Al jaren vaste klant

Snel, zorgvuldig en netjes.

Van de Bunt heeft netjes gewerkt , in goed overleg, en een keurig resultaat opgeleverd

Onze ervaring met Hoveniersbedrijf Van de Bunt, Meteren: - denkt mee in offertefase - heeft een concurrerende prijsstelling - komt de toegezegde tijdplanning goed na - vraagt steeds naar onze eigen wensen, ook over details - legt verschillende mogelijkheden aan ons voor - is prettig in de omgang - werkt netjes en levert een keurig resultaat - gaat sympathiek om met de verrekening van meerkosten

Perfecte naleving van gemaakte afspraken

Netjes en vakwerk geleverd precies volgens afspraak

Zeer professionele en vriendelijke mensen

De tuinmannen hebben gedaan wat wij verwachtten.

We zijn zeer tevreden over het werk en de houding van het personeel. De hele tuin zag er steeds mooi uit na hun inzet. We kunnen het niet meer zelf doen en zijn blij dat het voor ons gedaan wordt.

Keurig werk en fijne mensen.

Alles is volgens afspraak geleverd en uitgevoerd door vakmensen die prettig in de omgang waren. Overlast voor de medebewoners van het appartementsgebouw gebouw is tot een minimum beperkt gebleven en deze mede bewoners hebben dan ook niet geklaagd overoverlast. Het resultaat mag gezien worden en het ziet er geweldig uit. Mijn mede bewoners van her appartement vinden het resultaat ook mooi en dat is mooi meegenomen. Alles is keurig opgeleverd en ik bedank de medewerkers voor hun prima werk en fijne en prettige omgang en het netjes achterlaten van mijn woning waar zij van koffie zijn voorzien of zich zelf konden en mochten bedienen. Alles werd na gebruik netjes achter gelaten zodat ik ik zelf weinig schoon te maken had. Ik beveel dit bedrijf en de medewerkers dan ook van harte aan en mocht iemand het eindresultaat willen zien dan werk ik daar aan mee.

Kundig, netjes en komt afspraak na

Na eerste aanleg vorig jaar nog extra aanplant gedaan. Snel en netjes uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk

Fijne partij om mee samen te werken, denken echt mee, en leveren wat ze zeggen.

top

afspraken, nakomen, correct, meedenken, netjes werken en kwaliteit

top

afspraken, nakomen, correct, meedenken, netjes werken en kwaliteit

Prima werk geleverd

Onze ervaring is alleen.maar positief. Vriendelijk personeel , net en goed werk.

Vakwerk toppie

Er word correct en netjes gewerkt. Er word volgens afspraak gewerkt. Alles is naar wens,het ziet er allemaal mooi uit.

Eerlijk betrouwbaar normale prijs.

Na een aantal jaren kan ik alleen maar zeggen super tevreden. Komt afspraken na. En betrouwbaar. Eerlijke prijzen. Top!!!!!!

Er wordt prima werk afgeleverd.

Afspraken worden nagekomen. Het werk in de tuin gebeurt altijd in goed overleg. Veel verstand van zaken. Na afloop wordt het terrein netjes en opgeruimd achter gelaten.

Uitstekende tuinman, die flexibel is en meedenkt

Nico, van der Bunt, heeft nu een aantal projecten in onze tuin tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Goed uitgevoerd

Werk na overleg uitgevoerd zoals afgesproken en tussendoer vragen gesteld of het aan verwachting voldeed.

Enthousiaste en betrokken man.

Ik vroeg Hovenier van de Bunt een vriendin van mij te verrassen door bij haar aan te bellen en te vertellen dat hij haar enorme perceel van 5 ha komt maaien. Dat wilde hij doen. En dat was echt een leuke errassing voor mijn vriendin en ze was ook heel tevreden met het resultaat,

Ik ben erg tevreden

Ik gebruik al jaren deze hovenier. Hij komt altijd op tijd en afspraken zij duidelijk. Dus ben er heel blij mee.

Betrouwbaar en professioneel hoveniersbedrijf

Medewerkers van Van de Bunt hebben bij ons al meerdere keren werkzaamheden verricht. Zijn vriendelijk, hebben kennis van zaken, geven tips en adviezen en voeren de werkzaamheden altijd naar onze volle tevredenheid uit.

Keurig nette strakke heggen en leibomen

Goed werk, in een paar uur een metamorfose!

betrouwbaar en goede kennis en service

betrouwbaar en goede kennis en service

Gewoon goed

Komen keurig de afspraken na, werken netjes en met prettige mensen. Gewoon een goed bedrijf!

Op een fijne klantvriendelijke manier heeft hoveniersbedrijf Van de Bunt mooie tuinen aangelegd.

Met zorg zijn mooie ontwerpen voor mijn voor- en achtertuin gemaakt en uitgevoerd op een klantvriendelijke manier. Ik ben erg blij met het resultaat en ik heb al de nodige complimenten, met name over de goedzichtbare voortuin, ontvangen.

top geregeld

top geregeld

Voert de opdracht netjes en volgens afspraak uit.

Door de volle agenda van Nico moesten we dit keer bijna een half jaar wachten voor de gemaakte afspraken in werk werden uitgevoerd. Het feit dat hij voor de derde keer bij ons was, zegt alles over het vertrouwen dat we in hem hebben. En ook dit keer stelde hij ons niet teleur. Een concurrerende prijs en netjes uitgevoerde werkzaamheden. Bij een volgende klus mag hij zeker weer een offerte uitbrengen.

achtersteweg 15 4194 TH Meteren

Over Hoveniersbedrijf vd Bunt

Hoveniersbedrijf Van de Bunt uit Meteren wil graag tevreden klanten, dat is, en blijft ons doel, ongeacht de opdracht. We stellen uw review dan ook erg op prijs. Zo kunnen potentiele klanten op een mooie manier kennis maken met ons bedrijf. Bijvoorbaat hartelijk dank voor het invullen, en veel plezier met uw tuin. Vriendelijke groet van Hoveniersbedrijf Van de Bunt