We hadden een schade aan ons aanrechtblad dat is heel goed en snel op gelost door hun goede oplossingen door het te laten repareren door een goed bedrijf. Zo hoefde niet het hele blad te worden vernieuwd. Zeer tevreden zijn wij.

Goede en snelle service.

Goed geholpen en snel afgehandeld.

Goede en correcte service

Snelle afwikkeling bij schades en goed advies bij allerlei zaken

Zeer vriendelijk, goed luisterend en warm doorverwezen.

Je "verzekeringsman" bel je meestal omdat je flinke problemen hebt. Hoewel er geen dekking is in mijn geval toch na super aardig doorverbonden te zijn heel veel aandacht, meedenken en uiteindelijk doorverwezen naar waar ik wel geholpen kan worden.

Deskundig en klantvriendelijk personeel

Deskundigheid en inlevingsvermogen bij dit bedrijf zijn in ruime mate aanwezig. Wat vooral prettig is dat de bereikbaarheid uitstekend is. Geen lange wachttijden aan de telefoon. Verder het persoonlijk contact wat inhoudt dat je steeds hetzelfde aanspreekpunt behoud. Ook schades worden snel en accuraat afgehandeld. Dus beslist niet uitsluitend premies innen maar ook als de klant schade wordt snel hulp en advies geboden.

Prima dienstverlening .

Ik ben erg goed geholpen met het afhandelen van een schade .

supersnel opgelost

Ik had blikseminslag op mijn omvormer van de zonnepanelen. Telefonische schademelding gedaan bij BenL. Gelukkig kon mijn installateur een nieuwe leveren en plaatsen. Na indienen van het schadeformulier had ik binnen 1 week het schadebedrag minus het eigen risico op mijn rekening staan. Het digitaal invullen van het schadeformulier was bijzonder eenvoudig en deze was deels al ingevuld door een medewerker van BenL. Ik ben dus zeer adequaat en correct geholpen door Bongers en Lemmers verzekeringen.

Lossen al mijn vragen op

Al heel lang klant, als ik vraag of probleem heb bel ik ze en dan krijg ik goed advies, of ze regelen het.

Goede service en klantvriendelijkheid

Snelle afhandeling en behulpzaam bij schade en een goed advies voor verzekeringen en/of hypotheek

klant krijgt goede informatie

Correcte en snelle beantwoording op gestelde vragen.

geen klachten

wordt snel en accuraat afgehandeld

Alles is op te lossen.

Altijd mee denkend en behulpzaam samen kom je er altijd uit.

goed bedrijf; nooit klachten gehad

eenmaal ee claim ingediend. netjes afgehandeld.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van Bongers & Lemmers. De keren dat ik wat had werd dit goed afgehandeld!

Deskundige betrouwbare verzekeringsmaatschappij

Tot nu toe altijd snel en behulpzaam geweest. Alles tot volle tevredenheid afgehandeld

Persoonlijk,duidelijk

Alles wordt altijd goed geregeld.

Tevreden

Al 47 jaar klant. Vriendelijke behandeling en klantvriendelijk

altijd meteen actie bij een vraag

Dit jaar gebruik gemaakt van jullie diensten wegens een "conflict" met de levering van zonnepanelen. Op de correcte manier geholpen. Ook bij schade-afhandeling fijne service en afwerking van de onkosten.

Altijd correct geholpen

Zie boven

Prima voorwaarden , alles netjes geregeld !

Heb gelukkig nooit schade of zoiets dergelijks gehad dus ,daar heb ik geen mening over !!

prima mensen

altijd correct behandeld en problemen oplossen

Al 47 jaar klant

Al 47 jaar klant bij schade altijd correct behandeld.Alles word door hun netjes afgehandeld.zeer tevreden.

geweldig

Als je een schade meld of een vraag hebt je word heel goed en snel geholpen.

prima bedrijf dat snel en adequaat een schademelding afhandelt.

Ik ben al heel lang klant bij jullie. Via mijn lang geleden overleden broer, Gerritsen Assurantiën naar Kaptein Assurantiën, (ook overleden) d.m.v. Maurice Visser bij Bongers & Lemmers terechtgekomen.... Maurice was toen nog een broekie, maar heel open, vriendelijk en oprecht, meedenkend en hulpvaardig, hij probeerde je absoluut niks aan te smeren. Maurice was toen al een verkooptalent vindt ik. Ben zelf o.a. namelijk jarenlang vertegenwoordiger geweest ;-) Maurice is altijd zo gebleven en voor mij was en is hij jullie gezicht. Schouderklop van mij voor Maurice hoor! Een verzekeringsbedrijf leer je pas echt kennen als je onverhoopt eens schade hebt en wat dat aangaat heb ik met jullie alleen maar positieve ervaringen, complimenten. Ben zeer tevreden en zou nooit een doe-het-zelf verzekering willen. Een vakkundig tussenpersoon is iets meer premie zeker waard.

Mijn -recente-verz3ekeringskwestie is prima afgehandeld

Tijdens mijnvakantie in Italië moest ik onverwachts terug ivm het overlijden van een familielid. Pas later realiseerden we ons dat een dergelijke gebeurtenis onder d3 verzekering zou kunnen vallen. Bij navraag bleek dat te kloppen. onze "aanvraag" is daarna keurig, professioneel in behandeling genomen en naar tevredenheid afgehandeld.