Alles is prima opgeleverd. Installatie van de CV en boiler en het leidingwerk zien er super uit. Ech

Jimmy is een echte vakman. Hij is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van energie- en warmtevoorzieningen. We kregen een uitgebreid, eerlijk en prima advies dat perfect op onze gezinssituatie aansloot. Jimmy neemt de tijd voor je en is heel vlot in de afspraken, communicatief en goed bereikbaar. Alles is prima opgeleverd. Installatie van de (warmptepomp-ready) CV en boiler en het leidingwerk zien er super uit. Echt vakwerk, bedankt! Wij kunnen SmartCV van harte aanbevelen. Fam. Koelewijn

Uitstekend werk verricht

Toen onze ketel stuk was kreeg ik goede informatie wat voor soort ketel bij onze woning het beste geschikt was. Deze werd snel geplaatst zodat het ongemak van een kapotte ketel snel vergeten was. Aangezien wij rekening moesten houden met de VVE, kreeg ik goed advies wat betreft de eisen die de VVE stelde. De installateur wist precies wat de eisen waren van de VVE en voerde deze op het dak naar alle tevredenheid uit. Ook kreeg ik het advies om een koolmonoxide melder te plaatsen wat direct gebeurde. Zodat wij ons ook veiliger voelden. Wij zijn zeer tevreden met het advies en plaatsen van de ketel die het uitstekend doet.

Instaleren van een zonneboiler op het dak. Jimmy is zeer vakkundig en weet waar hij het over heeft. De klus is zeer netjes gedaan

Over SmartCV

SmartCV helpt bij het installeren en plaatsen van CV-Ketels, Boilers, Hybride Systemen, Zonnepannelen, Zone regeling en nog veel meer. Wij stellen het zeer op prijs dat u verweegt om een review te plaatsen zo kunnen wij nog meer mensen helpen!