Super bedrijf / service

Super goed ontvangen zelf Savonds geen probleem denkt met de klant mee gewoon top bedrijf

Super service

Een goede service door een man die echt verstand heeft van auto's!

Unieke service waarvan je niet wist dat het nog bestaat.

Bij Koen een Mercedes Sprinter vrieswagen gekocht. Tijdens proefrijden werkte alles perfect en de bus gekocht. Tussen de aankoop en het ophalen keurig op de hoogte gehouden, steeds correct geïnformeerd. Bij het ophalen wilde de vriesinstallatie niet aanslaan. Koen heeft werkelijk alles geprobeerd en zelfs de vorige eigenaar nog voor ons gebeld. Uiteindelijk leek het erop de het systeem zichzelf zou resetten en hadden wij de keuze óf de bus meenemen en erop gokken dat het zou gaan werken óf de bus achterlaten en dan zou hij zorgen dat alles in orde kwam. Gezien de reistijd de eerste optie gekozen en de bus meegenomen. Echter, we kregen de installatie niet meer aan de praat. Koen dacht perfect mee en heeft informatie ingewonnen. Uiteindelijk moest de bus naar een reparateur om de vriesinstallatie te laten nazien. Er werd ons zelfs aangeboden om de bus bij ons thuis op te halen en na reparatie weer terug te brengen. Wij hebben er voor gekozen om hier zelf voor te zorgen maar dit soort service maak je zelden nog mee. Toen de bus bij de reparateur stond steeds correct contact gehad en geïnformeerd. Alle kosten zijn door Koen voor rekening genomen en de vriesinstallatie is keurig hersteld. Kosten nog moeite zijn gespaard en we kregen steeds te horen ,,geen probleem, ik los dit netjes op. Het moet gewoon werken.” Inmiddels hebben wij de bus een aantal maal gebruikt en alles werkt perfect. Een autobedrijf waar je deze service nog krijgt is schaars. Écht alle lof voor de manier waarop dit door KM Automotive is opgelost. Koen, bedankt!

Erg vriendelijk ontvangen, en goed na onze wensen geluisterd. We hadden zo onze droom auto gevonden. We vonden het erg fijn om met Koen zaken te doen wij raden het iedereen aan om hier hun nieuwe auto te kopen.

Goede service, klant vriendelijk

Ik was tevreden over de goede service en klant vriendelijk

Snel en correct bedrijf

Na de betreffende werkbus gezuen te hebben, gelijk een goed gevoel over de verdere gang van zaken

Netjes geholpen

Goede service en netjes geholpen. kmautomotive komt netjes zijn afspraken na.wij waren zeer tevreden

Fijne samenwerking. Gaat zorgvuldig te werk en handelt snel.

Professioneel, eerlijk en vertrouwd.

Ik ben meerdere keren bij KM Automotive geweest en ik ga altijd met een goed gevoel weg. Het is vertrouwd, en je word echt goed geholpen. Het complete traject van begin tot eind word goed verzorgd en de service is uitstekend!

Uitstekend!

Alles is heel snel gegaan, van bezichtigen tot koop. koen is een fijne en meedenkende jongeman met een mooie wagenpark en betrouwbare (nieuwe) auto’s.

Vriendelijk, meedenkend, top service

Mooie fijne auto gekocht met uitstekende service en oplevering!

Volgens afspraak!

Zaken doen zoals het hoort. Flexibel, snel reageren en “ to the point “

In contact gekomen via een advertentie. Het contact verliep vlot en een afspraak voor een proefrit was zo gemaakt. De auto was in uitstekende staat overeenkomstig met de advertentie. Uiteindelijk kon de auto heel snel geleverd worden.

Vlot, behulpzaam en meedenkend

Wij zijn door Koen heel goed geholpen! Hij is zeer behulpzaam en vakkundig. Een topservice van KM Automotive. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

Uitstekende en fijne ervaring met KM automotive

Ik heb KM automotive ervaren met ‘snelservice’ en de auto in uitstekende staat afgeleverd gekregen! Contact is ook fijn verlopen!

Perfect geholpen top service komt afspraken na!

Ik kwam op een CLA af die Km Automotive had staan. Zelf rij ik een B klasse. Door mijn twijfel bij de cla vroeg de vriendelijke verkoper Koen door wat ik wilde of precies zocht. Eigenlijk kwam ik toch weer uit op een B klasse. Verkoper Koen stelde voor op basis van mijn wensen een b klasse te zoeken in Duitsland zonder verplichtingen. Waar hij regelmatig auto’s importeert uit Duitsland. Een dag later bood hij mij 3 stuks aan die aan mijn wensen en eisen voldeden. Eentje was ik helemaal verkocht en wist ik dat ik deze wilde hebben. Verkoper Koen vermelde nogmaals dat het zonder verplichtingen was. Na contact met de Mercedes dealer en nadat verkoper Koen alles gecontroleerd had gaf hij mij een prijs en is hij 3 dagen later naar Duitsland gereden om de auto op te halen. Nogmaals zonder verplichtingen. Toen de auto hier eenmaal was proef gereden en de auto was perfect en helemaal naar wens. Echt een top auto en top aankoop. Inclusief garantie en de auto is echt bomvol opties die ik Nederland nooit had gevonden. Buiten dat KM Automotive mooie auto’s had staan ook op bestelling uit Duitslands importeerde hij de perfecte auto voor mij. KM Automotive iedereen aan te raden!

Uitstekend!

Met mijn auto hier geweest voor onderhoud, prima service!

Super goede service

Zeer net autobedrijf met zeer goede service vele mooie auto's

Prima geholpen. Vrij snel deal kunnen sluiten.

Na de testrit zijn de condities besproken en konden we vlot tot een overeenstemming komen.

Goed service, zowel voor, tijdens als ook na verkoop. Uitstekend bevallen.

Aanschaf van een praktisch nieuwe auto. Flexibel en heeft goed meegeholpen in het meedenken in de aankoopconstructie. Ook na afloop nog juiste begeleiding gegeven in een software update die vanuit de dealer benodigd was. Al met al zeer goed geholpen.

Top ervaring!

Na een kapotte werkbus goed geholpen door (Koen) Km Automotive met het zoeken en snel regelen van een vervangende werkbus. Alles is van A tot Z top geregeld, geen omkijken naar gehad. Zeker een aanrader!

Leuke auto’s, leuke eigenaar en we zijn zeer goed geholpen. Aanrader!!

Net bedrijf klopt wat er gezegd wordt

Aankoop van mercedes

Er wordt snel gereageerd op alles. De afspraken worden keurig na gekomen

Zeer vriendelijke en goede en correcte service.

Mijn ervaring met KM automotive is zeer goed. Vriendelijk ontvangst en goede en correcte service. Zeker een aanbeveling waard.

Struikhei 29 4714VC Sprundel

+31614731430