Kundig en profesioneel

Prima begeleiding, ze komen gemaakte afspraken na en gaan voor een tevreden klant

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Vriendelijk, duidelijk, en deskundig.

Zeer fijne, deskundige ervaring met Spinosa letselschadejuristen. Kan het ieder aanbevelen die een letselschadejurist zoekt!

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

10 jaar contactent.helpt! in mijn verdediging.

Top! Team.. bedankt voor alles.goetje! olivier

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Helder, vriendelijk en betrokken contacten ervaren.

Heb me gesteund en gehoord gevoeld in een voor mij nieuwe, verwarrende periode.

Super tevreden met Team Spinosa

Ik ben heel erg tevreden met de hulp, klantvriendelijkheid en inzet van de Letselschadejuristen Spinosa. Ze doen er alles voor om je te helpen.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Super een aanrader om hier geholpen te worden

Mijn ervaring is zeer prettig ben hier niet alleen gewoon geholpen maar geholpen met een warm gevoel alsof je elkaar al jaren kent fijne gesprekken overleg goeie uitleg en vooral door het warme gevoel dat ik kreeg voelde ik me echt geborgen en beschermt zo bouwde we ook een goed vertrouwen gevoel op nu naar 7jr is het eindelijk afgerond en ben ik zeer blij met de uitkomst die we behaald hebben de rust voor de toekomst is voor mij gehaald en daar wil ik gilda en danique voor bedanken

Uitstekende ervaring

Zeer klantvriendelijk altijd tijd voor je vragen. Erg goede begeleiding.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Luisterende oren, met vol begrijp

Het was heel positief ervaring, mevrouw Spinoza heeft me veel geholpen. Heel professionel en vriendelijke personeel

Goede service!

Er werd goed naar je geluisterd en goede service werd er verleend!

Heel erg goed!

Van begin tot eind ben ik erg goed begeleid in het hele traject.

Zeer prettig en professioneel

Zeer prettige omgang, begripvol, accuraat, professioneel en vriendelijk!

Kundig en persoonlijke aandacht

Met persoonlijke aandacht / interesse en professionaliteit ben ik uitstekend geholpen door het team van Spinosa.

Eerlijk, transparant , begripvol en zeer vriendelijk

Een zeer fijne accurate begripvolle ervaring rijker. Met een prima sluitend eind! Top !

Eerlijk, transparant , begripvol en zeer vriendelijk

Professionaliteit met persoonlijke aandacht

Duidelijke communicatie, persoonlijke benadering en toch resultaatgericht. Goede begeleiding tijdens het letselschade traject.

Fijne persoonlijke benadering

Het contact en de communicatie met Gilda en haar team verloopt prettig en helder. Er wordt goed meegedacht met de persoonlijke situatie om tot een passende oplossing te komen.

Fijne persoonlijke benadering

Persoonlijke benadering en betrokken

De persoonlijke benadering van Gilda en haar team maken het letselschade traject dat ik heb doorlopen een stuk dragelijker en helder. Goede communicatie en duidelijke uitleg + informatie.

Zeer goed en persoonlijk contact

De begeleiding van Gilda en haar team tijdens mijn letselschade traject heb ik als zeer betrokken en persoonlijk ervaren. Ook de makkelijke en goede communicatie hebben hieraan bijgedragen.

Zeer goed en persoonlijk contact

Beursstraat 7 7551 HP Hengelo