Zeer goede camper en supper support door Emma

De eerste keer een Camper gehuurd en een fantastische vakantie gehad. Een hele netjes en schone camper mee gekregen. Alles aanwezig behalve beddengoed en kussens. Precies zoals beschreven. Het enige minpuntje aan deze camper was dat de Airco van de motor het niet deed. Hierover contact gehad met Camper rent, waarvoor hun excuses kwam. Onderweg een dag de camper op 12 volt laten staan waardoor de motor accu leeg was gegaan. Maar dit was zo verholpen met een uitstekende hulp van Emma van Camper Rent! Zeer aan te raden om een volgende keer weer te huren bij hun!

• Geschikt voor beginners

Prima service zoals het hoort :)

fijn en gemakkelijk :)

Geweldig bedrijf

Wij hebben nu al 2 keer een camper bij jullie gehuurd het zijn zeer mooie campers net nieuw ze worden top onderhouden In Maastricht gehuurd en zeer klantvriendelijke mensen Wij komen zeker terug

Mooie ervaring!

Een goede manier om kennis te maken met het kamperen met een camper. Alles compleet, instappen en vakantie vieren.

• Geschikt voor beginners

Het was weer fantastisch!

We zijn in juni 4 weken naar Noorwegen geweest met de camper. Evenals vorig jaar zijn we heel tevreden over de camper en de service vooraf. Alles was prima in orde en van alles was er genoeg. In de avond was het vaak te koud om buiten te zitten dus zaten we knus in de camper met zelfs af en toe het kacheltje aan. We voelden ons er helemaal in thuis. Ook het rijden door de prachtige natuur ging heel goed. Kortom mede door de prettige camper hebben wij een fantastische vakantie gehad.

helemaal prima !!

Fijn huren tegen eerlijke prijs inclusief stoelen en tafel . communicatie verloopt makkelijk en snel antwoord op een vraag . ook de uitgifte met uitleg is erg fijn [ kort ] en duidelijk . huren erg graag volgend jaar weer .

Verslavend

Het was de eerste keer dat wij met een camper op vakantie zijn geweest. Het is een ongelofelijke ervaring geworden. De service en de behulpzaamheid van the Camper Rent voor en tijdens de reis was uitstekend. Wij gaan zeker nogmaals bij the Camper Rent een camper huren , voor een volgende vakantie ! Wij danken Emma en de rest van het Camper Rent team voor deze heerlijke ervaring !

Was geweldig

Prima camper, goede service.

Geweldige camper

Onze eerste camper gehuurd om eens te kijken hoe dit bevalt. Service is top en we hadden een 4 pers. De camper reed super met 180 pk. We zouden zelf een andere indeling kiezen, maar zijn nu wel wat meer wijzer met het huren, zeker aanrader om eerst te gaan huren voor je een dure aanschaf doet. Wij wachten nog even maar zijn een ervaring rijker. Camper rent bedankt!

• Geschikt voor beginners

Campers prima In orde en top ontvangen

Fijn bedrijf om voortaan gewoon weer een camper bij te huren

Perfecte camper

Wij zijn 4 weken op pad geweest met een Explorer DeLuxe met een MAN dieselmotor door Noorwegen en hebben ruim 3600 km afgelegd door regen, sneeuw, maar gelukkig ook droog en zonnig weer. Alle facetten van de camper hebben we gebruikt, verwarming, luifel, ruime koelkast met vriezer, kookgelegenheid en alles werkte perfect.

• Geschikt voor beginners

Fijne camper en goede service

Fijne reis met een prima camper door Zweden gemaakt, al onze vragen werden beantwoord. Het verbruik van de diesel viel ons reuze mee waardoor ook deze kosten beperkt bleven. Tip,wellicht kan een schoonmaakpakket: spons, emmer, dweil, stoffer en vaatdoek en pedaalemmerzak fijn zijn om erbij te hebben.

Hele fijne vakantie gehad

Camper prettig om in te rijden en te bivakkeren. Begeleiding van de Klerk van begin tot eind een heel prettige ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar.

• Geschikt voor beginners

Geweldige mooie camper en een super service, toppers

• Geschikt voor beginners

Eerste camper ervaring: persoonlijke overdracht camper

Wij hebben voor de eerste keer een camperbus (VW) gehuurd. Super snel online geregeld en bij ophalen camper persoonlijke en goede uitleg. Complete en nette camper. Het is ons goed bevallen, camper was op orde en communicatie duidelijk. We komen zeker terug.

Top bedrijf!

