Ontzettende leuke lessen!

De lessen zijn ontzettend leuk neergezet, passend bij het thema van die week. Het wordt allemaal goed uitgelegd met een hoop geduld en tussendoor zijn er wat momentjes samen waardoor er ook een rustmoment is gecreëerd. Mijn dochter (bijna 3jaar) kijkt er elke week naar uit!

Topgymles van een enthousiaste juf

Onze tweeling is door de lessen heen enorm gegroeid op motorisch vlak, dingen durven en sociaal-emotioneel. Kinderen leren veilig bewegen en uitdagingen aan te gaan door de lessen van Annemarie. Zij is heel positief naar kinderen en ouders en zorgt, door middel van de thema's die ze kiest, dat de kinderen de hele week uitkijken naar de nieuwe les. Echt een aanrader!

Onze zoon gaat iedere keer met heel veel plezier naar de lessen. De juf is ook zo lief voor de kinderen.

Alleen maar fantastisch en super leuk. Zoontje heeft enorm veel geleerd en heeft zo een zelfvertrouwen gekregen.

Leuk en uitdagend voor de kinderen

Super leuk om lekker uit te razen maar ook om zich te ontwikkelen. Het starten en afsluiten met de liedjes wordt hier thuis als een grote hit ervaren!

Mijn dochter vindt de lessen bij Humpy jumpy (4-6 jaar) heel erg leuk! De lessen zijn uitdagend en speels. Annemarie maakt er een feestje van voor de kinderen.

Altijd een leuke en uitdagende les

Leuke thema's, veel materialen, spreekt tot de verbeelding van de kinderen. Door de vaste structuur weten kinderen snel wat er van ze verwacht wordt. Echt een aanrader!

Echt een aanrader voor alle peuters/kleuters!

Elke week was een feestje bij humpy jumpy! Veel uitdaging en altijd een leuk en leerzaam thema!

Heb genoten om te zien hoe mij kleinzoon zich ontwikkeld en wat een plezier de kindjes hebben

Een geweldige activiteit

Evy kijkt iedere keer uit naar de les. Motorisch iedere les vooruitgang. Het enthousiasme om alle toestellen en oefeningen te doen is groot. Aan het einde van de les is het bellenblazen een mooie afsluiter maar toch zou ze nog graag langer blijven. Evy sluit graag af naast je en een high five van Humpy Jumpy. Heel erg bedankt voor je aanstekelijke enthousiasme!!!

Echt heel fijn en leerzaam!!

Voor kinderen is dit een mooie en veilige manier om meer behendigheid te leren. Ook het opdoen van ervaring met andere kinderen, spelletjes doen en het luisteren naar de uitleg van de juf. Ook de verschillende thema's dragen bij aan het leren van bijvoorbeeld getallen of kleuren.

Zo’n leuke ervaring iedere week weer en onze kinderen groeien enorm

Al 2 jaar doen onze dochters mee met humpy jumpy. Het helpt bij de ontwikkeling van hun motoriek, zelfvertrouwen en het aangaan van uitdagingen. Iedere week is het een feestje voor hen en voor ons. Annemarie doet dit echt super! De vaste structuur geeft duidelijkheid net als de liedjes die worden gebruikt.

Leuke lessen met wisselend thema en uitdagende oefeningen.

Leuke lessen met wisselend thema en uitdagende oefeningen. Mijn dochter kijkt er elke week naar uit.

Kleurrijke, creatieve, sportieve en leerzame lessen.

Super gezellige peutergym

Echt een onwijs leuke peutergym! Heel vrijblijvend maar ook heel uitdagend. Je ziet dat kinderen naarmate de periode vorderd steeds meer in het ritme mee gaan. En juf Annemarie is ondertussen een begrip bij ons thuis, ons zoontje is helemaal weg van haar! (En wij dus ook!)

Creatieve en uitdagende beweging voor peuters en kleuters

Met kind van 3 deelgenomen aan de peutergym groep. De lessen sluiten aan op de belevingswereld van de kinderen en zijn creatief en weloverwogen vormgegeven gericht op de fysieke en mentale ontwikkeling. Begeleiding is professioneel. Kindje kijkt uit naar de peutergymdag.

Heel leuk

Leuke gymles met veel verschillende activiteiten, onze zoon gaat er graag naar toe en je merkt ook dat hij steeds meer zelfvertrouwen krijgt bij de oefeningen.

Creatief en gezellig

Sophie ging met veel plezier naar de lessen.

Het was weer fantastisch leuk!

Iedere week weer een leuke gymles met ander thema. Annemarie is een heel enthousiaste gymdocente!

Leerzaam

Het was elke keer leuk. Voor zowel James en mezelf. Zo jammer dat ik vanaf nu de vrijdag op ga passen. Snik.

Superleuk en erg leerzaam!

Wat een fijne lessen heeft onze kleine meid gehad en wat had ze een plezier om Juf Annemarie elke week te zien. Ze is zoveel ontwikkeld in haar zelfvertrouwen!

Elke week weer met veel enthousiasme

Als ik voor Mia mag spreken. Was ze iedere week weer verrast met wat de juf weer had bedacht. Iedere week weer enthousiast om te gaan.

Geweldige leuke lessen.

Een fijne en goede ervaring bij deelname aan deze lessen. Inschrijving is gemakkelijk te doen via de website. De lessen zijn duidelijk voorbereid en inhoudelijke lessen info wordt gedeeld. Leuk! De gymzaal ziet er altijd uitnodigend en uitdagend uit. Goeie structuur in de les welke duidelijkheid geeft aan de kinderen. Wout geniet volop en heeft altijd zin om naar de gymlessen te gaan!

Leuk en leerzaam

De lessen worden via een maandelijks thema goed uitgelegd en zijn super leuk en leerzaam.

Helemaal geweldig!

Mijn zoontje volgt nu ongeveer 2 jaar de les bij Humpy Jumpy en hij vindt het nog steeds iedere week hartstikke leuk en het heeft geholpen om minder verlegen te zijn bij andere kinderen. Juf Annemarie is echt de beste in iedere keer weer een les verzinnen! Dank je wel!

Wagenaarstraat 29

2231 WM Rijnsburg

06 29253170

Over HumpyJumpy

HumpyJumpy biedt gymlessen aan voor kinderen van 1,5 t/m 6 jaar oud. De gymzaal staat elke week vol met toffe materialen, waardoor het elke week een feestje is om mee te doen! De lessen hebben een vaste structuur, waarin veel tijd is om zelf te ontdekken. Dat zorgt voor een ongedwongen sfeer, waarin kinderen veel plezier maken en zichzelf op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. HumpyJumpy staat voor fantasierijk en uitdagend. De lessen hebben allemaal een eigen thema en er worden materialen klaargezet die kinderen uitdagen om net iets meer, hoger en verder te proberen. De kinderen bewegen veelzijdig; alle vormen van bewegen komen aan bod binnen elke lesperiode. Van draaien, duikelen en rollen tot zwaaien en slingeren en van gooien, mikken en vangen tot springen en landen. Er zijn lessen voor Humpy’s (1,5-2,5 jaar), Bengels (2,5-4 jaar) en Jumpers (4 t/m 6 jaar). De lessen worden onder deskundige begeleiding gegeven op woensdagochtend en zaterdagochtend in de gymzaal aan Katwijkerweg 6B in Rijnsburg. Naast de wekelijkse gymlessen is HumpyJumpy ook in te huren voor Kinderfeestjes en Workshops.