Super tevreden!

Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt en niet denkt in problemen, maar in oplossingen. Hele goede monteur, die zijn mensen op een perfecte manier aanstuurde, zodat wij op de beste manier gebruik kunnen maken van onze zonnepanelen. Zeker een aanrader!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hebben uw bevindingen doorgespeeld naar onze monteurs.

Prima vakmensen

Werken snel,netjes en efficiënt Als de administratie nou nog even de gegevens voor de zonnepanelen AP doorstuurd ..

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor de vertraging van de administratieve afhandeling.

Uitstekend, maar communicatie kan beter.

Ik verband met de onzekerheid omtrent aanlevering uit China is het lastig om een goede planning te maken en is de doorlooptijd lang.Als klant wil jedan toch af en toe horen hoe het staat. Ik zou het prettig gevonden hebben bijvoorbeeld eens per maand geïnformeerd te zijn over de voortgang. Uiteindelijk is alles in minder dan een dag keurig geinstalleerd. Prima prijs/prestatie verhoudi ng. :-)

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zullen uw feedback ter harte nemen.

Goed en netjes

Het ging allemaal goed en netjes

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van uw ervaring.

Goed klantvriendelijk bedrijf

Ik ben tevreden

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de positieve review

Na wat vertraging is alles toch goedgekomen

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Fijne en snelle service

Goed advies gekregen en uiteindelijk snel geplaatst! Wij zijn heel blij met deze samenwerking

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de positieve review!

Alles goed geregeld

Ook de nabewerking is goed er wordt meegedacht.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de positieve feedback

Netjes afgewerkt. Vakkundige installatie. Jammer dat de app slechts 1 dag werkte doordat de WiFi door de war is gebracht met een nieuwe gebruikersnaam.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve review. Wij hebben de omvormer gisteren weer met uw nieuwe wifi verbonden. De app werkt nu weer naar behoren.

Lang moeten wachten vanaf het bevestigen van de offerte tot het plaatsen. Plaatsen zelf prima verlopen, maar de panelen staan anders op het dak dan vooraf afgesproken. Er is vooraf niemand wezen kijken, metingen met behulp van o.a. google earth. Uiteindelijk bleek de dakrand schuin naar binnen te lopen waardoor de dakoppervlakte kleiner was dan gepland

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Door de plotselinge stijging van de energieprijzen ontstond er een piek in het aantal uit te voeren installatie, waardoor de levertijden helaas iets langer werden. Onze adviseurs doen hun uiterste best in het opmaken van de legplannen. Gelukkig hebben wij een mooie oplossing gevonden om de zonnepanelen in een andere opstelling bij u te installeren.

uitstekend

prima personeel zeer beleefd en netjes

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de mooie review

Professionele aanleg zonnepanelen

Het team van 3 personen kwam op de afgesproken tijd en vanaf het begin was er een werkverdeling, die tot een optimale verwerking van 8 panelen leidde. In 4,5 uur was de klus geklaard en leverden de panelen al stroom. Beter kon niet!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve feedback!

Perfect voortraject super montageteam

Wij zijn heel goed voorgelicht en de montage ging goed en vlot.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve recensie

De monteurs hebben keurig werk afgeleverd

De panelen zijn keurig geplaatst. Het is prima gedaan door net personeel. Heel belangrijk!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede recensie

Niets op aan te merken

Geen (deel) betaling vooraf, van de verschillende offertes waren ze nog het goedkoopst ook. Lokale ondernemer.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring

Prima werk geleverd

Goeie samenwerking

• Afspraken nagekomen N.v.t.
  • Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.

Goed en snel vakkundig geleverd

Zie bovenstaande reactie

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de mooie recensie

een absolute aanrader

na contact met verschillende aanbieders was het contact met Beteropgewekt een verademing. Gewoon een eerlijk advies zonder te veel poespas voor een zeer nette prijs. Na een degelijk advies en een goed onderbouwde offerte tot de aankoop overgegaan. Levertijd was redelijk en de monteurs zeer professioneel en vriendelijk. De installatie is zonder problemen opgeleverd en functioneert naar behoren. Echt een aanrader.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve feedback en aanbeveling.

Wij hebben het als zeer goed ervaren. Goed bereikbaar, Overal goed mee geholpen. De jongens die ze plaatsten waren super .Nog zo jong en al zoveel verstand van zaken , en zeer vriendelijk. Wij zullen jullie zeker aanbevelen. Een dikke 10.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.

Heel goed, bedankt !

Alles ging vlot zonder problemen

Bedankt voor uw review

Duidelijke communicatie en prettige afhandeling

Communicatie was vlot en duidelijk. Installatie was met 5 uurtjes geregeld en toen bleek dat er een aantal slechte pannen op het dak lagen hebben de installateurs zelf geregeld dat er vervangende pannen kwamen omdat wij zelf niet genoeg pannen meer hadden. Super!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw goede recensie!

Duidelijke communicatie snelle en nette installatie

Na een de offerte en persoonlijk contact besloten om zonnepanelen te laten installeren. Duidelijken en heldere communicatie over de kosten en de datum van de installatie. Plaatsing verliep goed en en monteurs dachten goed mee over de beste en snelste oplossing voor het plaatsen van de omvormer.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve feedback

Goed bedrijf goede werkers zeer tevreden . 1 Aandacht punt: We hebben even moeten wachten op de zonnepanelen doordat materiaal niet leverbaar was. Een aandachtspunt in de wacht periode kan de communicatie vanuit bedrijf beter.Hou contact met de klant door bv mail te sturen. Geef geen verwachting wanneer mogelijk komen als je niet zeker weet wanneer materialen binnen komt. Vriendelijke groet

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zullen uw verbeterpunt intern onder de aandacht brengen om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.

Prima service en kwaliteit

Op 16 februari 2023 werden er zonnepanelen gemonteerd op m'n dak door BeterOpgewekt en wel door Sven en z'n collega. Dit waren overigens 2 erg aardige, service gerichte en vriendelijke monteurs. De installatie verliep prima. Het lastigste was om de stroomdraad van het dak naar beneden te krijgen. Er was n.l. van alles voortgebouwd aan houten wanden, enz. Toch verliep het allemaal prima. Ik kan dan ook bij iedereen BeterOpgewekt aanbevelen. Verder waren ze veel en veel goedkoper dan andere bedrijven die zonnepanelen monteren. De kwaliteit lijdt hier in ieder geval niet onder.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede review. Wij sturen uw positieve ervaring met onze collega's graag aan ze door.

Betrouwbaar, vakkundig en communicatief

Offerte van Beter Opgewekt / DNR Elektro maar liefst ruim 20% lager dan bij een ander bedrijf. Alles naar wens gegaan, alleen wel wat langer op de omvormer moeten wachten. Maar we zijn in de tussentijd goed op de hoogte gehouden. Bedrijf is steeds goed bereikbaar. Ook wat zwaarder type zonnepanelen gekregen zonder meerkosten. Na binnenkomst omvormers alles op een zaterdag snel, netjes en vakkundig geplaatst en bedrijfskkaar gemaakt. 100% tevreden dus!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons.

Over BeterOpgewekt.nl

BeterOpgewekt.nl is gespecialiseerd in het engineeren en installeren van zonnepanelen en laadpalen. Van zonnepanelen op een schuurtje tot hele zonneparken. Wij zijn een erkende installateur en staan garant voor een veilige vakkundige montage volgens de geldende eisen en normen. Met onze uitgebreide kennis binnen de installatietechniek helpen wij u het maximale rendement te behalen.