Unieke service waarvan je niet wist dat het nog bestaat.
Bij Koen een Mercedes Sprinter vrieswagen gekocht. Tijdens proefrijden werkte alles perfect en de bus gekocht.
Tussen de aankoop en het ophalen keurig op de hoogte gehouden, steeds correct geïnformeerd.
Bij het ophalen wilde de vriesinstallatie niet aanslaan. Koen heeft werkelijk alles geprobeerd en zelfs de vorige eigenaar nog voor ons gebeld. Uiteindelijk leek het erop de het systeem zichzelf zou resetten en hadden wij de keuze óf de bus meenemen en erop gokken dat het zou gaan werken óf de bus achterlaten en dan zou hij zorgen dat alles in orde kwam. Gezien de reistijd de eerste optie gekozen en de bus meegenomen.
Echter, we kregen de installatie niet meer aan de praat. Koen dacht perfect mee en heeft informatie ingewonnen. Uiteindelijk moest de bus naar een reparateur om de vriesinstallatie te laten nazien. Er werd ons zelfs aangeboden om de bus bij ons thuis op te halen en na reparatie weer terug te brengen. Wij hebben er voor gekozen om hier zelf voor te zorgen maar dit soort service maak je zelden nog mee.
Toen de bus bij de reparateur stond steeds correct contact gehad en geïnformeerd. Alle kosten zijn door Koen voor rekening genomen en de vriesinstallatie is keurig hersteld. Kosten nog moeite zijn gespaard en we kregen steeds te horen ,,geen probleem, ik los dit netjes op. Het moet gewoon werken.”
Inmiddels hebben wij de bus een aantal maal gebruikt en alles werkt perfect.
Een autobedrijf waar je deze service nog krijgt is schaars. Écht alle lof voor de manier waarop dit door KM Automotive is opgelost. Koen, bedankt!