Leerzaam en leuk!

Mijn zoon heeft afgelopen periode weer veel geleerd!

Lieve juf met de leukste gymles voor de kleintjes!

Heerlijke energie van de juf, kindjes zijn niet te stoppen en ondertussen is iedere week de gymzaal weer omgetoverd tot een paradijs waar goed over na is gedacht!!!

Leuke kleutergym

Fijne kleutergym , er zijn verschillende themas en allerlei dingen komen aan bod. Een aanrader

Superleuk om met m’n peuter te doen!

Een les bij Humpyjumpy was beter dan je beste apenkooi-gymles van vroeger. Mijn peuterzoon bloeide helemaal op tijdens de lessen, waar hij normaal de kat uit de boom kijkt. Het was elke week weer een kunstwerk wat Annemarie ervan maakt.

Altijd een feestje!

Bewegen wordt een feestje met de lessen van Annemarie! Leuke thema’s, wisselende oefeningen en het enthousiasme van Annemarie dragen bij aan het plezier en het groeien van zelfvertrouwen.

Een hele leuke en leerzame les voor kids

De kinderen worden uitgedaagd om dingen te gaan proberen. Door de vrolijke vorm van deze les hebben ze er ook heel veel plezier in en gaan ze er graag heen.

Erg leuk!

Wij hebben onze dochter Mila nu voor de 2e keer opgegeven. Zij vind het helemaal leuk en vraagt elke keer weer wanneer zij naar gym mag. Juf Annemarie is heel leuk met de kinderen. Heel creatief hoe zij elke week weer een nieuwe les in elkaar zet met een nieuw thema. Van ons zou de les zelfs wel iets langer mogen duren. Al is het maar 10-15 min. Aanbevolen bij een collega die laatst met haar kleindochter een proefles heeft gedaan.

Mijn kind vindt het geweldig!

Leuke lessen vol met uitdagingen voor mijn kind. Annemarie is een geweldige juf!

leuke en gezellige sfeer

Gezellige en uitdagende sfeer voor mijn kind en vooral veilig. Bedankt voor de leuke lessen.

De creativiteit, het enthousiasme en ook de leerdoelen die Annemarie elke week laat zien, zijn een feestje voor de kinderen.

Geweldige gymlessen waar mijn peuter ontzettend van is gegroeid.

Wel zijn de groepen groter geworden wat het iets minder persoonlijk maakte en wat drukker. De gymlessen zelf zijn geweldig!

Geweldig!!

Mijn zoontje had het de hele week over gymmen. Hij keek er dan ook enorm naar uit. De lessen waren altijd anders, uitdagend, persoonlijk en creatief. Annemarie maakte er een leerzaam feestje van. Wij hebben twee periodes gedaan, en dachten nu te gaan zwemmen als vervanging. Hij mist de gym alleen zo erg dat we je snel weer gaan zien voor een vervolg!

Fantastisch!

De lessen sluiten goed aan bij de ontwikkeling en belevingswereld van de kinderen. Vol enthousiasme en passie geeft Annemarie de lessen. Mijn zoon had het altijd naar zijn zin en ik zie ook thuis terug wat hij leert in de lessen. Wij kunnen niet wachten om het volgende seizoen weer mee te doen!

Altijd weer een feestje!

Zo leuk om iedere week weer het gezicht van mijn zoontje (2 jaar) te zien, wanneer hij de gymzaal binnenkomt. De verschillende thema's maken het extra leuk! Wij hebben al meerdere lesperiodes meegedaan en zijn vorige week weer vol enthousiasme met een nieuwe periode gestart. Super toffe, leerzame lessen met de allerleukste juf!

Heel leuk om samen met je kindje te doen

Het is heel leuk dat je in de lessen echt samen met je kindje bezig bent. Ze kan inmiddels goed klimmen en dat zie je ook terug in dagelijkse dingen, bijvoorbeeld buiten spelen of in de speeltuin. Ook interessant om te zien hoe snel ze structuur oppakken. In de eerste lessen niet stil kunnen zitten in de kring, maar dit na een aantal weken heel goed begrijpen.

