Ik ben geweldig geholpen. Zeer vriendelijk en vakkundig

Hallo Ronald, bedankt voor deze positieve reactie! Het was snel zaken doen met u, erg leuk! Wij wensen u nogmaals veel rijplezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Vertrouwd, vakkundig en servicegericht

Mooi bedrijf met luxe occasions, voelde gelijk ook heel vertrouwd aan. Ik heb deze week een 2e hands MINI Cooper aangeschaft bij Autohuis van Dijk en hierbij mijn oude MINI Cooper ingeruild, degene die mij hierbij geholpen heeft was de zeer vriendelijke Oscar. Autohuis van Dijk is héél servicegericht, ik heb kosteloos een nieuwe APK gekregen, er is kosteloos verlichting (waar wat vocht in zat) verwisseld én er stond bij het ophalen van de auto een heerlijke fles Prosecco klaar, een echte aanrader dus!

Beste Kristel, wat leuk om zo'n goede/leuke terugkoppeling te mogen ontvangen. Dank hiervoor! Verder wens ik je natuurlijk nogmaals heel veel rijplezier in de Mini toe. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Prima, behulpzaam en vriendelijk.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Prima alles netjes en goed geregeld

Gebruikte auto gekocht en oude ingeruild. Naar alle tevredenheid en prettig behandeld verlopen.

Goedemiddag Leendert Gijsbert, Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Netjes geholpen

Goed werk geleverd. Geheel volgens afspraak.

Altijd vol tevredenheid bij dit bedrijf.

Altijd vol tevredenheid bij dit bedrijf.

Afspraak verloopt altijd volgens plan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk en toch zakelijk

Mijn ervaring met Autohuis van Dijk is zeer goed. Onlangs heb ik een kleine onderhoudsbeurt laten uitvoeren, die snel werd uitgevoerd. Ook werd er een goed advies verstrekt omtrent banden. Verder is de sfeer gezellig en krijg je geregeld een lekker kopje koffie!

Service is super!

Kom al jaren bij dit bedrijf en er werken kundige monteurs en super klantvriendelijke receptie. En de rekening altijd correct en nog nooit idee gehad dat ik teveel moest betalen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk en eerlijk

Goed geholpen, eerlijk advies. Blij met de nieuwe auto.

Goedemiddag Tommy en Marjolein, bedankt voor de mooie review en fijn te horen dat jullie blij zijn met de nieuwe auto. Hierbij dan ook nogmaals veel rijplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Mijn ervaring is heel goed

Ik weet dat van dijk een goede garage is ,ga al zeker 30 jaar er naar toe

Ontvangst bij de receptie met koffie

Alles punctueel, duidelijk uitgelegd, kortom professioneel.

Vertrouwd en goed.

Daar heb ik geen verhaal voor nodig, gewoon vertrouwd en goed.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen door Oscar. Vooraf goed geïnformeerd over de auto en deze voldeed aan de omschrijving. Ter afronding nog een mooi flesje prosecco meegekregen.

Beste Koen, Hartelijk dank voor jullie positieve review! Dat de prosecco maar mag smaken en daarnaast nogmaals heel veel fijne en veilige kilometers in jullie nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar

Er wordt klantgericht gedacht

De receptie is het visitekaartje van het Autohuis. Het is heel prettig dat de medewerker vriendelijk is, je herkent en bij naam noemt. Dat gebeurt zeker bij Autohuis van Dijk. Verder heb ik altijd goed advies gekregen dat ik betrouwbaar acht.

Fantastisch bedrijf met hart voor auto en klant.

Hele prettige benadering van de mensen die daar werken, waar nog gemeende interesse is in jou als klant , en duidelijkheid in afspraken. Echt een dikke 10, en hier kom ik zeker voor mijn onderhoud en andere zaken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en eerlijke zaak

Auto voor kleine beurt en APK gebracht. Keurig afgehandeld en geen bijzonderheden

Wij hebben een mooie Mini One gekocht. De auto stond in verband met het weer binnen, maar wel gereed voor de proefrit. Na de proefrit leuk en goed gesprek met Rogier. De puntjes die opgelost moesten worden zijn netjes afgehandeld. Bij ophalen was de auto leuk onder een laken gezet om het uit te pakken als een cadeautje. Bedankt voor de goede service en de mooie Mini

Aardige mensen en het bedrijf ziet er heel netjes uit

Goeie zaken gedaan

Vriendelijk en correct

Werd prima geholpen en alles ging zoals afgesproken.

• Reden bezoek Andere reden

Ik was bij jullie voor een nieuwe auto, ik ben goed geholpen en vond het een hele goede service

Kundig, vriendelijk en hulpvaardig

Ik mag altijd langskomen als ik het gevoel heb dat er iets niet in orde is met mijn auto. Er wordt meteen gekeken en ik krijg goed advies.

• Reden bezoek Andere reden

Hele leuke mensen service is super

Wordt heel goed geholpen

Aardige en ervaren monteurs

Snelle service en fijn dat ik kon wachten toen zij mijn nieuwe banden eronder zetten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Autovakmeester