alleen voor controle was ingepland. Nu moet ik nogmaals terug komen voor de behandeling.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en beleefde behandeling gehad.

Jammer dat die er mee stopt

Kundig en duidelijk

Moest twee kiezen opnieuw laten vullen, waarvan een heel diep. Dit is weer netjes gedaan. Vooraf duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

Heel tevreden

Heel tevreden, heel rustig en nemen de tijd.

Efficiënt vriendelijk

Tandarts aanbevelen vind ik wat ver gaan. Blijft niet mijn hobby maar in de afgelopen jaren uiteindelijk bij deze tandarts terechtgekomen en ik hoef hier niet tandenknarsend naar toe.

Heel fijn

Heel professioneel. Ze nam echt tijd voor me.

Wel goed verzorgd

Wel iedere keer een andere tandarts en daar moet je aan wennen.

Beiaard 16

4876 CL Etten-Leur

Over BlinQ Beiaard

In onze moderne tandartspraktijk werken we samen met een team van enthousiaste collega's die dagelijks voor je klaar staan om je de beste tandheelkundige zorg te bieden. BlinQ Tandartsengroep heeft dezelfde wijze en heeft dezelfde ideeën over wat goede tandheelkunde is. Door de hoge kwaliteit, persoonlijke benadering en ontspannen sfeer komen wij samen met jou tot de mooiste en beste resultaten.