Goede ervaring

professioneel en snel met kennis van zaken

Daadkrachtig

De Raadgevers staan ons bij met raad en daad. Van alle markten thuis. Vaste contactpersoon kent ons bureau en spreekt onze taal.

Prettig en snel

Prettig en snel dus.

Wordt altijd keurig en accuraat behandeld.

Afspraak is afspraak en personeel is bereikbaar via telefoon en email. Adviezen worden prima uiteengezet en zijn correct!

Goed advies en top dienstverlening

Wij hebben goede ervaringen met de Raadgevers. Men geeft goed advies en is altijd bereikbaar. Dezelfde dag wordt je nog teruggebeld.

Snel geschakeld, duidelijk advies

Goed bereikbaar, duidelijke uiteenzetting van mogelijkheden en onmogelijkheden. Juiste inschatting van te lopen risico's en kans van slagen.

Werken met mr RA Brandt bleek voor mij zeer waardevol, prettig en leerzaam.

Rémon Brand is meester in onderhandelen, begaafd met zijn bijzondere contactuele eigenschappen om met geduld en inzicht alles uit compromissen te verkrijgen als beste alternatief voor kostbare procedures. Een rechtvaardig man van duidelijke taal, humor, goede afwegingen, ook bereid te leren, te luisteren en houdt er doorlopend rekening mee om de kosten voor zijn client zo laag mogelijk te houden inclusief dat hij zelfs suggesties doet om zijn rekening daarbij zo laag mogelijk te houden. Hierbij is de kracht van het concept van Raadgevers juist ook dat kosten laag blijven doordat de juiste persoon op de juiste plek werkt. Verder is het abonnement systeem dat Raadgevers aanbiedt hier in werkend voorbeeld van en komt al snel heel voordelig uit voor de client, er laagdrempelig samen overwegingen gemaakt kunnen worden en er voor gereduceerd tarief veel voorwerk gedaan kan worden, wat in de meeste gevallen statistisch niet tot dure procedures leiden.

Herculesplein 22 3584 AA Utrecht

Over De Raadgevers B.V

De Raadgevers B.V. is het juridisch adviesbureau voor het Midden- en Kleinbedrijf (MKB). Met de inzet van onze bedrijfsjuristen en flexibele werkwijze kunnen we je snel en effectief adviseren. Wij zorgen ervoor dat je de juridische aspecten en de gevolgen daarvan volledig in beeld hebt én houdt. Daarnaast houden we je op de hoogte van alle relevante nieuwe wetgeving. Met onze werkwijze ben je dus altijd voorbereid en daarmee voorkom je onnodige procedures en hoge kosten.

Over Legalscore.nl