Leerzaam, vrolijk en creatief!

Een aanrader! Timothy ging ontzettend enthousiast naar peutergym. Wij kwamen 2 jaar lank naar ieder les vol verwachting, omdat we weten hoe ontzettend creatief Juf Annemarie de lessen gaf. Ik merk dat hij echt profeit heeft gehad van midden kruispunt oefeningen, fijn en grove motorische skills die ongemerkt geoefend werdt tijdens de les. Wij moeten heellaas stoppen want we verhuizen naar Amerika.

Fijne (sport)plek

Een hele fijne plek om van jongs af aan, of vanaf iets ouder, te oefenen met allerlei bewegingen, maar ook vooral te werken aan sociale vaardigheden en zelfbeeld. Veel ruimte om jezelf te zijn als kind, onze zoon heeft er veel geleerd en voelde zich vrij en veilig.

Happy Child = Happy Parents :)

Our daughter loves Humpy Jumpy and we think it is a nice mix of sport activities and having fun. Great to see the passion Annemarie puts into the lessons which make it a great success!

Spelenderwijs leren, echt leuk!!

Levi vind het elke week weer een feestje. Wat ik fijn vind is dat de kids veel vrijheid krijgen dat heeft ons stuiterballetje wel nodig. Levi is echt heel erg gegroeid de afgelopen periode, nu al zin in de volgende periode!

Nikki vindt het elke week weer heerlijk om heen te gaan. Ze roept vaak tussendoor ook of het alweer tijd is voor de gym. Ze is door de lessen heen steeds meer gaan durven en dat is mooi om te zien, hoe ze steeds meer vertrouwen krijgt in zichzelf. Het is superfijn dat de lessen dezelfde structuur en opbouw hebben, dat geeft overzicht en veiligheid. Vooral de combinatie met de muziek erbij en elke keer een ander thema maken de verschillende oefeningen een feestje.

De lessen zijn altijd interactief en creatief opgezet!

De les begint en eindigt altijd met een vaste activiteit, en na uitleg over de opstelling van de materialen zijn de kinderen vrij om te gaan en staan waar ze willen. Je merkt gewoon hoeveel plezier alle kinderen hebben! Ook met elkaar!

Onze dochter stond weer iedere week te springen

Het was weer een fijne lessenreeks met veel afwisseling. Onze dochter vond het elke week weer een feestje om te gaan.

Geweldig.

Elke week weer een heleboel nieuwe uitdagingen. Ze doet het ook met enorm veel plezier. Mijn zoontje vind het geweldig. Bedankt Annemarie!

Leuk en gezellig

Er leuke lessen voor de kleine meid, veel variatie. Volgend jaar doen wij zeker weer mee met Riley

Leuk gymmen voor kleuters

Leerzame gymles in fijne sfeer.

Elke week was het een feestje om te gaan!

Elke week nieuwe oefeningen in een leuk thema. Ook met muziek en de bellenblaas was ook altijd een hit op het einde. Onze zoon ging elke week met super veel plezier erheen!

Fijne interessante lessen waar mijn kind altijd met veel plezier naartoe ging.

Annelie heeft zelfvertrouwen gekregen in het bewegen, geoefend met doorzetten en is vaardiger geworden op heel veel terreinen.

Super leuk en nuttig

Mijn dochter gaat met veel plezier naar de gymles. Leuke oefeningen en opdracht, juf speelt goed in op de belevingswereld van de kinderen

Leuke thema’s en veel enthousiasme

Wat een enthousiasme van Annemarie om elke week weer een ander thema te verzinnen met leuke oefeningen voor de kinderen. Elke week weer een feestje om er naar toe te gaan. Ga zo door!

Super leuke activiteit waar Bram en ik wekelijks naar uitkeken

Bram heeft enorm genoten van de lessen. Hij heeft geleerd zijn grenzen te verleggen. Waar hij eerst niet in het rek durfde te klimmen deed hij dit de laatste les zelfstandig. Zo leuk om te zien dat hij dit op een speelse manier zo goed oppakte. De vaste opbouw van de lessen vond hij erg fijn. Als hij nu buiten of binnen ergens opklimt zegt hij standaard; ik lijk wel op juf Annemarie

Leuk, uitdagend en afwisselend

Elke week in thema stond de gehele gymzaal vol met leuke en uitdagende oefeningen klaar. De lessen worden met veel enthousiasme gegeven.

