Top bedrijf

Zeer enthousiast en een gespecialiseerd team. Er wordt duidelijke en fijne hulp gegeven indien nodig voor ons bedrijf en onze webshop. Zeer zeker aan te raden om uw bedrijf ook eens te laten informeren bij QuickOnline. Ze helpen u naar al uw wensen en ook tegen eerlijke prijs/kwaliteit.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review, dat helpt ons enorm om onze kwaliteit en dienstverlening te verbeteren voor de toekomst. Ook voor ons was het een mooie uitdaging om jullie fysieke winkel (markthandel) om te zetten naar een lokale online shop. Een digitalisering waar ook veel concepting bij kwam kijken. Wij hopen in de toekomst een bijdrage te kunnen leveren aan de online resultaten van jullie organisatie.

Ik ben zeer tevreden met de deskundigheid en snelle manier van handelen.

Het team van QuickOnline is zeer duidelijk naar wat kan en niet kan, bij bepaalde wensen voor een bepaalde prijs. Alles is bespreekbaar en alles kan worden uitgevoerd naar de wensen van de klant. Bij storing of problemen met site wordt er direct naar een oplossing gezocht. De creativiteit van QuickOnline spreekt mij zeer aan.

Bedankt voor het schrijven van deze review, dat wordt zeer gewaardeerd door ons. We hopen natuurlijk dat onze succesvolle samenwerking voor de lange termijn is. En dat we samen nog vele mooie resultaten mogen behalen.

Edisonstraat 80

3281 NC Numansdorp

Over QuickOnline B.V.

QuickOnline is hét online marketingbureau uit de Hoeksche Waard. Vanuit ons kantoor in Numansdorp zet ons team van enthousiaste en deskundige specialisten alles op alles voor het beste resultaat voor onze klanten. Wij maken professionele websites, webshops (e-commerce) en slimme (web-)applicaties, maar gaan nooit zomaar aan de slag. Onze kracht ligt in het écht luisteren en het helder krijgen van achterliggende vragen, doelstellingen en behoeftes. Vervolgens buigen wij ons over de juiste strategie en ontwikkelen we maatwerk producten. Tijdens dit proces proberen we continu innovatieve manieren te vinden om online en offline met elkaar te verbinden. En dat zorgt voor mooie resultaten! QuickOnline is creatief en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de online wereld. Belangrijk, want dat maakt dat wij altijd met onze nieuwe en bestaande klanten mee kunnen denken in nieuwe mogelijkheden om te groeien of nog grotere successen te behalen. Dit maakt QuickOnline de ideale partner voor al jouw wensen en ambities op digitaal vlak. Samen met jou doen wij alles voor (online) resultaat!