zie onder

Ik heb geen uitgebreid verhaal. Hieronder staat aangegeven wat mijn ervaring is.

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? zeker

Fijne en betrouwbare schilders die goed werk hebben afgeleverd!

Zeer positief. Goede communicatie, behulpzaam en vriendelijk. Goed vakmanschap.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor de review, fijn om te horen dat het u positief bent over de gedane werkzaamheden.

Waardeloos

Iets te snel akkoord gegaan met de offerte in de verbouwingsdrukte . *** euro voor 3 stuks glas, totaal minder dan 2m2, is natuurlijk achterlijk veel *** euro voor 3 uur werk . En de afgesproken ventilatiestrip even vergeten . Nooit meer Afman

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Geen van bovenstaande redenen
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Nee

Een keurig bedrijf dat de werkzaamheden goed en volgens afspraak heeft uitgevoerd.

Zowel het plaatsen van het dubbelglas als het schilderwerk zijn keurig uitgevoerd. Er is zorgvuldig en netjes gewerkt. Het schildersduo Sietse en de Française Loraine hadden veel plezier in hun werk en zagen waar het nodig was om iets extra's te doen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Komt betrouwbaar over, Geeft goed advies, Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja volgens afspraak

zeer tevreden

vakkundige mensen en leveren net werk af.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja

Goede kwaliteit en alles is goed afgewerkt

Het duurde erg lang voordat er een afspraak werd gemaakt om de ramen te plaatsen (7 maanden). Maar na telefonisch contact kon het gelukkig een dag later geplaatst worden. Over de werkzaamheden ben ik zeer tevreden, ze hebben netjes gewerkt en waren erg aardig.

Prima vakwerk

Duidelijke afspraken, alles goed geregeld

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Erg vriendelijk personeel dat gemakkelijk is in de omgang

Offerte en daaruit afleidende werkzaamheden waren in eerste instantie niet volledig bekend bij personeel, maar communicatie onderling was vlot, waardoor dit snel opgelost kon worden. De glaszetters en schilders hebben wij ervaren als zeer prettige medewerkers: harde werkers met humor en die ook zeker zeer netjes werken.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja!

Prettige contacten en goed werk.

De schilderklus in mijn huis was een grote klus. Gelukkig vormden de schilders een erg fijn team en was er een goed contact mogelijk. Het resultaat is goedgekeurd. Dank dames.

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Staat goed bekend, Reageren, ondanks de drukke periode

Klasse

Alles gedaan volgens afspraak Het werk werd niet afgeraffeld maar met veel nauwkeurigheid gedaan Keurige en prettige werknemers Zeer tevreden

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

plezierige medewerkers ruimen afval netjes op zowel binnen als buiten

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Staat goed bekend, Komt betrouwbaar over, Geeft goed advies, Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja

Hartelijk dank voor de positieve review

Uitstekend verzorgd schilderwerk door vriendelijke schilder

Vakwerk Vriendelijke schilder Goed overleg

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor de positieve review. Wij doen altijd ons best om de werkzaamheden goed uit te voeren en het is fijn om te horen dat u tevreden bent.

Vakkundig en prettig.

Goed werk geleverd door vriendelijk personeel die goed inspelen op de situatie.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor de positieve review. Wij doen altijd ons best om de werkzaamheden goed uit te voeren en het is fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Goed advies, deskundig uitgevoerd.

Afman heeft voor ons het dubbel glas vervangen door HR++ glas. Prima advies gehad. Gespecificeerde offerte ontvangen. Gemeten, besteld en geplaatst allemaal kundig verlopen. Alles weer mooi afgelakt. Vooral de gebruikte glaslatten geven een mooie uitstraling aan het geheel. Het resultaat is mooi, comfortabel (minder straatgeluid) en een aanzienlijke besparing in de stookkosten.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja, helemaal

Prijs kwaliteit is prima

Ondanks offerte met vaste prijs, is minder werk achteraf verrekend

• Afspraken nakomen
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via busjes die ik zag rondrijden
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Klantvriendelijke, meedenkende medewerkers, die hun vak verstaan.

Dit jaar twee ervaringen met dit bedrijf voor vervanging glas en vervanging dorpels. In beide gevallen uitermate tevreden over het geleverde werk.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Meer dan.

Vakkundig, vriendelijk en voortdurend in overleg

Afman heeft vakkundige schilders in dienst die weten hoe ze zich moeten gedragen in het huis van een bewoner/opdrachtgever en ook steeds overleggen over hun werk. Elke euro waard!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Jazeker!

Prima werk geleverd.Eric een echte vakman TOP

Dik tevreden

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Zeker

Prima werk.

Volgens afspraak al het schilderwerk nagelopen en waar nodig bijgewerkt.

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Geeft goed advies
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja.

Betrouwbaar en er wordt netjes gewerkt!

Prettige werknemers die rustig en secuur werken. Makkelijk om afspraken te maken.

Eiberkamp 8

9351 VT Leek

Over Afman Schilderwerken

Om onze dienstverlening te verbeteren, zijn we zeer benieuwd naar uw ervaring.