Top service zonder zorgen!

Wij zijn zeer tevreden met De Bedrijfswagenadviseurs, alles wordt goed geregeld en zijn altijd bereikbaar. Door de goede service hebben wij geen omkijken meer naar het regelen van nieuwe bedrijfswagen.

• Geleverd merk/model Crafter/Custom/Vivaro/Ceed/Polo/

Top team!

De stap naar een nieuwe bus is een grote en moeilijke beslissing, maar gelukkig heb ik de juiste beslissing genomen om Koen en zijn team te bezoeken om mij te helpen. Erg vriendelijke, flexibele en deskundige mensen- om de beste deal te sluiten. Super blij met mijn nieuwe bus.

• Geleverd merk/model Renault trafic

geweldige service

Siegfried heeft ons perfect geadviseerd en gezorgd voor een snelle levering van onze nieuwe bedrijfswagen. Wij zijn heel tevreden over de bedrijfswagenadviseurs, aanrader!

• Geleverd merk/model Nissan Interstar

Uitstekend en vriendelijk geholpen!

Fijne betrokken partij met prettige communicatie

• Geleverd merk/model Alles volgens afspraak

Geweldige service.

Was op Zoek naar een bedrijfswagen. Zo kwam ik in contact met Michel. Hij had vrij snel een geschikte wagen voor mij gevonden. Ik ben zeer tevreden over de service. Het contact liep echt hartstikke soepel en alle vragen zijn goed snel en professioneel beantwoord. Binnen 2 weken na eerste contact stond de bus als voor de deur. Een aanrader dus.

• Geleverd merk/model Mercedes

Top service van hoog niveau

De bedrijfswagenadviseur is een top bedrijf. Duidelijk voor iedereen Snelle acties en reacties Er wordt echt tijd genomen voor de klant. Kan het bedrijf voor iedereen aanraden. Bij een volgende auto kom ik zeker terug. Nogmaal bedankt voor de uitstekende service in alle opzichten. Marco

• Geleverd merk/model Opel Vivaro

Vorige week heb ik mijn nieuwe bus mogen ontvangen dankzij de bedrijfswagenadviseurs. Ik ben door Siegfried goed geïnformeerd en vakkundig geholpen, en tot in detail werd er meegedacht.

• Geleverd merk/model Renault Trafic Red exclusive

Meedenken, goede service en alles is mogelijk

Mijn ervaring met bedrijfswagenadviseurs is zeer goed geweest. Met Koen Versteeg klikte het gelijk bij de eerste mailcontact. Hij snapte mijn keuzes en wensen waardoor de zoektocht heel duidelijk werd. Zelfs bij aanpassingen van voorkeur wist hij goed mee om te kunnen gaan. Zijn adviezen waren goed en duidelijk. Eerste leasemaatschappij had mij afgekeurd, maar is gelijk verder gaan kijken en door de eerst volgende werd ik wel goed gekeurd. Alles is mogelijk. Hij wilde zelfs persoonlijk de leenwagen komen afleveren. De Bedrijfswagenadviseurs is voor mij een dikke aanrader

• Geleverd merk/model Fiat Scudo dubbel cabine

Vriendelijk, scherp, professioneel en betaalbaar!

Michel en zijn mensen waren steeds weer in staat om je met alerte en professionele ondersteuning op een prima manier voort te helpen. Het eindresultaat was er dan ook naar.

• Geleverd merk/model Renault Trafic L2H1

Snelle en fijne service

Altijd prettig contact, snel reactie. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Geleverd merk/model 8

• Geleverd merk/model VW Transporter

Geweldig fijne ervaring met dit bedrijf!!!

Ik lease nu een jaar bij de bedrijfswagen adviseurs en mijn ervaring is geweldig! Ik heb altijd fijn contact gehad met siegfried die goed luisterde naar mijn wensen en situatie en daar ook in mee dacht. Ik wil jullie hiervoor dan ook bedanken. Ik raad jullie ten zeerste aan bij iedere ondernemer! Ga zo door.

• Geleverd merk/model Nissan Primastar

Super service!

Komen hun afspraken na, zelfs als dat eigenlijk door derden partijen niet meer haalbaar is stellen ze je niet teleur! fijne aflevering en nazorg met uitgebreide filmpjes met uitleg over de auto en bijzaken. Bedankt!

