Super service en vriendelijk personeel.

Het personeel is zeer vriendelijk, denkt met je mee qua kosten en is zeer service gericht. Uitstekend!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Eric, super te lezen dat je je bezoek aan Stam op deze manier ervaren hebt. Graag tot een volgende keer.

Top garage

Altijd snel en goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn blij te lezen dat je onze garage als Top ervaren hebt! Dank je wel voor het achterlaten van je ervaring. Graag tot een volgende keer bij Stam.

Goed ontvangen koffie en goede uitleg van hetgeen gebeuren moet

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ed, Super te lezen dat de ontvangst en uitleg goed was. Je bent altijd welkom voor nog een kop koffie! Graag tot dan.

Super vriendelijk en servicegericht.

Zie hierbiven

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor de review, zijn we heel blij mee dat je je bezoek op deze manier ervaren hebt. Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer bij Stam.

Klantenservice!!

Top klantenservice

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor de review! Super te lezen dat het TOP was. Hartelijk dank en graag tot de volgende keer bij Stam.

Prima, snelle service met prettige service-medewerkers

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Peter, wat leuk te lezen dat je ons op deze manier ervaren hebt! Dank voor je bezoek en graag tot een volgende keer bij Stam.

?

?

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor je review voor Stam. Ons team werkt er iedere dag hard aan en voor om alle klanten volledig tevreden te stellen. We zien helaas niet wat we beter hadden kunnen doen dus zijn heel benieuwd hiernaar. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons te laten weten wat we bij een volgende bezoek kunnen doen om je volledig tevreden te stellen? Want hier leren we alleen maar van dus dat horen het graag. Je kan ons bellen maar ook een WhatsApp sturen op 06-53388616 of mailen op [email protected]. Onze dank is groot als je dit doet! Dank je wel en fijne dag vandaag.

Super fijn en klantvriendelijk

Super fijn prettig en klantvriendelijk zowel de man achter de balie als de dame. Heel behulpzaam en meedenkend. Mogen velen een voorbeeld aan nemen. Super bedankt destijds bij de ( af ) keuring van mijn auto

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mariska, wat leuk om te lezen. Dank voor de moeite die je hebt genomen om dit aan ons te laten weten daar zijn we heel blij mee. Gezellige dag vandaag en wellicht tot een volgende keer bij Stam.

Al verschillende keren bij garage Stam geweest. Altijd goed geholpen, ook voor de kleine dingen kon ik terecht. Ze zijn eerlijk en rekenen niet onnodig te veel. Fijn dat ik er met mijn Seat er terecht kan.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste M. dank en fijn te lezen dat we je altijd goed hebben kunnen helpen en je bent vanzelfsprekend een volgende keer ook weer van harte welkom bij Stam.

Fantastisch behandeld! Raad ten zeerste aan.. Erg kundig!

Fantastisch behandeld! Raad ten zeerste aan.. Erg kundig personeel!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd vriendelijk en behulpzaam ook al zijn ze bere druk… respect top bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Beste John, wat leuk je reactie dank je wel. Zijn niet te druk om hierop te reageren want zijn er heel blij mee. Fijne dag vandaag en nogmaals dank!

Perfect.

Goede service, vriendelijk personeel, vakkundig, snel.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Roel, Dank voor je review. Super fijn dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Graag tot een volgende keer bij Stam in Hilversum!

Zeer vriendelijk en oplossingsgericht

Nette garage waar met je mee gedacht wordt. Vriendelijk, behulpzaam en voor een normale prijs. Houden zo!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review. Super fijn te te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer bij Stam in Hilversum.

Klantvriendelijk

Blijft een fijne garage om naartoe te gaan. Auto moest voor de keuring en werd weer netje geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Diana, wat fijn om te lezen dat je netjes geholpen bent door ons. Dank voor je review dat waarderen we zeer en fijne dag vandaag.

Goede service en aardig personeel. Fijn dat ze nu in de buurt zitten.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sonja, dank voor je review en fijn te lezen dat je onze service als goed ervaren hebt en onze collega's aardig. Gezellige dag vandaag en graag tot de volgende keer bij Stam!

