Mijn kind is echt op zijn gelukkigst tijdens de lessen.

Ik merk grote vooruitgang in zijn motoriek. Hij maakt daarna echt stappen en kan steeds meer. We zien dat hij daarvoor buiten de lessen ook veiliger kan klimmen bijvoorbeeld. En nog belangrijker is dat wij zien dat hij tijdens de lessen echt op zijn gelukkigste is. Zodra hij de gymzaal ziet begint hij te lachen en doet graag de oefening. De verkenning vindt hij erg prettig en leuk, doordat de lessen volgens vastpatroon gaat.

Vrolijke lessen!

Dank je wel voor dit blije les blok! Ze ging er altijd met veel plezier naar toe en tof om te zien dat haar vaardigheden, zowel motoriek als sociaal zo vooruitgaan door de lessen.

Superleuk voor peuters

Iedere week nieuwe oefeningen maar ook herhaling om vaardigheden aan te leren. Enthousiaste juf en lengte van de les is goed.

Hele fijne, uitdagende lessen!

Ik zie het zelfvertrouwen van mijn dochter groeien sinds ze meedoet met humpy jumpy. Ze geniet van de lessen en wordt uitgedaagd op haar niveau!

Super leuk

Goed voor de ontwikkeling van peuters Lekker klimmen en klauteren onder/ over /op en door heen. Geweldig!!!

Veel variaties, goede opbouw les, prima afsluiting

De kinderen zijn altijd heel blij als ze naar de gymlessen van juf Annemarie mogen gaan. Elke keer een gymzaal vol verschillende toestellen. De lessen aan de hand van een thema spreekt de kinderen aan.

Elke week weer veel plezier!

Mijn zoontje van 2 voelt zich helemaal vrij en op zijn gemak, terwijl hij normaal een kat uit de boom-kijker is. Hij gaat er elke week met veel plezier naartoe!

Heel leuk!

Mijn dochter van 3,5 jaar heeft een aantal lessen gevolgd, ze was altijd enthousiast en deed leuk mee, dankzij Annemarie! Heel leuk, leerzaam en gezellig om samen met je kindje een aantal lessen te volgen! Aanrader!

Leuke peuter en kleutergym

Leuke gym voor ons kindje. Juf Annemarie geeft leuk les met steeds veranderende themas.

Leuke gymles waar de kleintjes zich lekker kunnen uitleven

Leuke gymles waar de kleintjes zich lekker kunnen uitleven

Geweldig en leuk

De gymlessen zijn leuk. Ze zijn leerzaam en uitdagend.

Spelen met een gedachte

Gemotiveerde en enthousiastmakende docent. Goede gedachte achter de opbouw van de lessen, leuke differentiatie en methodische lessen serie. Mooie schone zaal en spullen, komt fris over. De muziek sluit ook steeds leuk bij het onderwerp. Leuk en leerzaam dat er trucken van de week zijn, waar de kinderen echt wat leren. Tip: -soms duurt de inleiding iets te lang -1 truck van de week per les doen

Beste Jesper, Bedankt voor je mooie review! De tips zal ik zeker meenemen. Tot zaterdag weer, Annemarie

Gewoon heel erg leuk en leerzaam.

Het is ontzettend leuk om wat over de motoriek can dreumesen te leren. De kinderen genieten de (groot) ouders ook. Heerlijk.

fantastische lessen

Ik ben zo blij dat ik deze lessen heb ontdekt! Elke week komen mijn dochter (2) en ik vol verbazing de gymzaal binnen. Juf Annemarie heeft elke week andere toestellen, oefeningen en thema's klaarstaan. Het is ongelofelijk hoeveel creativiteit Annemarie heeft. Elke les heeft dezelfde structuur; met liedjes, zingen, opwarmen, spelen en afsluiten. Heel overzichtelijk voor kleintjes en ze weten waar ze aan toe zijn. Na de les is ze helemaal doodop, dus veel inspanning en indrukken. Een aanrader!

Wauw, bedankt voor je mooie review Zoe! Fijn dat jullie zo van de lessen hebben genoten. Tot snel weer! Groetjes, Annemarie

Perfect moeder-dochter momentje met een lach op ons gezicht!

Hele leuke lessen voor onze 2,5 jarige dochter. Soms vond ze het spannend, maar kreeg alle ruimte om te doen wat ze leuk vond. Leerzaam en leuk!

Elke week weer een feestje

Wat een fantasie heeft Juf Annemarie, ze weet de gymzaal elke week weer tot een ware jungle, stad of dierenwereld om te toveren! Elke week weer nieuwe uitdagingen om van te leren. We, Ja we want pappa of mamma deden ook gezellig mee hebben met veel plezier 10 weken lessen gedaan en komen snel weer terug met onze Bengel !