Het online reserveren van de camper ging erg eenvoudig. We werden gastvrij ontvangen en kregen duidelijke uitleg toen we de camper ophaalden. Camperrent is goed bereikbaar als je onderweg een vraag hebt. Bij terugkomst werd de camper gecontroleerd op schade. Na ongeveer een week was de betaalde borg teruggestort op onze bankrekening.

Heerlijk genoten met deze Camper

Deze camper voldeed aan onze verwachtingen we hebben, en communicatie via Emma ging ook perfect.

Goed geregeld en begeleid

Het was onze eerste keer om met hond, fietsen en hondenkar op pad te gaan met een camper. Weliswaar samen met een andere (ervaren) camper. Verblijf was fantastisch, mede door het mooie weer. Wij hebben een goede indruk verkregen wat het camperleven inhoud.

Zeer klant vriendelijk

Erg tevreden met The Camper Rent. De site om te boeken is overzichtelijk. Vervolgvragen - via de Email - werden snel en vriendelijk beantwoord. Voor ons was het de eerste keer met de camper op pad. We werden de eerste dagen via Whatsapp snel geholpen. Heel fijn!!

• Geschikt voor beginners

We hebben de Mercedes Weinsberg gehuurd van 27 september tot/met 07 oktober 2023. Super goed bevallen. Communicatie met the camper rent is snel, makkelijk en goed. Uitleg van Ron bij ophalen en inleveren is duidelijk en goed. We hebben zo'n 3200km gereden door Frankrijk en Baskenland. Zeker raad ik The Camper Rent aan.

• Geschikt voor beginners

Mooie nieuwe camper met een zeer complete inventaris en duidelijke instructie video s met uitleg hoe alles werkt. Heel handig voor onze eerste camper ervaring

• Geschikt voor beginners

Goede ervaring, de campers zijn per dag te huren, alles is inclusief ook km. In ons geval was de afgesproken camper niet beschikbaar we hebben kunnen kiezen uit andere types. Hier was goed over gecommuniceerd. Verder is er goed gecommuniceerd over het ophalen van de camper. Verder is het ook handig dat alle campers voorzien zijn van fietsenrek.

• Geschikt voor beginners

Fijn om op deze wijze een camper uit te proberen.

Als je voor het eerst met een camper op vakantie gaat kom je veel nieuwe dingen tegen. Fijn dat bijnier cruciale punten een qr code zit welke je doorstuurt naar een filmpje. Wij hebben een top vakantie gehad met de camper ook mede dankzij het mooie weer. Voor een volgende keer zouden we toch een uitgebreidere uitleg prettig vinden. Verder is alles prima verlopen.

• Geschikt voor beginners

Lekker camperen met een vrijwel nieuwe camper...

Genieten

Heel inspirerend

We zijn geweldig geholpen door Emma. Het was onze eerste keer,maar zeker niet de laatste. We hebben onze reis niet kunnen afmaken door een sterfgeval. Maar ook daarna zijn we goed geholpen. We hebben de camper eerder teruggebracht,maar in het vervolg gaan we weer naar camperent…. Mvgr Tommy en Tanja Veldheer.

Haarlemmerstraat 1 b

2182 HA Hillegom

06 2033 6035

Over The Camper Rent

The Camper Rent is opgericht op 1 januari 2022. Toch hebben wij al meer dan 10 jaar ervaring in het verhuren van campers. Dit komt omdat The Camper Rent is opgericht door een samenwerking van twee bedrijven: De Klerk Campers en Caravans & Campers Maastricht. Met deze samenwerking gaan wij een betere service en een groter aanbod creëren in huurcampers. Het huren van een camper is iets speciaals. Of je nu voor het eerst op avontuur gaat in de bergen van Noorwegen, of al jarenlang kampeert in de Franse Dordogne, ons doel is om u een fantastische ervaring te laten beleven in onze luxe campers. Naast dat onze selectie aan campers alleen maar bestaan uit nieuwe modellen, van bijvoorbeeld de merken Knaus en Weinsberg, zorgen wij ook (bijna) voor alles. Denk aan een complete inventaris. Alles wat je nodig hebt om te kunnen koken of om buiten te kunnen kamperen is aanwezig. U hoeft alleen nog zelf beddengoed mee te nemen. Verder hebben wij voor de beginnende (en vergeetachtige) kampeerders videotutorials gemaakt, die de basiselementen van het kamperen uitleggen. Heeft u vragen die niet op de website te vinden zijn? Ons team is van dinsdag t/m zaterdag bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 via [email protected].