• Geleverd merk/model Citroen Berlingo

Prettig contact & zorgvuldige begeleiding

Vanaf het begin tot de levering goed bereikbaar. De levertijd was uiteindelijk iets langer dan verwacht, maar regelmatige updates.

• Geleverd merk/model Opel Vivaro

Top service!

Erg tevreden met de service van de bedrijfswagenadviseurs! voornamelijk door Michel geholpen heeft altijd klaar gestaan om goed en duidelijk advies te geven. En bij groenlicht enorm snel mijn wens kunnen vervullen, die Siegfried top heeft afgehandeld! Bedankt heren!

• Geleverd merk/model Opel Movano

Heldere communicatie en staan altijd klaar

Heldere communicatie en staan altijd klaar

• Geleverd merk/model Top en volgens afspraak

Prima persoonlijke service

Prima bedrijf denkt mee in oplossingen. Werkt snel en goed bereikbaar voor vragen.

• Geleverd merk/model Citroën Berlingo

Uitstekende ervaring!!

Onverwachts kamen wij in aanmerking met Michel van de Bedrijfswagen adviseurs, het is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een bedrijfswagen. Michel is zeer correct, ontzorgt je helemaal, alle gemaakte afspraken zijn tot in de puntjes nagekomen. Wij zijn super tevreden!

• Geleverd merk/model Peugeot Expert

Ver boven verwachting

Dit bedrijf heeft zich gespecialiseerd niet alleen in kennis op gebied van bedrijfswagens. Maar nog meer en misschien nog wel belangrijker. Het verlenen van service en zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

• Geleverd merk/model Volkswagen ID Buzz

Vakkundig, vriendelijk en persoonlijk!

In verband met hoge kosten aan mijn Sprinter uit 2014 heb ik De Bedrijfswagenadviseurs benaderd voor advies. Al snel belde Michel voor een leuk en persoonlijk gesprek waarin we mijn wensen hebben besproken. Michel weet echt waar hij het over heeft en denkt met je mee. Na wat zoekwerk had hij snel een passende auto en even later ook de beste deal qua lease, die viel zelfs goedkoper uit als in eerste instantie verwacht. Na slecht een week of vier rijdt ik rond in een geweldige Renault Trafic die aan al mijn wensen voldoet en met lagere kosten. Volledig ont zorgt door De Bedrijfswagenadviseurs, in één woord geweldig!

• Geleverd merk/model Renault Trafic L2H1, Red Edition 150 PK

Superbedrijf

Ontzettend fijne partij om zaken mee te doen. Korte lijnen en doen wat ze zeggen. Er zijn geen verassingen achteraf en gedurende het uitzoeken van een auto is er heldere en duidelijke communicatie. Kortom. Super.

• Geleverd merk/model Renault trafic

Geweldige service

Fantastische bus door De bedrijfswagenadviseurs! In tegenstelling tot veel autodealers werd er goed geluisterd en veel contact gehouden om de juiste bus voor me te vinden en samen te stellen. Ze verkopen niet zomaar een bus maar gaan te werk om jouw bus te vinden zoals jij wilt!

• Geleverd merk/model Renault trafic Red Edition Exclusive!

Bijzonder goede service

Koen heeft me uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe elektrische bus. Er was wat vertraging met de levering vanwege een subsidieaanvraag en Koen dacht met me mee en loste dit boven verwachting goed op. Wat een fijne service!

• Geleverd merk/model Opel Vivaro-e

Ontzettend fijn geholpen!

Toen we al een paar leveranciers naast elkaar hadden gelegd kwamen we in contact met de bedrijfswagenadviseur. Sinds het eerste moment is dat een ontzettend fijn contact geweest. Ze zijn in staat om als onafhankelijke partner advies te geven. Zijn zeer geduldig en leggen graag verschillende opties naast elkaar om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Een top ervaring!

• Geleverd merk/model Ford Transit Connect

Behulpzaam

Professioneel team dat goed communicatief is. Zijn altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Problemen worden direct verholpen indien die er zijn. Zeker aan te raden bedrijf voor een langdurige samenwerking.

• Geleverd merk/model Ford Transit

Over De Bedrijfswagenadviseurs

De bedrijfswagenadviseurs is ontstaan door de behoefte van ondernemers om bedrijfswagens te leasen zonder tussenkomst van de dealer. Bij ons krijg je het beste advies op het gebied van bedrijfswagens en leveren wij leasecontracten met de beste voorwaarden.