Gevarieerde lessen

We hebben weer met veel plezier gegymd. De lessen zijn uitdagend en gevarieerd met echt elke week weer wat nieuws! Annemarie is super creatief en weet de gymzaal elke week weer in een nieuw thema onder te dompelen. Helaas merkte wij wel verschil met het vorige lesblok wat we hebben gevolgd. De groep was groter waardoor wij de lessen als onrustiger ervaarde en er minder individuele aandacht was. Nog een tip: - De eerste en laatste 10 min. van de les zijn onrustig omdat de kleedkamerdeuren nog open staan, deze standaard sluiten zou erg helpen.

Klein feestje op de zaterdagochtend :)

Elke ochtend hebben wij humpy jumpy met ons zoontje. Hij vindt het geweldig en kijkt er elke keer weer naar uit om naar de lessen te gaan. De lessen zijn in thema’s verdeeld van springen, draaien, klimmen etc. en hierdoor leert hij spelenderwijs heel veel. Het is elke zaterdagochtend weer een verassing hoe de gymzaal eruit ziet. Annemarie heeft veel ervaring, laat de kinderen zoals ze zijn, geeft ze ruimte om te ontdekken en op hun manier te leren én maakt er telkens weer iets leuks van!

Een hele ontdekkingsreis voor onze 1.5 jarige. Spelenderwijs kennismaken met allerlei onderdelen, oefeningen, spelletjes en vaardigheden. Zeer leerzaam voor zowel ouder als kind. Ook echt een ochtendje samen.

Geweldig leuk en leerzaam voor de kinderen

Educatief, leuke thema's. Zit zeer sterk in elkaar en leert de kinderen spelenderwijs zowel gymmen als andere zaken zoals veiligheid etc. Juf Annemarie is fantastisch.

Iedere week weer een feest

Onze dochter gymt nu al een tijdje bij Humpy Jumpy. Juf Annemarie maakt er iedere week weer een feestje van. Alle toestellen worden uit de kast getrokken en er wordt gewerkt met leerblokken en verschillende onderwerpen. Annemarie houdt met alle kindjes rekening, de meer verlegen kindjes worden zeker niet over het hoofd gezien. Daarbij zien we de ontwikkeling van onze dochter flinke sprongen maken!

Ze kijkt er elke week naar uit!

Super leuk om samen met je kleintje te doen. Elke week is het weer een verrassing wat ze allemaal kunnen doen!

het leukste voor de kinderen...

... en met zoooo vel liefde gedaan

Hele creatieve, leuke en uitdagende lessen!

Leuke, creatieve en uitdagende lessen voor de Kids, met leuke wisselende, leerzame thema's. Daarnaast is Anne-Marie enthousiast en lief voor de kinderen.

Een fijne sfeer waar naast veel plezier ook echt wat “geleerd” wordt. Hou dit zeker erin. Misschien naast het hoge turngehalte ook af en toe het domein “spel” meer aan bot laten komen. Individueel en evt in 2tallen… ga zo door.

Over HumpyJumpy

HumpyJumpy biedt gymlessen aan voor kinderen van 1,5 t/m 6 jaar oud. De gymzaal staat elke week vol met toffe materialen, waardoor het elke week een feestje is om mee te doen! De lessen hebben een vaste structuur, waarin veel tijd is om zelf te ontdekken. Dat zorgt voor een ongedwongen sfeer, waarin kinderen veel plezier maken en zichzelf op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. HumpyJumpy staat voor fantasierijk en uitdagend. De lessen hebben allemaal een eigen thema en er worden materialen klaargezet die kinderen uitdagen om net iets meer, hoger en verder te proberen. De kinderen bewegen veelzijdig; alle vormen van bewegen komen aan bod binnen elke lesperiode. Van draaien, duikelen en rollen tot zwaaien en slingeren en van gooien, mikken en vangen tot springen en landen. Er zijn lessen voor Humpy’s (1,5-2,5 jaar), Bengels (2,5-4 jaar) en Jumpers (4 t/m 6 jaar). De lessen worden onder deskundige begeleiding gegeven op woensdagochtend en zaterdagochtend in de gymzaal aan Katwijkerweg 6B in Rijnsburg. Naast de wekelijkse gymlessen is HumpyJumpy ook in te huren voor Kinderfeestjes en Workshops.