Super gezellig wordt zeer goed geholpen

Verschillende proef ritten gereden, met verschillende auto’s. Niks was teveel altijd een duidelijke uitleg. Bij het ophalen nieuwe auto, goed de tijd voor genomen voor instructie van de bediening van de auto. Super zaak.

Alles goed geregeld

Super service

Hele fijne persoonlijke garage. Die altijd voor je klaar staan. En wat ook nog is een voordeel is dat ze een hele leuke kamer hebben waar je met je kinderen heerlijk kan spelen. Ideaal als je even moet wachten maar zelfs als de auto klaar is willen de kinderen nog niet mee naar huis.

Makkelijk, eerlijk en snel

Rogier was erg behulpzaam, duidelijk en spraakzaam toen we onze ford kwamen bekijken. We hadden een goed gevoel bij de zaak en de auto. Tevreden met onze aankoop.

jarenlange constante kwaliteit

zoals geschreven konstant en sfeer

Dramatisch en volkomen onnodig

Na het oneens zijn over de rekening Medewerker gaf gelijk antwoord ik doe er toch niets aan . Ging over op stem verheffing en toen ik hem er daar op aansprak zei hij je valt mij in de rede , Ik ben klant hier , nou en zei hij. Ik gun ieder wat te verdienen maar 200 euro verschil op 2 banden vindt ik de moeite waard helaas was deze meneer er niet toe in staat. Ook zou ik zeker nog terug gebeld worden door Rogier van Dijk helaas niets meer gehoord.

Beste Dinie, Wij vinden het bijzonder spijtig dat, na alle jaren dat u vaste klant bij ons bent geweest, u nu zo ontevreden bent over de door ons geleverde dienst. Na het doen van een prijsopgave heeft u ons toestemming gegeven voor het vervangen van de banden. Achteraf bent u de markt verder gaan verkennen en bent tot de conclusie gekomen dat, elders voor minder geld, de banden ook vervangen hadden kunnen worden. Zoals in het gesprek dat hierop volgde aan u is aangegeven kunnen wij simpelweg niet concurreren tegen een bandengroothandel die de banden met duizenden tegelijk inkoopt. En in dit gesprek hebben wij inderdaad dus ook gemeld u niet in de eerder opgegeven en door u geaccordeerde prijs, tegemoet te kunnen komen. Spijtig genoeg voldeed deze uitleg niet aan uw wensen en verwachtingen waardoor het gesprek inderdaad een vervelende wending kreeg. Onze oprechte excuses dat dit is gebeurd, het is nimmer onze intentie om met klanten in onmin te komen. Tenslotte zou onze directeur/eigenaar Rogier van Dijk u terugbellen, maar nog voordat dit kon plaatsvinden heeft u helaas al deze review geplaatst. Eerst zou er namelijk overleg moeten zijn met onze werkplaatsreceptionist en Rogier over de voorgevallen feiten, er zat echter een weekend tussen waardoor dit gesprek nog niet had kunnen plaatsvinden. Inmiddels heeft Rogier van Dijk wel contact met u opgenomen en voorgesteld om op een geschikt moment samen te komen om één en ander uit te spreken. Al met al vinden wij het erg vervelend dat u als gewaardeerde klant ontevreden bent over ons bedrijf en spreken de hoop uit dat met deze heldere uiteenzetting u meer begrip voor de situatie zult krijgen en onze relatie kan continueren. Graag tot ziens. Met hartelijke groet, Nico Bijl

zoals altijd

prima ontvangst alles goed geregeld . De koffie staat altijd klaar

Auto weer top top in orde.

Eerste indruk is een klantvriendelijke omgeving

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke snelle service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

gewoon in één keer goed werk met een vriendelijke bediening

afspraak onderhoudsbeurt i.c.m. APK. al mijn vragen keurig netjes afgewerkt.

Vriendelijke en duidelijke uitleg over het onderhoud aan de wagen.

Fijne garage en vriendelijke mensen. Kwam er voor de eerste keer en overal duidelijke uitleg over gekregen.

Zeer fijn autobedrijf

Fijn geholpen door Oscar. Mooie auto gekocht.

Beste Richard, wat fijn om zo'n goede review te mogen ontvangen! Jullie hebben een schitterende auto gekocht en hierbij nogmaals heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst namens het gehele Autohuis van Dijk team. Met vriendelijke groet, Oscar

Zeer prettige ervaring!

-Zeer nette zaak -Vriendelijk personeel -Kennis van zaken -Transparant -Oplossingsgericht Een professioneel bedrijf waar je met een heel goed gevoel zaken kunt doen. Ik kom zeer zeker bij een volgende ronde terug!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Michel, fijn te vernemen dat je het zaken doen met ons zo positief hebt ervaren, hier doen wij dan ook iedere dag weer ons uiterste best voor! Ik wens je nogmaals heel veel plezier met de prachtige auto die je hier hebt gekocht. Met hartelijke groet, Oscar

op tijd en goed geholpen. prima service

een garage waar ik al jaren kom, vroeger met de Nissan. klant vriendlijkheid staat boven aan. lekkere koffie!

vertrouwt

Vriendelijk ontvangst zoals altijd deze keer de auto van mijn vrouw, Gebracht voor jaarlijks onderhoud wat naar volle tevredenheid is , uitgevoerd voor een acceptabele prijs.

perfect

Na een aantal bezoeken aan diverse auto dealers kwamen we eigenlijk onverwachts langs autohuis van dijk. Binnengekomen werden we op een ontspannen manier rondgeleid door Oscar, deze heeft ons voorgelicht over de mogelijkheden van de diverse auto's, zeker ook wat trekkracht betreft, dit i.v.m. een caravan. Het besluit om een auto te kopen bij autohuis van dijk was de ruime keus en voorlichting en zeker ook omdat er een auto stond waar mijn vrouw en ik tevreden over waren zowel de auto als de prijs. Rogier heeft de zaken verder afgemaakt omdat Oscar met vakantie was, dit ging eveneens ontspannen na de koop werd er een datum afgesproken voor het overdragen van de auto . Als verrassing had de onze zoon gevraagd of de auto eerder overgedragen kon worden als verrassing voor mijn verjaardag, dit is geluk, ondanks de drukte in de werkplaats. Op de verjaardag de wagen opgehaald, deze stond klaar met twee nieuwe voorbanden (de oude hadden nog wel even mee gekund) maar men wilde kwaliteit leveren tevens een afgetekende beurt in het onderhoudsboekje. Dit bedrijf is een aanrader !!!!

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat u het zaken doen met ons als zeer positief heeft ervaren. Namens het gehele Autohuis van Dijk team nogmaals veel rijplezier met uw nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

er wordt goed naar je wensen geluisterd afspraken komen ze goed na voel je geen nummer maar een mens

Goede service.

Klantvriendelijk. ☕️ bakkie koffie tijdens het wachten. Een tevreden klant

uitstekende service

in een woord ,,GOED

Personeel leuk en aardig

• Service N.v.t.

Vakkundige garage

Zeer goede garage. Bij aanschaf van onze auto, goed advies, betrokkenheid, vakkundige begeleiding. Erg vriendelijk!

Vriendelijk, gastvrij, kundig

Voor het eerst bij dit garagebedrijf een auto gekocht. Vriendelijk personeel, prima service. Top!

Goed overleg, prettige mensen, Goed werk

Over Autovakmeester