Super creatieve, leerzame lessen voor alle leeftijden!

Mijn beide dochters (nu 2,5 en bijna 5) zijn al jaren dol op de lessen van Annemarie! Elke week is het weer feest om te zien met welk thema ze door de gymzaal kunnen klimmen en klauteren!

Bij HumpyJumpy is gymmen niet alleen heel leuk maar ook leerzaam!

De lessen bij HumpyJumpy zijn heel leuk en uitdagend, sluiten aan elkaar aan en volgen heel overzichtelijk een specifiek doel. Deze bereiken de kinderen dan niet alleen door middel van meedoen maar ook door mee-leren en door plezier hebben. Mijn dochter kijkt er altijd naar uit!

Enthousiaste juf en iedere week weer fantastische gymzaal voor attracties!

Leerzame, speelse lessen met een enthousiaste juf

Onze tweeling heeft enorm genoten van de lessen. De eerste paar keer was het wennen aan de grote zaal en de bedoeling maar al gaande weg deden ze steeds beter mee en zagen we ze steeds beter klimmen. We durven ze in een speeltuin nu goed hun gang te laten gaan en ze zijn een stuk zelfstandiger geworden. Annemarie geeft de lessen met veel enthousiasme en geduld. We raden deze lessen zeker aan!

Elke zaterdag weer een feest

Wat een leuke lessen. We doen al een jaar mee en nog steeds is geen les hetzelfde geweest. We zijn vooral altijd verbaasd hoe creatief en fantasierijk juf Annemarie de gymzaal weer klaarzet. Maar ook zit er achter elke les echt een idee/thema van bewegen waaraan gewerkt wordt. Volgende periode zijn we er hopelijk weer bij :)

Wat een ontzettend creatieve lessen

Superleuk om met onze dochter van 3 deze lessen te volgen. Aan het begin is alles nog erg spannend, maar door de goeie benadering van juf Anne Marie durfde ze iedere les meer. Gaaf dat elke les anders is dan de les daarvoor, zo worden de kids steeds opnieuw uitgedaagd.

Hele leuke en afwisselende lessen

Mijn zoontje doet al een tijdje mee aan de lessen bij HumpyJumpy en gaat er altijd met veel plezier naartoe. Het zijn afwisselende lessen die heel goed zijn afgestemd op de belevingswereld van een kind, met spelletjes, leuke thema’s, knuffels etc. Daarnaast is de docente heel enthousiast en leuk met de kinderen. Naast het plezier steekt mijn zoontje er ook veel van op en heeft hij meer zelfvertrouwen gekregen in zijn eigen kunnen.

Bedankt voor je mooie review Lisanne! Ik zie jullie zaterdag weer :) Groetjes, Annemarie

Onze dochter vond gym en alles wat er mee te maken heeft maar spannend. Nu doet ze enthousiast mee en probeert alles uit. Bedankt Annemarie

Een leerzame binnenspeelplek voor kinderen

Onze zoon is enorm gegroeid in zijn motorische ontwikkeling en vindt het iedere keer een feest! Wij zijn stiekem een beetje jaloers want als kind hadden wij dit ook wel gewild: een uur op vrolijke liedjes springen, klimmen, rollen en wat niet meer!

Wagenaarstraat 29

2231 WM Rijnsburg

06 29253170

Over HumpyJumpy

HumpyJumpy biedt gymlessen aan voor kinderen van 1,5 t/m 6 jaar oud. De gymzaal staat elke week vol met toffe materialen, waardoor het elke week een feestje is om mee te doen! De lessen hebben een vaste structuur, waarin veel tijd is om zelf te ontdekken. Dat zorgt voor een ongedwongen sfeer, waarin kinderen veel plezier maken en zichzelf op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. HumpyJumpy staat voor fantasierijk en uitdagend. De lessen hebben allemaal een eigen thema en er worden materialen klaargezet die kinderen uitdagen om net iets meer, hoger en verder te proberen. De kinderen bewegen veelzijdig; alle vormen van bewegen komen aan bod binnen elke lesperiode. Van draaien, duikelen en rollen tot zwaaien en slingeren en van gooien, mikken en vangen tot springen en landen. Er zijn lessen voor Humpy’s (1,5-2,5 jaar), Bengels (2,5-4 jaar) en Jumpers (4 t/m 6 jaar). De lessen worden onder deskundige begeleiding gegeven op woensdagochtend en zaterdagochtend in de gymzaal aan Katwijkerweg 6B in Rijnsburg. Naast de wekelijkse gymlessen is HumpyJumpy ook in te huren voor Kinderfeestjes en Workshops.