Goed advies en alles volgens afspraak geregeld

Na het eerste contact binnen een week met die adviseur gezeten en direct de opdracht gegeven. De planning was snel geregeld en alles is volgens plan geleverd. Het jonge installatie team ging zeer efficiënt te werk, waren goed op elkaar ingespeeld en hebben top werk geleverd. De aftersales is goed geregeld, alle benodigde informatie voor de om aan te melden bij de diverse instanties hebben we nog dezelfde dag ontvangen.

Meedenkend, snel en professioneel bedrijf

Zonne-Man is een erg prettig bedrijf om zonnepanelen bij af te nemen. Bij het eerste contact kwam een medewerker van het bedrijf op bezoek om alles te inspecteren. Hij bleek gedegen kennis te hebben. Ook kon hij direct aan de keukentafel een offerte genereren, wat bij andere leveranciers tot wel enkele weken kon duren. Bovendien was hij mijn contactpersoon in geval ik vragen of opmerkingen had, waardoor de lijntjes kort gehouden worden en ik snel antwoord kreeg. Daar hou ik wel van. Een maand later was alles geinstalleerd op het dak. Er bleek alleen net een aantal cm's tekort te komen op het dak voor enkele panelen zodat de installateurs een ander legplan moesten opstellen. Zonne-Man en de installateurspartij hebben onderling ook korte lijntjes met elkaar. Dat bleek wel toen het systeem geen opbrengst na installatie rapporteerde. Een werkdag later werd hier meteen werk van gemaakt en na 4 uur was alles opgelost. Erg fijn!

Zeer klantvriendelijk

Kundig, vriendelijk en opgeruimde vakmensen

Snel en vakkundig geregeld!

Duidelijke uitleg thuis van wat de mogelijkheden waren. Snelle levering en vriendelijke installateurs. Aanrader!

Uitstekend!

Mijn ervaring Met Zonne-man is uitstekend. In aanloop naar het plaatsen van zonnepanelen veel onderzoek en bij anderen navraag gedaan omtrent hun ervaringen met een groot aantal installateurs. Zonne-man onderscheidde zich o.a door iemand langs te sturen die zelf ook genoeg installatie ervaring had ( zowel op het dak als in de meterkast!) om een gedegen inschatting te maken wat wel en niet kon. Hierdoor was geen extra installatie bezoek vooraf nodig wat bij de meeste andere installateurs wel gebeurd en waarbij dan blijkt dat e.e.a. volgens hen toch niet kan…kost extra natuurlijk! Ook fijn is dat er geen aanbetaling wordt gevraagd: alles achteraf. Installatie gebeurde op vooraf afgesproken dag en tijdstip door 3 kundige, netjes werkende, installateurs. Van specifieke wensen vooraf doorgegeven ( niet op erker staan want dak is heel kwetsbaar ), bleken zij goed op de hoogte en dat gebeurde ook niet. Nul kapotte dakpannen. Kundige uitleg na installatie van meterkast aanpassingen. Dag erna mail met link naar de benodigde registratie website en profiel setup om opbrengst bij te houden danwel software aanpassingen te kunnen uploaden.

Prima voorlichting en uitvoering van de installatie

Prettig dat iemand persoonlijk langskomt voor de offerte. Geeft de mogelijkheid de situatie ter plaatste te beoordelen en een complete aanbieding te doen inclusief de noodzakelijke aanpassingen van de elektrische installatie zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. Alle afspraken werden netjes bevestigd en nagekomen. Gedurende het traject keurig op de hoogte gehouden omtrent de voortgang. Installatie vlot en vakkundig uitgevoerd.

Prettige samenwerking!

Een vlotte installatie waarbij de zorg voor de klant op een staat. Alles keurig aangesloten, uitgelegd en eventuele vragen behandelt. Extra advies ontvangen waar je iets mee kan!

Goede service, vanaf de opname tot aan de plaatsing!

Wij kozen voor de Zonneman na een goede recentie van een collega. We waren zeer tevreden met de opname aan huis. Gedegen advies en geen verkoop praatjes. Duidelijke communicatie tussen het akkoord op de offerte en de uiteindelijke plaatsing. Ook de monteurs bij ons aan huis waren netjes, vriendelijk en hebben zeer professioneel werk afgeleverd. Kortom; wij zijn heel tevreden klanten!

De snelheid van handelen is een substantieel onderscheidend element van de concurrentie. Na het eerste contact volgde binnen een uur een offerte, de installatie volgde binnen een maand. Enthousiast en vakkundig installatieteam.