Goede en duidelijke communicatie

Goed geholpen en op de hoogte gehouden tijdens APK

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Bjorn, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en op de hoogte gehouden bent tijdens de APK van je auto. Dank voor je review en graag tot een volgende keer bij Stam.

Auto was 4 dagen weg, erg lang

Zie boven. Verder vriendelijke behandeling.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Jeroen, hartelijk dank voor je review voor Stam. Ons team werkt er iedere dag hard aan en voor om alle klanten volledig tevreden te stellen. wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. We gaan even na bij onze collega's wat de oorzaak is geweest want dat is niet gebruikelijk voor ons. Dank iig voor het aangeven hiervan.

Doorgaan tot het lek boven is

Al jaren hadden we last van trillingen. Andere garages konden het niet vinden. Het lijkt nu weg te zijn

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Diederik, wat fijn om te lezen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen want dit is niet fijn om te hebben in de auto. Dank en graag tot een volgende keer bij Stam.

Mijn auto keurig afgeleverg

Verkoop en aflevering correct verlopen. Geheel volgens afspraak Weinig ervaring met de auto nog maar kort in mijn bezit.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat fijn te lezen dat uw auto keurig afgeleverd is! Veel plezier met uw nieuwe auto en graag tot een volgende keer bij Stam in Hilversum.

prettige garage, airco service uitgevoerd zoals afgesproken

een prettige garage met vriendelijke mensen die keurig de service hebben uitgevoerd zoals afgesproken

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent en ons als een prettige garage ervaart! Dank dat u ons dit liet weten. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Snel, efficiënt en vriendelijke

Kon relatief snel terecht en werd vriendelijk geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Harmen, Dank voor je review voor Vakgarage Stam. Fijn te lezen dat je relatief snel terecht kon bij ons en je vriendelijk geholpen bent! Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer.

Snelle apk

Ik kon binnen één week een apk plannen en deze werd binnen één uur uitgevoerd. Deze garage probeerde mij niet op te zadelen met onnodige diensten, reparaties of andere kostenposten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Gert, dank voor je review. Fijn te lezen dat je ervaring bij Stam zo goed was en we snel de APK voor je konden verzorgen. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij vakgarage Stam.

Mijn auto moest gekeurd worden en ik kon ( in deze drukke tijd) binnen een week terecht. Er stond een leenfiets klaar. Bij ophalen 1 punt van aandacht met me besproken( niet opdringerig). Héél fijn !

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Kitty, dank voor je review super te lezen dat alles zo naar tevredenheid is gegaan en we je snel hebben kunnen helpen. Dank voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer bij Stam.

Goede snelle service

Ik moest nog snel mijn auto laten checken voor de vakantie. Mijn eigen garage had ondanks mijn servicepas geen plek maar deze vakgarage wel. Vriendelijk goede service en de auto reed de hele vakantie als een zonnetje. Ik ben echt heel blij en tevreden en overweeg om naar deze garage over te stappen als mijn servicepas verlopen is.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Maartje, welkom bij Stam. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent en dat je onze service al goed hebt ervaren. Het is altijd prettig als je voor een vakantie nog even de auto kunt laten nakijken en zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. We zien je graag weer een keer bij Stam verschijnen. Fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer.

Klantvriendelijk

Kon voor reparatie (brandend motorblok symbool en zeer natte vloerbekleding door ws ventilatie) aan auto bij merkdealer pas na 5 weken terecht. Er werd geen korte inspectie gedaan wat mogelijke oorzak zou kunnen zijn. Bij Stam garage werd meteen gekeken wat de oorzaak zou kunnen zijn en vervolgens een afspraak ingepland binnen 1 week. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd. Voor mij reden om te overwegen een overstap te maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat leuk om te lezen en fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Welkom bij Stam zou ik zeggen en fijn dat je zo tevreden was over onze service. Graag tot een volgende keer.

Bosdrift 140 A

1215 AP Hilversum