Zeer goed en persoonlijk contact

De begeleiding van Gilda en haar team tijdens mijn letselschade traject heb ik als zeer betrokken en persoonlijk ervaren. Ook de makkelijke en goede communicatie hebben hieraan bijgedragen.

Zeer goed en persoonlijk contact

Zeer deskundig bijgestaan

Mevrouw mr. G. Spinosa heeft mij in de letselschadezaak zeer goed bijgestaan. Naast een groot empathisch vermogen heeft ze mij op juridisch vlak zeer deskundig bijgestaan. Dit gaf mij rust tijdens mijn herstel periode en revalidatie traject. Ik ben zeer tevreden en zou iedereen adviseren om bij letselschade mevrouw Spinosa in te schakelen!

Top en professionele werkwijze

Erg veel aandacht voor de factor mens. Veel zaken genoemd die niet vanzelfsprekend waren.

Erg behulpzaam en klantgericht

Prima ondersteuning gehad vanuit Spinosa. Vanuit een paar wisselingen van dossierbehandelaar soms wat lastig de stand van zaken te achterhalen, maar bij vragen werd je snel geïnformeerd!

Alles is naar wens verlopen

Alles is naar wens verlopen

Zeer goed en deskundig

Een erg fijn kantoor waar je als persoon gezien wordt en niet als een nummer. Wordt altijd netjes te woord gestaan en teruggebeld als ze niet te bereiken zijn. Er wordt goed geluisterd naar je verhaal en je wordt goed bijgestaan op elk vlak. Kan niets anders zeggen dan dat ik uiterst tevreden ben en Spinosa ook zeker aanraadt voor iedereen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding. Altijd open voor vragen en laagdrempelig in contact.

Goed behulpzaam

Ze proberen het beste voor je te regelen En zo snel mogelijk om alles af te handelen

Letselschade

Vriendelijke en aardig geholpen. Zeer blij mee

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Top goed en professioneel geholpen

Mevrouw Spinosa heeft me geweldig geholpen in een moeilijke letselschade zaak. Mede door haar tomeloze inzet heb ik mij kunnen concentreren op mijn herstel.

Netjes

Ik ben netjes behandeld en goed geholpen.

Supper

Ik heb de hele ervaring zeer aangenaam gevonden. Ze zijn erg medelevend en denken ook zeker met je mee. Ze houden rekening met je gevoelens en emoties. Ik kan haar zeker wel aan gaan raden.

Hartstikke goed

Heel goed.

Zijn omgang was erg goed met mij Telefonisch contact was ook erg fijn Hele goede service Mijn vragen werden snel beantwoord en goed contact Ik was erg tevreden

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Ik ben erg goed geholpen en heb me gehoord gevoel

Ben goed geholpen tijdens mijn proces. Ik heb me serieus genomen gevoelt en gehoord.

Goed geholpen!

Ze zijn bij Spinosa heel erg netjes en professioneel en denken graag met je mee. Ik zou ze zeker aanraden.

Professioneel, meelevend, vasthoudend!

Zeer goed contact, bijt zich vast in een zaak

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Zeer vakkundig en betrokken!

Ondanks het een vervelende situatie was waar ik in belandde, werd ik goed begeleid en gehoord. Het kantoor, mevrouw Spinosa en de mensen eromheen hebben mij erdoorheen gesleept, maar ook erg vakkundig ondersteunt met een fijn resultaat.

Super geregeld!

Komt goed voor je op met letselschade, goed bereikbaar, alles wordt super geregeld.

Zeer Tevreden

Mijn zaak is duidelijk en zeer goed behandeld, er wordt geregeld overlegd wat de juiste handelwijze zou zijn. uieindelijk netjes alles vergoed gekregen.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

behulpzaam, doortastend en een luisterend oor

Tijdens een zeer vervelend en langlopend traject ben ik bijgestaan door Spinosa Letselschade. Het was niet altijd even makkelijk maar er was altijd ruimte voor een goed gesprek, een doortastende aanpak en goed en vooral eerlijk advies.

Grandioos

Ik ben zo grandioos geholpen door Gilda zou zo weer naar haar toegaan zo professioneel en medelevend waar iedereen een voorbeeld aan kan nemen, dank je wel voor je goede hulp.

Zeer goed geholpen

Ik heb spinosa letselschade juristen als zeer prettig ervaren, ze hebben me uitstekend geholpen met de afhandeling van mijn letselschade. Er was goede communicatie en iedereen was vriendelijk en meegaand met mijn situatie.

Regelen alles goed

Zeer klant vriendelijk en zeer behulpzaam regelen alles .

Beursstraat 7

7551 HP Hengelo