APK vlot en voordelig

Enige min punt is geen e-mail voor afspraak bevestiging of online afspraak maken.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Vriendelijke en eerlijk

Top service vriendelijk en eerlijk personeel..

Snel, vakkundig en vriendelijk

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede en snelle service

Te laat gezien dat mijn apk zou verlopen, de zelfde dag nog geholpen en gekeurd. Ik kom binnenkort terug voor onderhoud!

Auto perfect nagekeken

Omdat ik veel op de weg zit wilde ik graag dat mijn auto goed zou worden nagekeken. Alles is perfect geregeld daar. Schone garage, vriendelijke medewerkers. Voortaan breng ik mijn Seat daarheen!

ontvangst zo als het hoort

Ik ben voor de eerste keer bij Autovakmeester geweest om een afspraak te maken voor een apk keuring. En zo ik het ervaren heb maakt het niet uit of je voor een simpele apk keuring komt of niet, je wordt vriendelijk ontvangen met de nodige uitleg, Wat me opviel dat de werklplaats er keurig en netjes uitzag.

Vakbekwaam

Mijn eerste ervaring met Autoservice Eindhoven is heel positief. De werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd en vooraf is duidelijk uitgelegd waarom deze werden geadviseerd. Mijn auto blijft daar in onderhoud, zeker weten!

Wederom alles top!

Gewoon fijn garage om te komen

Duidelijk en snel

Snelle service is natuurlijk belangrijk, maar voor mij is het ook belangrijk dat het duidelijk is en dat ik weet wat er gedaan moet worden. Het is vaak duur, maarja het gaat ook wel om een auto… ik ben in elk geval blij met de service!

Quick Service

I came to replace my tires and it was done within short span of time. They were very professional and good in time management

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

goede service en snel klaar.

goede service en snel klaar.

Zeer vriendelijk en kundig

Twee auto’s voor APK en onderhoud. Personeel is zeer vriendelijk en vakkundig. Prijzen zijn zeer OK en advies is op maat en op realiteit gebaseerd. Geen onzin bla-bla. Wereldgarage!!!

Service is goed maar men moet wel eerlijk blijven.

Net bedrijf waar ook leenfietsen beschikbaar zijn. De APK had een afkeur op de banden. Ik vroeg voor de beschikbaarheid en prijs van de banden. Ik kreeg een wazig verhaal over prijzen per band ex BTW en de totaal prijs incl APK. Het zou €35 duurder zijn als wanneer ik zelf de banden zou laten monteren dus heb ik dat maar gedaan. Uiteindelijk bleek er nog €40 ex BTW bij te komen voor de montage en was ik bijna € 90 duurder uit ! ! ! Daarbij werd vooraf ook nog verteld dat als ik de banden zelf liet monteren dat ik dan opnieuw de APK kosten moest betalen. Volgens mij is een herkeuring altijd gratis. Al met al dit jaar een APK met een rottige nasmaak. Volgend jaar nog eens nadenken of ik terug ga.

Goed service

Goed service

Eerlijke auto garage die onderhoud uitvoeren zoals het hoort tegen eerlijke prijs!

Goed contact, goede service, vakbekwaam.

Ik vind het persoonlijke contact met een persoon heel prettig en belangrijk. Ben altijd goed geholpen en goede service gekregen. Duidelijkheid over welke handelingen nodig zijn en uitgevoerd zijn. De mogelijkheid van het lenen van een fiets vind ik prettig maar op mijn leeftijd zou die wat comfortabeler mogen zijn. Maar ik begrijp dat jullie daar geen hele luxe fietsen voor aan kunnen schaffen.

Altijd weer tevreden

We hebben beide autos en de camper daar in sinds jaren al in onderhoud. Goede service voor een prima prijs.

Alles goed afgehandeld.

Alles gedaan volgens afspraak. Kosten van tevoren bekend, dus geen verassingen.

Deskundigheid

Goede vakmanschap

Altijd goed, vriendelijk en compleet

Een meedenkende club die altijd vanuit kwaliteit een juist advies geeft. Fijne betrouwbare partij om het onderhoud van je auto in handen te geven!

Goede communicatie

Vakkundig

Zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden aan mijn auto. En goede no-nonsense en duidelijke communicatie.

Satisfied

Friendly and Quick service at APK

Eerste keer

Het was de eerste keer dat we bij jullie kwamen, maar vonden toch dat jullie erg zoekende zijn geweest naar een mankement. De verlichting was gewoon goed. Jullie zetten er nieuwe in. Wat niet nodig was.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.