Leuke en inspirerende lessen

Annemarie weet de kinderen enthousiast te krijgen en te motiveren om lekker te gaan bewegen. De lessen zijn zeer divers waardoor alle kinderen op hun eigen niveau mee kunnen doen. Door veel positiviteit en een vaste opbouw is deze les zeer geschikt voor peuters en kleuters.

Super leuk!

Mijn meiden vonden het echt super leuk om te gymen bij humpyjumpy.

De lessen zijn altijd leuk en uitdagend!

Mijn kind kijkt er altijd weer naar uit om naar HumpyJumpy te gaan!

Enthousiaste juf die weet wat ze doet!

Een enthousiaste juf die zorgt voor zeer gevarieerde lessen met elke keer een leuk thema. Bijzonder om te zien hoe ons zoontje zijn motoriek enorm ontwikkelt en met veel plezier de lessen volgt.

Super leuk om samen met je peuter te doen!

Wij genieten samen van het sporten bij humpy jumpy. Wat leert hij hier veel, klimmen, koprollen maken, rollen en spelletjes spelen met andere kinderen. Elke week weer een ander thema!

Hele leuke gym voor kids

Een hele leuke gymles voor kinderen met elke week een ander thema. De gymzaal wordt helemaal omgetoverd tot een speelparadijs. Zeker een aanrader!

Fijne lessen, goed gericht op de belevingswereld van peuters

We hebben nu een aantal lesperiodes gevolgd en vinden het nog steeds erg leuk. Onze dochter gaat iedere week met veel plezier en ze durft ook steeds meer. Heel leuk om te zien!

Leuke gymlessen voor mijn zoontje van 1,5.

Fantastische lessen

Door de goede voorbereiding en betrokkenheid van Annemarie vindt mijn zoontje het altijd erg leuk om naar gym te gaan en leeft zich helemaal uit!

Uitdagend en super leuk

Geweldige manier om met uitdagend spel motoriek en beweging te bevorderen. Klimmen, springen, evenwicht, je kan het zo gek niet verzinnen. Iedere week staat in teken van een thema en dan zijn er allerlei toestellen en attributen helemaal zo opgebouwd. We zijn er iedere keer weer van onder de indruk. En ook heel belangrijk, onze kinderen vinden het fantastisch iedere week.

Wagenaarstraat 29 2231 WM Rijnsburg

06 29253170

Over HumpyJumpy

HumpyJumpy biedt gymlessen aan voor kinderen van 1,5 t/m 6 jaar oud. De gymzaal staat elke week vol met toffe materialen, waardoor het elke week een feestje is om mee te doen! De lessen hebben een vaste structuur, waarin veel tijd is om zelf te ontdekken. Dat zorgt voor een ongedwongen sfeer, waarin kinderen veel plezier maken en zichzelf op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. HumpyJumpy staat voor fantasierijk en uitdagend. De lessen hebben allemaal een eigen thema en er worden materialen klaargezet die kinderen uitdagen om net iets meer, hoger en verder te proberen. De kinderen bewegen veelzijdig; alle vormen van bewegen komen aan bod binnen elke lesperiode. Van draaien, duikelen en rollen tot zwaaien en slingeren en van gooien, mikken en vangen tot springen en landen. Er zijn lessen voor Humpy’s (1,5-2,5 jaar), Bengels (2,5-4 jaar) en Jumpers (4 t/m 6 jaar). De lessen worden onder deskundige begeleiding gegeven op woensdagochtend en zaterdagochtend in de gymzaal aan Katwijkerweg 6B in Rijnsburg. Naast de wekelijkse gymlessen is HumpyJumpy ook in te huren voor Kinderfeestjes en Workshops.