Goede service, hoge kwaliteit!

Prachtige visgraat PVC visgraat vloer + PVC tegelvloer inclusief schoonloopmatten in onze woning geleverd gekregen door Vinke Beilen!

Zonnescreen laten plaatsen. Net gewerkt. Nadien was er een kleine reparatie nodig. Prima opgelost.

Goed voortraject en correcte afwerking conform afspraken.

Goede samenspraak voorafgaand aan het bestellen. Stipte en correcte afhandeling bij het plaatsen. Goede voorlicht na het plaatsen. Prima.

Fijn bedrijf

Prettige mensen, zowel in de winkel als 'in het veld' (goede ZZP-ers ingeschakeld.) Verkoopproces verliep vlot en deugdelijk, planning ordentelijk opgemaakt, en ook nog met souplesse weer gewijzigd, evenals de order zelf (enkele vierkante meters minder leveren, nette neerwaartse aanpassing van de prijs volgde terstond). Een aanbeveling is absoluut op zijn plaats!

goed en zeer verzord.

Gacht Team Vinke Beilen, Wij zijn erg tevreden over de raamdecoratie, vloer en gordijnen. de afhandeling door Uw personeel zeer correct. Dat alles soms erg lang duurde was niet leuk, maar het kon niet anders!!!!. U vraagt om de nota te bewaren als garantie bewijs oke. Ik vroeg ook om de nota van de vloer, was niet nodig werd mij door de telefoon gezegd, had volledige garantie, stond in de boeken!!!! Vriendelijke groet Fam. Kerssies Diever.

Het advies, oplevering volgens planning, after-sales heeft even geduurd maar is uitstekend opgelost.

Advies voor aanschaf duidelijke en zorgvuldig. Planning voor plaatsing; was in eerste instantie zwart/wit maar naar goed overleg is er een goede afspraken serie gekomen. Plaatsing en montage volgens afspraak en oplevering oké. Enige tijd na oplevering moesten we gebruikmaken van after-sales. In goed overleg vooraf, afspraken gemaakt hoe het zou worden opgelost. Alle hulde aan de firma Vinke hoe de situatie is opgelost. Een tevreden klant in een mooie leefomgeving is en was voor Vinke het doel en dat is gelukt.

Prima, moest wel 1x achteraan bellen maar verder best te vree.

De reparatie van ons elektrisch bediende zonne scherm (screen) is uitstekend verlopen. Het screen was 14 jaar oud en de motor moest vervangen worden. Het was geen eigen merk van dit bedrijf. Ook de levering en installatie van 2 zon werende rolgordijnen is goed verlopen. Met een klein minpunt dat 1 van de in de showroom uitgezochte exemplaren niet leverbaar was en we daarvoor in een duurdere prijsklasse terechtkwamen.

goed geholpen

Bij het uitzoeken van de vloer zijn we goed geadviseerd. We mochten verschillende stukken mee nemen om thuis te bekijken. Bij twijfel werd er goed en deskundig meegedacht. Inmiddels is de visgraatvloer gelegd, en vanaf dag 1 zijn we gewend! Een prachtige vloer. Vinke vloeren is zeker een aanrader.

Uitermate goed service

Onze nieuwe kast was niet helemaal correct gemonteerd maar dit is door Vinke uitermate plezierig gecorrigeerd

Kundig advies en goede communicatie

In de winkel prettig ontvangen en kundig geholpen. In de aanloop naar de uitvoering prettige communicatie, op vragen wordt snel gereageerd. Uitvoering door prettige medewerkers die de klant nauw betrekken bij de realisatie. Bij meerdere opties even prettig overleg alvorens verder te gaan.

Goede informatie, meedenken, luisteren naar je wensen.

Op een ontspannen manier werden wij geholpen. Er werd geluisterd wat onze wensen waren. Er werd Informatie gegeven wat de beste mogelijkheid was voor het gebruik. Er werd niets opgedrongen.

Fantastische service garantie!

7 jaar na aankoop is een probleem met raambekleding tot volle tevredenheid opgelost.

Gedetailleerd vooroverleg en prima uitvoering van de werkzaamheden.

Positief en naar volle tevredenheid

Tot nu toe dik tevreden !

Er wordt netjes gewerkt, meedenkend, afspraken worden nagekomen !

Fijne zakelijke relatie met Denice.

wij zijn erg tevreden over de behandeling tot raamdecoratie en P.V.C vloer. Keurige behandeling van het Personeel. Nog in afwachting van de overgordijnen in de slaapkamer... Vriendelijke Groet Kor en Agaath Kerssies Diever

Dambroeken 2 9411 SG Beilen

Over Vinke Beilen

Als familiebedrijf verrassen we al ruim 30 jaar met creatieve, sfeervolle en bij jou passende ontwerpen voor een unieke inrichting van je woning. Al die ervaring, kennis en kunde zetten we in om jou een droominterieur te bezorgen met praktische oplossingen en producten van de hoogste kwaliteit.