Vertrouwd en goed.

Daar heb ik geen verhaal voor nodig, gewoon vertrouwd en goed.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen door Oscar. Vooraf goed geïnformeerd over de auto en deze voldeed aan de omschrijving. Ter afronding nog een mooi flesje prosecco meegekregen.

Beste Koen, Hartelijk dank voor jullie positieve review! Dat de prosecco maar mag smaken en daarnaast nogmaals heel veel fijne en veilige kilometers in jullie nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar

Er wordt klantgericht gedacht

De receptie is het visitekaartje van het Autohuis. Het is heel prettig dat de medewerker vriendelijk is, je herkent en bij naam noemt. Dat gebeurt zeker bij Autohuis van Dijk. Verder heb ik altijd goed advies gekregen dat ik betrouwbaar acht.

Fantastisch bedrijf met hart voor auto en klant.

Hele prettige benadering van de mensen die daar werken, waar nog gemeende interesse is in jou als klant , en duidelijkheid in afspraken. Echt een dikke 10, en hier kom ik zeker voor mijn onderhoud en andere zaken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en eerlijke zaak

Auto voor kleine beurt en APK gebracht. Keurig afgehandeld en geen bijzonderheden

Wij hebben een mooie Mini One gekocht. De auto stond in verband met het weer binnen, maar wel gereed voor de proefrit. Na de proefrit leuk en goed gesprek met Rogier. De puntjes die opgelost moesten worden zijn netjes afgehandeld. Bij ophalen was de auto leuk onder een laken gezet om het uit te pakken als een cadeautje. Bedankt voor de goede service en de mooie Mini

Aardige mensen en het bedrijf ziet er heel netjes uit

Goeie zaken gedaan

Vriendelijk en correct

Werd prima geholpen en alles ging zoals afgesproken.

• Reden bezoek Andere reden

Ik was bij jullie voor een nieuwe auto, ik ben goed geholpen en vond het een hele goede service

Kundig, vriendelijk en hulpvaardig

Ik mag altijd langskomen als ik het gevoel heb dat er iets niet in orde is met mijn auto. Er wordt meteen gekeken en ik krijg goed advies.

• Reden bezoek Andere reden

Hele leuke mensen service is super

Wordt heel goed geholpen

Aardige en ervaren monteurs

Snelle service en fijn dat ik kon wachten toen zij mijn nieuwe banden eronder zetten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed gedaan

Vriendelijk en snel geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wordt goed naar de klant geluisterd en zo snel mogelijk geholpen en zeer vriendelijk personeel zeker aan de balie.

Vriendelijk, behulpzaam en bekwaam

Bedrijf geeft goede service.

Door dit bedrijf wordt met de klant meegedacht over de situatie waarin de auto op dat moment verkeert en past de werkzaamheden daar naar aan. Dit geeft een goed gevoel naar de klant,

Werkzaamheden netjes en volgens afspraak gedaan

Altijd nette en vriendelijke ontvangst. Te verrichten werkzaamheden worden vooraf doorgenomen en achteraf besproken Prima sfeer

Betrouwbaar en degelijk

Altijd degelijk en betrouwbaar

Gemak , koffie , en de krant top

Broertje dood aan garantie.

Zeer slecht, hier al 2 auto's gekocht. Bij aankoop hebben ze de mond vol van garantie en is alles mooi. Met beide auto's nu een probleem in de versnellingsbak! En bij de eerste auto zou er niks aan de hand zijn met de auto terwijl er bij een andere merkgarage al geconstateerd was dat het niet goed was. We konden hem alleen daar omruilen toen, geen geld terug. Toen maar een andere gekocht en u raad het al. Wederom problemen in de versnellingsbak. Tot op heden geen oplossing van autohuis van dijk! Ze vinden het niet nodig om er iets aan te doen omdat het nog niet erg genoeg is. Dus hier bepaald men waneer het storend genoeg is om het probleem te gaan verhelpen, niet de klant! Zeer slechte zaak voor ons nooit meer!

Spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over ons bedrijf en onze handelswijze. Bij de eerste auto die u bij ons heeft aangeschaft was er een lichte vibratie voelbaar bij het wegrijden, hetgeen een product eigenschap betreft van de Nissan Qashqai. Echter om u ter wille te zijn hebben wij u destijds aangeboden de auto, zonder enige vorm van afschrijving, om te ruilen voor een andere auto uit onze voorraad. Helaas blijkt bij uw nieuwe auto, de Audi Q3, er een minimaal zoemend geluid uit de versnellingsbak te komen. Onze monteur heeft uiteindelijk dit geluid kunnen vaststellen, echter alles functioneert naar behoren en er zijn ook geen storingen en derhalve is er geen sprake van een mankement. Na overleg met de BOVAG is dit ook bevestigd en concreet kunnen wij dan ook niets in deze voor u betekenen.

Een aanbeveling van een bedrijf met net even iets anders

Heb mijn mijn auto bijna een jaar geleden gekocht super tevreden. Woon zelf in Maastricht maar ben de grote beurt toch bij van Dijk gaan laten doen .

Bedankt voor de mooie recensie, was erg leuk om u weer te mogen verwelkomen in ons bedrijf, en dat helemaal vanuit Maastricht! Graag weer tot ziens! Mvg. Rogier

gastvrij, professioneel, bekwaam

Ik word vriendelijk te woord gestaan. alles word goed uitgelegd en zo sta ik niet voor verassingen. ik heb het gevoel dat mijn auto in goede , professionele handen is.

Altijd een geweldige service

Al jaren klant naar tevredenheid

Goede en prettige ervaring

prima bedrijf met service en kennis Prettige werknemers

• Reden bezoek Andere reden

Heel fijn persoonlijk bedrijf.

We hadden een afspraak gemaakt en bij aankomst stond de auto al te stralen in het zonnetje. We waren eigenlijk direct verkocht. Na een proefrit en prettige onderhandelingen was deze voor ons. Het contact met Oscar was heel prettig en vriendelijk. Gisteren de auto opgehaald leuke foto’s gemaakt door Oscar en zijn we heel tevreden naar huis gereden.

Goedemorgen familie Lohuis, hartelijk dank voor deze goede review! Het was leuk zaken doen en wij wensen jullie namens ons gehele team dan ook veel rijplezier in jullie nieuwe auto toe! Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Boonsweg 9

3274 LH Heinenoord