Enorm tevreden!

Zij hebben zonnepanelen bij ons geplaatsts en ik ben enorm tevreden. Goede prijs en professionele jongens die weten wat ze doen. In 1 dag lagen ze erop en buiten de goede service zijn het ook gewoon hele aardige jongens!

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de positieve feedback!

Doen wat toegezegd is, prima

Offerte traject ging snel, goed advies gehad. Installatie ( zover ik kan beoordelen ) goed en snel. Sympathieke en goede monteurs . Kortom zeer tevreden over gehele traject. Nu afwachten wat de panelen gaan doen

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Wij zijn blij met deze goede review!

Snelle en voortreffelijke service

De klus was snel gepland. De werkzaamheden waren snel en netjes gedaan door prima vaklui. Na afloop alles uitgelegd en netjes achtergelaten.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Goed om te horen dat u zo tevreden bent!

Vlekkeloze montage

Prima monteurs en netjes gewerkt.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede review!

Een schoolvoorbeeld van hoe het moet gaan!

Ik kan geen enkel negatief punt bedenken in het proces van aanschaf tot installatie.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Wij zijn erg blij met deze positieve beoordeling!

Vakkundige en professioneel aangebracht

Ik ben zeer tevreden en naar mijn wensen werd goed geluisterd en aan voldaan.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor deze goede beoordeling, wij proberen altijd zo goed mogelijk aan de wensen van de klant te voldoen.

Panelen netjes geïnstalleerd service kan beter

Zonnepanelen zijn netjes gemonteerd en kabels mooi weggewerkt. Service kan wel beter, klus was nog niet af en monteurs waren zo vertrokken zonder ons te informeren wanneer het wel klaar zou zijn. Ook waren bepaalde onderdelen anders zoals afgesproken, dat werd netjes uiteindelijk netjes opgelost.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw reactie. Communicatie naar de klant toe is belangrijk, wanneer een klus later afgemaakt moet worden behoren onze teams dat te bespreken met de klant. Wij hebben uw reactie voor verbetering teruggekoppeld naar hen.

Professioneel en strak aangelegd

Keurig op tijd en er werd netjes gewerkt. Alles is conform het advies uitgevoerd en het werkt perfect.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede review!

Hele vriendelijke mensen, die samen met jouw meedenken om zo goed mogelijk zijn werk uittevoeren

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Dank u wel voor deze review! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent.

Goede, snelle service

Goed professioneel bedrijf. Zonnepanelen doen goed hun werk.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Dank u wel voor de positieve review! Fijn dat alles goed bevallen is!

Prettige vaklui, goed geholpen.

Snel na de opdracht, werkzaamheden uitgevoerd. Prettige vaklui.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede review! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid verlopen is

Professioneel vakwerk

De heren hebben snel en vakkundig bij ons de zonnepanelen op het dak gelegd, en aansluitend alles netjes achtergelaten. De communicatie was helder en duidelijk, top bedrijf.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede beoordeling!

top jongens, duidelijk, meedenkend en professioneel

Hele goede samenwerking

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede beoordeling, wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen.

vakkundige bedrijf.

nette jongens en communiceren goed met de klant ook als er iets niet lukt of beschadig. ben erg blij hoe ze de hun werk hebben geleverd

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Vakkundig en door professionals uitgevoerd.

De monteurs van BeterOpgewekt hebben de installatie van onze zonnepanelen op een plat dak, vakkundig en veilig uitgevoerd. Onze meterkast is ook vervangen door hetzelfde bedrijf, en ziet er piekfijn uit Bedankt Monteurs en management van BeterOpgewekt uit Alkmaar.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor deze positieve review!

Prima verloop van onderhandelingen tot plaatsing.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de goede beoordeling

Resultaat is goed maar traject ernaar toe kan beter.

Vooraf geen schouw geweest om te bepalen waar omvormer en panelen exact geplaatst kunnen worden waardoor dit bij de aanvang van plaatsen nog bedacht moest worden. Uiteindelijk anders dan het legplan en omvormer buiten geplaats. Wel tevreden met het resultaat als de omvormer tegen de weeromstandigheden gaat kunnen. Traject om tot een goede offerte te komen ging wat moeizaam en oplevering veel later dan beloofd ivm wachttijd constructiedelen voor montage op plat dak.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Door de grote vraag naar zonnepanelen waren de levertijden helaas langer. Onze adviseurs doen hun uiterste best bij het opmaken van de legplannen. Gelukkig bent u tevreden met het uiteindelijke resultaat ondanks het gewijzigde legplan.

De zonnepanelen waren perfect

De zonnepanelen zijn perfect maar, opruimen hoort er ook bij. Dat is nog wel één aandachtspunt.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring. Bij een goede installatie hoort ook het netjes achterlaten van de werkplek. Wij hebben uw opmerking doorgespeeld naar onze teams.

Professioneel. Goed bereikbaar. Alles volgens afspraak en met oog voor detail.

Het was erg moeilijk om bedrijf te vinden die bereid waren om in-dak zonnepanelen te plaatsen. Een jaar bezig geweest met een andere partij (Helios Solar) en dat was een drama. Een paar maanden geleden de knoop doorgehakt om een betere partij te vinden die wel bereikbaar is en afspraken nakomt. Deze heb ik zeker gevonden. Beteropgewekt is makkelijk bereikbaar gebleken, ik heb alleen maar mensen gesproken die vriendelijk waren en bereid om mee te denken. De monteurs die het uiteindelijk hebben geplaatst waren netjes en zorgvuldig. Erg blij met het resultaat en een fair prijs.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het achter laten van uw positieve ervaring met ons. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen!

Vakmanschap was top

2 top mensen kwamen bij was echt super

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Dank u voor de goede beoordeling

Een uitstekend bedrijf dat onmogelijkheden gewoon mogelijk weet te maken.

Door een ziektemelding kon een pittige klus om in 1 dag 20 zonnepanelen te plaatsen en deze ook aan te sluiten mogelijk niet doorgaan. Met man en macht en grote inzet is het ondanks een paar uur vertraging toch gelukt de klus in 1 dag opgeleverd te krijgen! Aan het eind van die middag werden nog vele kWh opgewekt en teruggeleverd.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve review!

Prima werk geleverd.

Zeer deskundig. Keurig alles afgewerkt.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de mooie review

Fijne communicatie

Harde werkers, weten waar ze mee bezig zijn. Werken zeer snel en erg netjes. Alles werkte in een keer en de app wordt uitgelegd. Gelijk mijn terugleveringsbedrag toegevoegd, waardoor het teruglever overzicht helemaal compleet is. Denken goed mee hoeveel panelen, omvormers en optimizers er nodig zijn. Geven gericht en goed advies. Controleren vooraf of alles mogelijk is. Ook qua kabels trekken. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de positieve feedback!

Top mensen

Een heel fijn en gezellig team met deskundigheid.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!

Prima bedrijf waar vakmensen werken.

Prima advies gehad. Goed kunnen bespreken wat ik wilde. Het duurde een aantal maanden voor ze konden leveren. Voor het plaatsen kwamen professionals die goed communiceren en hun werk serieus en netjes uitvoeren.

• Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Bedankt voor de mooie review

Over BeterOpgewekt.nl

BeterOpgewekt.nl is gespecialiseerd in het engineeren en installeren van zonnepanelen en laadpalen. Van zonnepanelen op een schuurtje tot hele zonneparken. Wij zijn een erkende installateur en staan garant voor een veilige vakkundige montage volgens de geldende eisen en normen. Met onze uitgebreide kennis binnen de installatietechniek helpen wij u het maximale rendement te behalen.