prima bedrijf dat snel en adequaat een schademelding afhandelt.

Ik ben al heel lang klant bij jullie. Via mijn lang geleden overleden broer, Gerritsen Assurantiën naar Kaptein Assurantiën, (ook overleden) d.m.v. Maurice Visser bij Bongers & Lemmers terechtgekomen.... Maurice was toen nog een broekie, maar heel open, vriendelijk en oprecht, meedenkend en hulpvaardig, hij probeerde je absoluut niks aan te smeren. Maurice was toen al een verkooptalent vindt ik. Ben zelf o.a. namelijk jarenlang vertegenwoordiger geweest ;-) Maurice is altijd zo gebleven en voor mij was en is hij jullie gezicht. Schouderklop van mij voor Maurice hoor! Een verzekeringsbedrijf leer je pas echt kennen als je onverhoopt eens schade hebt en wat dat aangaat heb ik met jullie alleen maar positieve ervaringen, complimenten. Ben zeer tevreden en zou nooit een doe-het-zelf verzekering willen. Een vakkundig tussenpersoon is iets meer premie zeker waard.

Mijn -recente-verz3ekeringskwestie is prima afgehandeld

Tijdens mijnvakantie in Italië moest ik onverwachts terug ivm het overlijden van een familielid. Pas later realiseerden we ons dat een dergelijke gebeurtenis onder d3 verzekering zou kunnen vallen. Bij navraag bleek dat te kloppen. onze "aanvraag" is daarna keurig, professioneel in behandeling genomen en naar tevredenheid afgehandeld.

2 jaar geleden via Bongers & Lemmers Verzekeringen mijn hypotheek afgesloten bij Dennis Aben. Dit is onze eerste hypotheek en zijn erg netjes geholpen en alles was erg duidelijk.

Kinkelenburglaan 2 6681 BJ Bemmel