Doen wat ze zeggen!

Afspraken op tijd, opgeleverd volgens afspraak en heldere communicatie. Denken mee en flexibel, fijn!

Een hele soepele actie. Van het advies gesprek tot de offerte en het inplannen en montage. Echt een aanrader! Afspraak is afspraak.

Plezierig, transparant en duidelijk

Zie boven.

Vriendelijk en meedenkend monteurs en kantoorpersoneel.

Tof drietal levert perfekt werk af

Vandaag hebben we 3 geweldige jongens over de vloer gehad, die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd. Geen moeite teveel en de leidingen zo netjes weggewerkt. Zij verdienen een 10!

snelle levering en vakkundig geplaatst

afgelopen donderdag zijn mijn nieuwe panelen geplaatst, leuk team die mijn oude panelen eerst verwijderd heeft en daarna mijn nieuwe panelen geplaatst. Het Zonnen-man team heeft goed en vakkundig werk afgeleverd en daarna alles keurig opgeruimd. Heel blij mee!

Prima werk geleverd in prettige sfeer

Alles verlopen zoals afgesproken. Prettige sfeer en deskundige aanpak. In overleg Panelen anders geplaatst dan vermeld op de tekening wegens andere maatvoering. Heel tevreden over de afhandeling.

geweldige service en contact

Via een collega werd ik geattendeerd op Zonne-Man BV. Na bezoek van de verkoper aan mijn woning was er een goede uitleg en offerte gemaakt. Daarna snel ingepland voor de plaatsing. De plaatsing zelf werd door de monteurs, snel en vakkundig gedaan. Alles netjes geïnstalleerd. Ik ben heel tevreden en kan Zonne-Man BV ten zeerste aanbevelen.

Snel en kwaliteit

De zonnepanelen konden snel aangelegd worden en dit is professioneel gedaan. We misten alleen wel wat uitleg na de montage over de app etc.

Deskundig en snel.

Via buren die pas zonnepanelen hebben laten plaatsen in contact gekomen. Aardige adviseur thuis gehad, heeft goed advies gegeven en snelle offerte. Panelen werden na 3 weken geplaatst. Installatie team maakte in eerste instantie erg stugge indruk, maar in de loop van de middag draaiden ze snel bij. Aardige gasten. Keurig afgewerkt. Inmiddels hebben 2 andere buren ook een bestelling lopen.

helemaal tevreden

Alles is netjes en snel gemonteerd, contact met het bedrijf is ook prima.

Zeer prettig kundig en duidelijk

Goede vriendelijk en vooral duidelijke uitleg thuis. Een scherpe prijs en vakkundige installatie. Afspraken werden keurig optijd nagekomen

Heel tevreden

Heel net bedrijf, en alles keurig gelegd en aangesloten volgens afspraak. Geen aanbetaling maar betaling achteraf, zodat je niet achteraf voor verassingen komt te staan.. Alles is naar tevredenheid en zoals het volgens mij hoort. Dus ik kan dit bedrijf iedereen echt aanbevelen.

Zorgvuldig, meedenkend en mooi resultaat

De schouw en de offerte verliep eerlijk en transparant. Het installeren verliep heel goed. De mannen kwamen wel 1,5 uur eerder, dus dat was even schakelen, maar alles is in goed overleg gegaan. Vooraf telefonisch contact gehad over voorbereiding leidingwerk. Dat was niet helemaal goed gegaan, omdat advies werd gegeven op basis van een andere installatie dan wij zouden krijgen. Achteraf was 1 leiding trekken voldoende ipv 2, maar dat is niet een heel groot probleem. Er is netjes gewerkt en goed gecommuniceerd.

Vanaf adviesbezoek tot aan montageoplevering keurig verlopen.

Na informatie bij zonneman afspraak voor advies bezoek gemaakt. Heldere uitleg en ook na nog een paar vergeten vragen werd dat alsnog correct beantwoord. De uiteindelijke montage datum kon zelfs iets naar voren geschoven worden en 4 man stelden zich netjes voor en gingen volgens veiligheids voorschrift aan de slag. Alles netjes afgewerkt en installatie werkt prima. Dus een tevreden afgerond project.

Snel met een afspraak, snel met een offerte, en snel met leveren. De mannen hebben hard gewerkt, vriendelijk en vakbekwaam. Ook telefonisch goed bereikbaar zonder keuzemenu gewoon iemand aan de lijn die ook antwoord geeft en vriendelijk is!