Snel met een afspraak, snel met een offerte, en snel met leveren. De mannen hebben hard gewerkt, vriendelijk en vakbekwaam. Ook telefonisch goed bereikbaar zonder keuzemenu gewoon iemand aan de lijn die ook antwoord geeft en vriendelijk is!

Als prettig ervaren

We zijn goed geïnformeerd communicatie erg sterk en personeel vakkundig echt een bedrijf om aan te bevelen Top

Uitstekende communicatie en zeer vakkundig gewerkt

Van begin tot eind goed begeleid. Goed bereikbaar vooraf voor vragen, snelle levering. Duidelijke offerte. Vooraf netjes op de herinnering ontvangen dat de monteurs kwamen. Die hebben alles zeer netjes afgewerkt zowel binnen als buiten. Ook netjes verslag uitgebracht met een oplever document inclusief foto’s. Al met al zeer tevreden klant!

Snel en goed

Goed geadviseerd en scherpe offerte voor onze zonnepanelen. Kon snel worden ingepland. Installateurs waren professioneel en vriendelijk.

Alles Goed gelukt met aardige installateurs.

Goed gelukt, met aardige mensen.

Snel, vakkundig

Goed geschoold personeel, goed georganiseerd van begin tot eindresultaat. Heel vriendelijk.

Vriendelijk en meedenkend

Goede ervaring met zonneman en heel netjes gemonteerd en meedenkend.

Keurig, vakkundig, conform afspraak

Wij zijn heel blij met dit bedrijf. Dat we belden kon er binnen 10 dagen iemand langskomen voor een schouwing/offerte. Binnen een paar dagen volgde de leveringsdatum. Precies volgens planning waren de heren er op de afgesproken dag en klokslag om 8.00 uur. De heren leverden keurig werk af, vakkundig en volledig conform afspraak. Wij raden iedereen die zonnepanelen wenst dit bedrijf aan.

Het hele traject vanaf het eerste adviesgesprek tot de plaatsing van de zonnepanelen en aanpassing van de meterkast is prima en plezierig verlopen. Bij vragen wordt je goed en snel geholpen en afspraken worden steeds correct nagekomen. De werkzaamheden werden zeer professioneel en klantvriendelijk uitgevoerd. Vanuit onze ervaring kunnen wij Zonne-Man zonder meer aanbevelen!!

Top kwaliteit en komen afspraak na.

Prettig en goed gesprek over de mogelijkheden. Vervolgens snelle levering (binnen 8 weken). Installateurs waren perfect en goed op elkaar ingespeeld. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Klantvriendelijk, makkelijk te bereiken, bij installeren vriendelijk . Erg blij met de zonnepanelen. Prima bedrijf.

Uitermate tevreden

Het gehele proces van offerte, wijziging van offerte, opdracht en uitvoering is vlot en vakkundig verlopen en uitgevoerd. Facturering kan beter ivm verschil tussen opdracht en eindfactuur. Is verder vlot en netje afgerond.

Installatie is zeer professioneel en op vriendelijke wijze uitgevoerd!

Ik ben zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.

Panelen geplaatst door jong en vlot team

Op tijd opgestaan, maar team kwam zo’n driekwartier later dan aangekondigd. Panelen vrolijk en vlot geplaatst! Begin van de middag kwam de electricien de ‘stoppenkast’ in orde maken. Naast mondelinge uitleg/info had ik graag een korte schriftelijke handleiding gekregen om alles nog eens terug te lezen. Helaas werkte de link terugleveren .nl op geen van onze mobieltjes, maar uiteindelijk gelukt op de laptop. Dank aan Team Zonneman en succes met uw werk!

Zeer professioneel met hoge kwaliteit en service

Vanaf het eerste offerte gesprek tot en met de afhandeling van de plaatsing zijn alle werkzaamheden zeer professioneel en klantvriendelijk uitgevoerd.

Geweldig betrouwbaar bedrijf! Erg tevreden over het gehele proces van adviesgesprek tot en met de nazorg fase! We zijn erg blij met de zonnepanelen en zijn prachtig gelegd.

Top service!

Zeer vriendelijke en professionele mensen die makkelijk te contacten zijn en snel reageren op vragen over mail. Afspraak was snel gemaakt, de panelen konden snel worden geplaatst en een kleine inschattingsfout bij de schouw was later correct opgelost door de uitvoerders. Ik kan nog niet oordelen hoe de panelen bevallen omdat ze nog maar net aangesloten zijn maar ik heb er het volle vertrouwen in dat ze goed werken.

Snel geleverd. Goed installatie team!! Blij mee.

Helemaal top.

Tevreden

Duurde enig tijd voordat installatie ingepland kon worden, maar zeer vlotte afhandeling op dag van plaatsing. Minpunt: berekend was dat er 14 panelen geplaatst konden worden, maar er was maar plaats voor 11 panelen.

in een woord geweldig!

Wat een mooi bedrijf. Vanaf het begin tot en met installatie en afwikkeling btw loopt alles goed en is men goed bereikbaar, duidelijke communicatie en alles zeer netjes geinstalleerd. Petje af voor hun monteurs die zeer goed communiceren, geduldig zijn en netjes werken. Groet, Erik

Vossekoog 10 1822 BG Alkmaar