Persoonlijke aandacht en duidelijke uitleg

Het was een plezierige ervaring met duidelijke communicatie en professionele manier van werken. Zeker omdat het een eerste koopwoning betreft vonden we de persoonlijke aandacht en duidelijke toelichting heel fijn.

Beste Lotte, Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het contact met ons kantoor en onze manier van werken. Dank voor deze fijne review!

Efficiënt

Prima geholpen met aankoop van nieuw huis. Efficiënt en vriendelijk

Beste Carl, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Dank voor deze mooie beoordeling!

Goede service en snelle afhandeling

Beste Thomas, Dank voor deze mooie review!

vakwerk geleverd door de notaris en personeel

goede ontvangst en sfeer ,de zaak vakkundig uitgelegd de procedure goed afgehandeld, hiervoor nogmaals onze hartelijke dank.

Beste Henk, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij danken u hartelijk voor deze fijne reactie!

Heel fijn en duidelijk.

Beste heer Halberstadt, Heel veel dank voor deze mooie beoordeling!

Klantvriendelijk, duidelijk, goede communicatie

Er is een gezegde dat luidt, mensen onthouden niet wat je hebt gezegd maar wel hoe je ze laat voelen. En dat beschrijft eigenlijk wat de woonnotaris zo goed doet. Aan het bezoek aan de Woonnotaris en de interacties voorafgaand aan het passeren van de verkoopakte van ons huis, houdt ik een fijn gevoel over. De ontvangst, de open en heldere communicatie, de snelle reacties op e-mails, het ontzorgen. Alles bij elkaar een hele goede klantervaring, dus dikke aanrader!

Beste Jerry, Hartelijk dank voor deze mooie, uitgebreide review. Erg leuk om te lezen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren!

Vriendelijk, duidelijk en laagdrempelig

Hele toegankelijke ongedwongen sfeer, fijne en persoonlijke begeleiding bij het kopen van ons eerste huis!

Beste Jolien, Dank voor deze leuke reactie! Fijn om te lezen dat de sfeer en begeleiding zo goed bevallen is. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe huis!

vriendelijk, correct, informatief

Beste Annemarie, Dank voor deze fijne review!

vlot, snelle respons en deskundig

vlot, snelle respons en deskundig

Beste Piet, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Accuraat en een warme ontvangst.

De afhandeling van mijn Akte van Levering bij De Woonnotaris is goed verlopen.

Beste Anke, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Dank voor deze leuke reactie!

Alles zeer correct uitgevoerd

Zie hier boven

Beste heer Van den Bosch, Hartelijk dank voor deze mooie review!

heel goed

Perfect service

Beste Marie Claire, Dank voor deze leuke reactie!

Fijne ontvangst, prettig gesprek.

Beste mevrouw Hofmans, Goed om te horen dat u zo positief bent over onze service, de ontvangst en de bespreking. Veel dank voor deze mooie 5 sterren review!

Gestroomlijnd, goede service

Goede service, communicatie verliep goed en gestroomlijnd.

Beste Robert-Jan, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Erg tevreden

In de aanloop naar het passeren zijn we goed geholpen door diverse medewerkers. Op de dag van passeren werd de tijd genomen om de stukken samen door te nemen.

Beste heer Kemps, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze medewerkers. Dank voor deze mooie review!

Perfecte toegankelijke notaris.

Van A tot Z prima geregeld.

Beste Coen, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Goede service voor een prima prijs!

Ik heb bij DéWoonotaris.nl de levering en hypotheek voor mijn nieuwe huis geregeld. Dat is allemaal uitstekend gedaan, deskundig, vriendelijk team, prima te bereiken via telefoon of mail, alles netjes op tijd en in orde. En dat voor de goedkoopste prijs die ik heb kunnen vinden (via een vergelijkingssite was dit de enige reactie, zelf nog enkele notarissen gebeld die duurder waren).

Beste Juliette, Dank voor deze uitgebreide review! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze bereikbaarheid, deskundigheid en prijsstelling. Wij wensen u heel veel woonplezier in uw nieuwe huis!

Direct antwoord of reactie

Van alle notarissen die ik tot nu toe heb gehad is de Woonnotaris in Vlijmen de beste

Beste Anke, Wat een mooi compliment! Dank voor deze leuke reactie!

Heel klantvriendelijk.

We hebben op een prettige manier alle informatie gekregen die we nodig hebben.

Beste mevrouw Jenezon, Goed om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Prettige samenwerking

De communicatie, ontvangst en gesprek is als heel positief ervaren.

Beste Petra, Dank voor deze leuke review! Fijn om te horen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren.

Probleemloos

Inloggen op het platform gaat makkelijk, documenten downloaden ook. Afspraak maken was zó gedaan, en binnen redelijke termijn. Gesprek verliep vlotjes, sympathieke mensen. Geen slecht onderdeel gevonden!

Beste Peter, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons webportal en onze dienstverlening. Dank voor deze mooie reactie!

Goed geholpen.

Alles was op tijd klaar. Bijna alle communicatie verloopt digitaal. Telefonisch goed bereikbaar. Notaris legt alles begrijpelijk uit.

Beste Nicole, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw reactie!

Duidelijke toelichting in een prettige sfeer

Duidelijke toelichting in een prettige sfeer

Beste Rob, Dank voor deze mooie reactie! Fijn om te lezen dat u zo positief bent over de sfeer en toelichting.

Voldoende

Voldoende, omdat de akte goed is gepasseerd maar niet meer omdat het na 2x opsturen van de gegevens toch niet was gelukt om ook de bankrekening, waarop bedrag moest worden overgemaakt, in de gegevens te verwerken.

Beste heer Middeldorp, Dank voor uw reactie! Vervelend dat het rekeningnummer niet correct was verwerkt. Onze excuses hiervoor en wij nemen uw opmerking uiteraard mee voor de toekomst. Wij zijn wel blij om te horen dat u onze dienstverlening desondanks toch met een voldoende waardeert.

Al hetgeen dat we nodig hadden voor ons nieuwe huis en samenlevingscontract met duidelijke uitleg ov

Samen met mn vriendin ons eerste gezamelijke huis gekocht met daarbij een samenlevingscontract opgesteld. Hierbij kregen we duidelijke uitleg over het hoe en wat in het juridische gedeelte. Hierbij zijn wij prima geholpen.

Beste heer Pennings, Dank voor deze fijne review! Goed om te horen dat de uitleg duidelijk is geweest. Wij wensen u en uw vriendin heel veel woonplezier in het nieuwe huis!

Julianastraat 19

5251 EC Vlijmen

Over DéWoonnotaris.nl Vlijmen

DéWoonnotaris.nl in Vlijmen ontzorgt u op alle gebieden van notariële afwikkelingen rondom uw woning. Het afsluiten of oversluiten van uw hypotheek en het opstellen van een testament of samenlevingscontract. Zo hoeft u nergens meer aan te denken. Waarom zijn wij dé notaris voor u? - Ervaren medewerkers; - Duidelijke communicatie; - Hoge mate van efficiency; - Scherpe tarieven; - Speciaal starterspakket. Mgr. van Kesselstraat 2 5251 AX Vlijmen T 088-6668666 [email protected]