Vakwerk van de bovenste plank!

Hallo Gert-Jan, Afgelopen maandag hebben Maikel en co het vinyl in de technische ruimte gelegd. Een stukje vakwerk van de bovenste plank! Onze complimenten. Binnen een uurtje was alles gepiept. met vriendelijk groet, Peter en Hettie

Producten passen precies en zien er mooi uit.

Rob heeft mij fijn geholpen. Goed advies en hij denkt mee. Dat vind ik erg prettig. Leuk contact!

Goed en vriendelijk

Leuke, goede en vriendelijke medewerker die de hordeur kwam plaatsen. Ik heb alleen twijfel over de bodem strip die op de terrastegels is geplakt. Ik hoop dat die goed blijft zitten.

Vinke al dertig jaar een begrip!

Vinke flips your house into a home!

Vinke Beilen is zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Mijn man en ik hadden raamdecoratie nodig voor in ons nieuwe huis. We werden erg snel geholpen, ook al was het druk in de winkel. Ze hadden alle tijd voor ons en luisterden naar onze wensen. Ze kwamen zelf ook met goede ideeën, maar drongen niets op. Tussen het serieuze soms even een gezellig plaatje. Het plaatsen van alle decoratie was in een dag klaar en is prachtig gedaan. Wij zijn heel erg tevreden!

prima service

Vriendelijk en kundig advies in de winkel en keurige montage thuis.

Uitstekend.

Goed advies, alles netjes geregeld. Uitstekende vakmensen die alles ook netjes hebben achtergelaten. Heel tevreden.

Heel erg tevreden.

Vloerbedekking ligt er strak in, ook moeilijke hoekjes. Gordijn opgehangen, het ziet er prachtig uit.

betrouwbaar en kwaliteit.

In al die jaren zeer kundig geïnformeerd op 'n gezellige manier! Hoge kwaliteit en je kunt van ze er op aan.

Net de nieuwe gordijnen,alles perfect ook de netheid van het personeel en netjes afgewerkt .o

Eeen en al aandacht voor de klant

In alle opzichten wordt er mee gedacht om aan de wensen van de klant te voldoen. Zeker in het voor stadium om kleuren en combinatie,s voor de volle 100% te combineren.

Perfecte aftersale

Prettig contact Goed meedenkend Fijne service

Geweldig werk.

Prettige werksteer en heel goede uitleg hoe de zonnewering te gebruiken……zelfs tips hoe de zonnewering te’beschermen’ tegen vliegen.

Prima werk

Vakwerk dat in alle rust wordt uitgevoerd.

Kwaliteit voorop. Compleet, integer en zeer klantvriendelijk

Wij zijn meerdere keren goed en vakkundig bijgestaan in de keuzes die gemaakt moesten worden bij de inrichting van ons huis. Zowel aan de voorzijde van een opdracht als bij afhandeling. Van ons krijgt dit team een 10!

Fijne en professionele service.

Professionele medewerkers die meedenken en netjes werken.

Goede ervaring

Vriendelijk personeel die je bekwaam helpt de juiste keuze te maken. Snelle levering en vakkundige montage.

Vriendelijkheid kennis en kunde!

Vinke Beilen is een betrouwbare maar vooral kundig bedrijf die echt veel kennis heeft en luistert naar wat de klant voor ogen heeft. Zij komen met gerichte adviezen, hebben een ruime voorraad stalen en hebben oog om de juiste combinaties te maken die het geheel naar een hoger plan tillen. Ook nazorg en service stelt nooit teleur! Vriendelijke medewerkers die op locatie de uiterste zorg besteden aan een nieuw maar ook een eerder aangeschaft product.

Vriendelijk, deskundig en snelle levering

We zijn goed geholpen met een deskundig advies. De screens zijn perfect geplaatst. We zijn zeer tevreden met deze zonwering!

Pima.

Goede service, hoge kwaliteit!

Prachtige visgraat PVC visgraat vloer + PVC tegelvloer inclusief schoonloopmatten in onze woning geleverd gekregen door Vinke Beilen!

Goede service, hoge kwaliteit!

Zonnescreen laten plaatsen. Net gewerkt. Nadien was er een kleine reparatie nodig. Prima opgelost.

Over Vinke Beilen

Als familiebedrijf verrassen we al ruim 30 jaar met creatieve, sfeervolle en bij jou passende ontwerpen voor een unieke inrichting van je woning. Al die ervaring, kennis en kunde zetten we in om jou een droominterieur te bezorgen met praktische oplossingen en producten van de hoogste kwaliteit.