Zeer goede service en vakmanschap.

Ik ben snel en vakkundig behandeld.Klantvriendelijk.Duidelijke uitleg van de werkzaamheden.

Zoals altijd: alles zoals afgesproken, geen verrassingen achteraf.

Top.

Service goed

Wordt goed geholpen personeel vriendelijk

vertrouwd

geen gezeur maar aanpakken

Al jaren een uitstekend bedrijf

Prima zaak met vriendelijk en correct personeel. Hier kan je met vertrouwen je auto brengen

Zoals altijd vakkundig geholpen

Een garage waar je op een persoonlijke vriendelijke manier deskundig wordt geholpen. Je bent hier geen nummer maar een gewaardeerde klant. Tot de volgende keer!!!!

Fantastische ontvangst weten wie jij bent.

Staan voor een goede service en zijn vakbekwaam.

Vriendelijke ontvangst en deskundige service

Ik wordt hier al jaren uitstekend geholpen. De uitleg over de verrichte werkzaamheden is duidelijk

Mensen zijn erg klantvriendelijk

Ben klantvriendelijk geholpen wat voor mij erg belangrijk is.

Hallo Alida, bedankt voor deze leuke review! En natuurlijk ook bedankt voor het vertrouwen dat u ons wederom heeft gegeven. Wij wensen u veel rijplezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Vertrouwd een auto kopen en laten onderhouden

Je wordt als klant door al het personeel vriendelijk begroet en snel herkend. Je krijgt goede en betrouwbare informatie Het is 45 minuten rijden maar ik heb het er graag voor over.

Top garage!

In het verleden toen ze nog Nissan dealer waren heb ik daar mijn Nissan gekocht. Ook nu ze geen dealer meer zijn van Nissan blijf ik hier heen gaan vanwege de service en hun klantvriendelijkheid.

Prima de service en reparatie

Wederom vakkundig geholpen.

Bij onderhoudsbeurt en APK, in goed overleg de geconstateerde manco’s vakkundig gerepareerd.

Prima en snelle behandeling

Goede raadgeving

Blij met mijn nieuwe gebruikte auto

Aardige mensen, professioneel, alles vlot afgehandeld. Met een goed gevoel naar huis in een nieuwe auto. Duimpje omhoog.

Keurig bedrijf waar afspraken worden nagekomen.

Een nette autohandelaar met open communicatie. Alles was voor aanvang van de proefrit al netjes voorbereid en we mochten de auto daarna vanonder de brug bekijken voor eventuele mankementen.

Hallo Jasper, bedankt voor deze positieve reactie! Wij wensen u nogmaals heel veel rijplezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Goed en netjes geholpen. De afgesproken prijs werd ook gehanteerd. Hele mooie showroom met nette betaalbare auto's. Zeer vriendelijk personeel. AANRADER!!

Goedemiddag familie Siegmund, erg leuk te vernemen dat jullie zo enthousiast zijn. Wij wensen jullie nogmaals heel veel rijplezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Ik ben geweldig geholpen. Zeer vriendelijk en vakkundig

Hallo Ronald, bedankt voor deze positieve reactie! Het was snel zaken doen met u, erg leuk! Wij wensen u nogmaals veel rijplezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Vertrouwd, vakkundig en servicegericht

Mooi bedrijf met luxe occasions, voelde gelijk ook heel vertrouwd aan. Ik heb deze week een 2e hands MINI Cooper aangeschaft bij Autohuis van Dijk en hierbij mijn oude MINI Cooper ingeruild, degene die mij hierbij geholpen heeft was de zeer vriendelijke Oscar. Autohuis van Dijk is héél servicegericht, ik heb kosteloos een nieuwe APK gekregen, er is kosteloos verlichting (waar wat vocht in zat) verwisseld én er stond bij het ophalen van de auto een heerlijke fles Prosecco klaar, een echte aanrader dus!

Beste Kristel, wat leuk om zo'n goede/leuke terugkoppeling te mogen ontvangen. Dank hiervoor! Verder wens ik je natuurlijk nogmaals heel veel rijplezier in de Mini toe. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Prima, behulpzaam en vriendelijk.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Prima alles netjes en goed geregeld

Gebruikte auto gekocht en oude ingeruild. Naar alle tevredenheid en prettig behandeld verlopen.

Goedemiddag Leendert Gijsbert, Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Netjes geholpen

Goed werk geleverd. Geheel volgens afspraak.

Altijd vol tevredenheid bij dit bedrijf.

Altijd vol tevredenheid bij dit bedrijf.

Afspraak verloopt altijd volgens plan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.